Idiootquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef Vermecelli het volgende:
Mijn pokemon topic waar een slotje op zit.
De eerste pokemon gym in Pokemon Yellow
Reden is me wel bekend, dat soort topics horen niet meer in de KLB thuis, maar kan hij niet naar de onzin fora worden verplaatst?
dank
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:57 schreef postmortum het volgende:
rtl gemist in quicktime waarom is deze dicht eigenlijk?
mijn eerste serieuze klacht in maanden , is er nieuw beleid ?quote:
Idd, als ik naar dat pagina ga krijg ik op Chrome een foutmelding. Rete-irritant.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
UPC
Ze lopen daar allemaal grote plaatjes te posten. Mag toch niet
Waar de fuck hang jij uit mang?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn eerste serieuze klacht in maanden , is er nieuw beleid ?
Nope.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn eerste serieuze klacht in maanden , is er nieuw beleid ?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef Farenji het volgende:
Wordt er nog iets aan die plaatjes van het UPC topic gedaan? Mijn firefox vreet binnen enkele seconden 100% geheugen op (3GB in totaal!) als ik het open en ik moet FF dan killen. Ik zie dat er al topics over geopend zijn maar die zijn alweer zonder reden gesloten. Waar slaat dit beleid op?
Aldus Fiets.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef RitseB het volgende:
Nope
anders dan open je dat topic gewoon niet!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef Farenji het volgende:
Het is dat er waarschijnlijk binnen een minuut een slot op gepleurd wordt door fiets zelf, anders had ik een klaagtopic over hem geopend. Wat een kutmod.
Het is een kut topic.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Surveillance-Fiets..
WAT?
Ik heb netjes een OP uitgetypt, zelfs een legenda erbij om gezeur vóór te zijn en jij gooit hem op slot? Het is gewoon een serieuze klacht hoor.
het gaaaaat nergens over.......quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Surveillance-Fiets..
WAT?
Ik heb netjes een OP uitgetypt, zelfs een legenda erbij om gezeur vóór te zijn en jij gooit hem op slot? Het is gewoon een serieuze klacht hoor.
quote:
Sowieso niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
Het is wel gewoon een serieuze klacht, ik maak het alleen wat detailrijker en ik schrijf niet oersaai.
Ik denk niet dat iemand blij wordt van:
"Was in stad, veel mooie meisjes 's nachts weinig.
Klacht: te weinig mooie meisjes 's nachts."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |