incluis jezelfquote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
En nu moet ik zelf huilen
Waarom schaamt iedereen zich hier zo erg voor hun uiterlijk ?
Schamenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Jij bent vetquote:
We zitten op internet....quote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel aan een paar mensen laten zien wie ik benquote:
En jullie zitten kabouter wel in de grond te kankeren, maar zodra ik om een van jullie picas vraag is het angstvallig stilquote:
Niet aan mijquote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel aan een paar mensen laten zien wie ik ben
omdat mensen hier als argument om een discussie te beslissen iemands uiterlijk gaan bashenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Kom zelf dan ook met die picsquote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
En jullie zitten kabouter wel in de grond te kankeren, maar zodra ik om een van jullie picas vraag is het angstvallig stil
vaatwas pm't haar foto aan mensen die ze wel normaal vindt, jullie kans is dus bij voorbaat al verkekenquote:
Zo gaat dat op internet. Mensen zijn anoniem.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
En jullie zitten kabouter wel in de grond te kankeren, maar zodra ik om een van jullie picas vraag is het angstvallig stil
leer nou is lezen.quote:
Wat jammer nouquote:Op zondag 23 mei 2010 17:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vaatwas pm't haar foto aan mensen die ze wel normaal vindt, jullie kans is dus bij voorbaat al verkeken
hint: fobo. Nu verwacht ik wel een PM natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
leer nou is lezen.
Ik kanker kabouter niet in de grond, jullie wel.
Als jullie nou knapper zijn, dan mag het.
Om te weten of jullie knap zijn heb ik een pica nodig.
Mijn PM staat open en de eerste is al binnahh
Dat was mijn anus die je in je inbox had...quote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
leer nou is lezen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
leer nou is lezen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:35 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
hint: fobo. Nu verwacht ik wel een PM natuurlijk
Dit dus. Je iets aantrekken van wat mensen op fok vindenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef ThePianoMan het volgende:
ik post wel een foto, kunnen jullie mij lekker dissen![]()
ehm cuz i dunt fuckin care?
ik gaf er ook niks om, anders had ik hem niet op fobo gezet, maar als ze er 3 fucking pagina's mee doorgaan wordt het vrij irritantquote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef ThePianoMan het volgende:
Oke, wa r waitingggquote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef ThePianoMan het volgende:
Elk bericht van jou doet me aan kanker denken.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat mensen hier als argument om een discussie te beslissen iemands uiterlijk gaan bashen![]()
ze denken ongeveer zo: "kut, ik ben uitgeluld, nu ga ik een lelijke foto van diegene posten en daar constant over doorgaan, dan vindt iedereen me vast wel weer tof"
Indonesiëquote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Elk bericht van jou doet me aan kanker denken.
Begrijp het nou, je bent écht lelijk. Het is niet de foto, maar jijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |