quote:
Lelijk natuurlijk, maar dat is niet erg. 80 % van de Nederlande bevolking is echt lelijk. Ik raad hem alleen niet aan om naar Japan te gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
We hebben je mening nodig in onze discussie!:
[ afbeelding ]
Knap of lelijk?
Ze wachten al een week op een pic van jou in skinnyquote:
quote:
leg uit? dat 2e dan hequote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Lelijk natuurlijk, maar dat is niet erg. 80 % van de Nederlande bevolking is echt lelijk. Ik raad hem alleen niet aan om naar Japan te gaan.
houden ze dan wel goed vol hequote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze wachten al een week op een pic van jou in skinny
zeg nou maarquote:Op zondag 23 mei 2010 17:50 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Geen verband, japanners zijn gewoon raar
Zeer goed. Heb je nog lekker vlees langs zien lopen vanuit je gluurhut?quote:
NVMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een faal ninja-editquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef Dr.Stinson het volgende:Dat ben jij of wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
in ieder geval een wannabee-pauper zo te zienquote:
ik wou aardig blijven... beetje respect mag ook wel somsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |