je mocht om 3 uur al stoppen... ik heb geen zin meer kan me niet concentreren en hier is het doodquote:
Ja het was buiten zo lekker.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
je mocht om 3 uur al stoppen... ik heb geen zin meer kan me niet concentreren en hier is het dood
Jij hebt ook nopg niks gedaanquote:
Vanochtend wel een vervelend gevoel voor 15 minuten ofzo,quote:Op zondag 23 mei 2010 15:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij hebt ook nopg niks gedaan
Zal ik dan ook nog een keer proberen?
Gevaarlijkeman heb je hoofdpijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:32 schreef bbaadd het volgende:
Geil!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Pics!quote:
idd, mensen die naar buiten gaan met mooi weerquote:
Neequote:
quote:
Trutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |