Geniaal die Danny Sulman. Geweldige urban-sfeer, zo op die parkeerplaats. Al die tupperware auto's geven de clip net even dat MTV-gevoel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:12 schreef TUFKAL het volgende:
Lekker vrolijk doen met Danny, maar desondanks een emotioneel betoog over vriendschap:
En hij heeft nog zoveel meer in zn marsquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Geniaal die Danny Sulman. Geweldige urban-sfeer, zo op die parkeerplaats. Al die tupperware auto's geven de clip net even dat MTV-gevoel.
quote:
vergeet ook kermisclips nietquote:
quote:Nou dat gaat voorlopig nog wel even duren maar ik wil je alvast uitnodigen bij mij thuis voor een kennismakingsgesprek en om wat te jammen lijkt dat je wat reageer dan.
latersssssss
marcello
quote:
Gaat hij ook echt heen? Moet hij doen man. Ik bedoel, geld, fans en mooie vrouwen man!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:44 schreef Pieter-utd het volgende:
Maat van me is uitgenodigd door Marcello
[..]
Überhaupt twijfelen na zo'n kansquote:Op maandag 17 mei 2010 22:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gaat hij ook echt heen? Moet hij doen man. Ik bedoel, geld, fans en mooie vrouwen man!
MC Martin wannabe.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
Even een lekker stoer rapnummertje tussendoor
Die boy heeft skills hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
Deze clip heeft de heerlijkste chickiesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtig om de blijdschap van het Zweedse volk te zien, Rinus doet goede dingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Fortitude het volgende:
http://en.tackfilm.se/?id=1274345168890RA59
Werd hoogtijd dat de massa dit zichzelf realiseert.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
En wat voor een producties weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Penisbaard het volgende:
Gewoon drie nieuwe nummers op een dag bij clipsproductie
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Penisbaard het volgende:
Hahahaha godverdomme.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Penisbaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |