quote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Komt de picaPM nog pianovaatwas of is dit weer een loos dreigement ?
WTF zeg jij steeds?quote:
ik hecht geen waarde aan jouw mening. daarbij zal iemand die niet eens een foto erop durft te zetten vast heel knap zijn jaquote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Elk bericht van jou doet me aan kanker denken.
Begrijp het nou, je bent écht lelijk. Het is niet de foto, maar jijzelf.
Ik ga stuk !!!quote:
Jaquote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik hecht geen waarde aan jouw mening. daarbij zal iemand die niet eens een foto erop durft te zetten vast heel knap zijn ja
Lees jij mijn berichten wel ?quote:
Daar heb je geen 4 uur voor nodigquote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Lees jij mijn berichten wel ?
Ik zei : ik heb 4 uur de tijd om te bepalen wie knapper is.
En daar zult u het mee moeten doen
ECHJT HE GEWOON SO ERG OMG GEWOON IK LIEP EN IK ZAG DAT TOEN EN IK DACHT OOK GEWOON ZO VAN WTF BewwhhehehHWHEHEHREHWHHRH >.< CXd XPquote:
Huhquote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
ECHJT HE GEWOON SO ERG OMG GEWOON IK LIEP EN IK ZAG DAT TOEN EN IK DACHT OOK GEWOON ZO VAN WTF BewwhhehehHWHEHEHREHWHHRH >.< CXd XP
Waarom zou ik een foto vanzelf posten op Fok.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik hecht geen waarde aan jouw mening. daarbij zal iemand die niet eens een foto erop durft te zetten vast heel knap zijn ja
Waarschijnlijk knapper dan jij, en als hij lelijker is dan is hij iig aardig genoeg om het ons te besparenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Daar heb je geen 4 uur voor nodig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
ECHJT HE GEWOON SO ERG OMG GEWOON IK LIEP EN IK ZAG DAT TOEN EN IK DACHT OOK GEWOON ZO VAN WTF BewwhhehehHWHEHEHREHWHHRH >.< CXd XP
aan de drugs?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
quote:
Mij hier aan :quote:
We hebben je mening nodig in onze discussie!:quote:
quote:
vals alarm, ben te onzekerquote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Komt de pica nog piano of is dit weer een loos dreigement ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |