mailen met forum at fok punt nlquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef samsalabim het volgende:
Ik wil graag een ban voor 6 weken, mag dat?
Ik moet een beetje met school bezig, maar telkens die kleine verleiding om even naar Fok! te gaan...
Mvg,
Samsalabim
Terechte klacht. Ik sta potverdosie ineens in ESF.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Ensaf het volgende:
Ik post eigenlijk enkel in ONZ, KLB en STA. Oké, sporadisch in C&H, Sport en GC, maar dan houdt het snel op. Dat houdt mijn posthistorie mooi overzichtelijk. Maar tegenwoordig worden er zoveel topics vanuit KLB verplaatst! Ik zie nu opeens allemaal enge fora in mijn lijstje staan. DEF, LIF, F&L en nu zelfs TRU! Wat moeten mensen wel niet denken als ze mijn posthistorie zien?
Pas op want swarmahoer deelt notes uit als je hier post !quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik sta potverdosie ineens in ESF.
In ESF!!!!![]()
Doe normaaaaaaaal.
Dat was 't ook volkomen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf Adelante, waarom wordt mijn topic als bagger bestempeld?
Wtf man. Leg eens uit waarom het bagger is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef Adelante het volgende:
De truth-o-meter geeft wat anders aan:
[ afbeelding ]
Lees het topic eens!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf man. Leg eens uit waarom het bagger is?
Want ik zie het echt niet.
Ja, deels heb je een punt, maar omdat het over voedsel gaat is CUL ook gebaat bij een leuk topic.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef Jahr00n het volgende:
Smerige bagger in zak Engelse drop (INCL PIC!!!!)
Het is een klacht. Hoort ie dan niet in klaagbaak?
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef Fapperdefap het volgende:
Waarom mogen we geen anti-klachten meer, hoe lame ze dan ook mogen zijn?
En mag het wel als ik "tegenklacht" schrijf?
Anti-klachten slaan nergens op in KLB, ik bleef die rotzooi maar editten. Nu gaat gewoon het hele topic dicht, misschien dringt het dan sneller door dat ze niet gewild zijn.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Anti-klachten slaan nergens op in KLB, ik bleef die rotzooi maar editten. Nu gaat gewoon het hele topic dicht, misschien dringt het dan sneller door dat ze niet gewild zijn.
Idiootquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef Vermecelli het volgende:
Mijn pokemon topic waar een slotje op zit.
De eerste pokemon gym in Pokemon Yellow
Reden is me wel bekend, dat soort topics horen niet meer in de KLB thuis, maar kan hij niet naar de onzin fora worden verplaatst?
dank
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:57 schreef postmortum het volgende:
rtl gemist in quicktime waarom is deze dicht eigenlijk?
mijn eerste serieuze klacht in maanden , is er nieuw beleid ?quote:
Idd, als ik naar dat pagina ga krijg ik op Chrome een foutmelding. Rete-irritant.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
UPC
Ze lopen daar allemaal grote plaatjes te posten. Mag toch niet
Waar de fuck hang jij uit mang?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn eerste serieuze klacht in maanden , is er nieuw beleid ?
Nope.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn eerste serieuze klacht in maanden , is er nieuw beleid ?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef Farenji het volgende:
Wordt er nog iets aan die plaatjes van het UPC topic gedaan? Mijn firefox vreet binnen enkele seconden 100% geheugen op (3GB in totaal!) als ik het open en ik moet FF dan killen. Ik zie dat er al topics over geopend zijn maar die zijn alweer zonder reden gesloten. Waar slaat dit beleid op?
Aldus Fiets.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef RitseB het volgende:
Nope
anders dan open je dat topic gewoon niet!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef Farenji het volgende:
Het is dat er waarschijnlijk binnen een minuut een slot op gepleurd wordt door fiets zelf, anders had ik een klaagtopic over hem geopend. Wat een kutmod.
Het is een kut topic.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Surveillance-Fiets..
WAT?
Ik heb netjes een OP uitgetypt, zelfs een legenda erbij om gezeur vóór te zijn en jij gooit hem op slot? Het is gewoon een serieuze klacht hoor.
het gaaaaat nergens over.......quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Surveillance-Fiets..
WAT?
Ik heb netjes een OP uitgetypt, zelfs een legenda erbij om gezeur vóór te zijn en jij gooit hem op slot? Het is gewoon een serieuze klacht hoor.
quote:
Sowieso niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
Het is wel gewoon een serieuze klacht, ik maak het alleen wat detailrijker en ik schrijf niet oersaai.
Ik denk niet dat iemand blij wordt van:
"Was in stad, veel mooie meisjes 's nachts weinig.
Klacht: te weinig mooie meisjes 's nachts."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |