Je bent een gefrustreerde werknemer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Godvertyf!![]()
Ik wil dat het 12 graden is en een beetje miezert. Niet dit pokke stralende blije weer.![]()
Ik ga die zon eens ff klappen denk ik
Ik werk vandaag niet. Ik zit thuis. Maar ik moet zo naar buiten om de honden uit te laten. Man ik word al chagrijnig bij het ideequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je bent een gefrustreerde werknemer.
Heb ik het bovenstaande goed voorspelt?
Troll-topic.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik werk vandaag niet. Ik zit thuis. Maar ik moet zo naar buiten om de honden uit te laten. Man ik word al chagrijnig bij het idee
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Penisbaard het volgende:![]()
MENSEN DIE LIEVER VAN DAT GORE BAGGERWEER HEBBEN DAN DIT SOORT WEER
![]()
kotverdomme ik ben het eens met Penisbaardquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
![]()
Die gast is een troll man, is nep dit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Penisbaard het volgende:![]()
![]()
Man als je nu 10 meter loopt zweet je je al de tyfus. Ik moet me weer insmeren met die smerige zonnebrandcreme. Als je alleen al richting de zon kijkt ben je half blind. Nee leuk hoor ditquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Penisbaard het volgende:![]()
![]()
Als echt FOK!nerdje kom je toch niet buiten.. doe gewoon je gordijnen dicht!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Godvertyf!![]()
Ik wil dat het 12 graden is en een beetje miezert. Niet dit pokke stralende blije weer.![]()
Ik ga die zon eens ff klappen denk ik
Heb ik al! (serieus ook nogquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als echt FOK!nerdje kom je toch niet buiten.. doe gewoon je gordijnen dicht!
TS heeft rood haarquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik moet me weer insmeren met die smerige zonnebrandcreme.
Vetklep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Man als je nu 10 meter loopt zweet je je al de tyfus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |