Beveiliging Leoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:00 schreef afcajos het volgende:
Beveiligingsgasten in een supermarkt?Wat ben ik blij dat ik in een klein dorp woon.
da's vast geen gummiknuppelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voor dat soort homo's heb je nou wapens.
Dat moment zit ik inderdaad ook nog op te wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef Yildiz het volgende:
Benieuwd wanneer een bedrijf zonnebrillen voor zijn personeel toestaan, en ze en masse met een big ass pilotenbrilvizier gaan lopen.
Herkenbaar.
Die gozer aan de rechter kant kan er vrij weinig aan doen dat hij zo'n verrotte kop heeft.quote:
Dit was een reactie op hot chicks with douchebagsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die gozer aan de rechter kant kan er vrij weinig aan doen dat hij zo'n verrotte kop heeft.
Zo'n guido kan er tijdens het werk echter wel presenteerbaar uit zien.
ik probeerde het weer on-topic te lullen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dit was een reactie op hot chicks with douchebags
Die rechtse, die ziet er gezond uit, die.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Bij onze appie staat er ook altijd zo'n gladde jongen met keurmerk op de jas je scheef aan te kijken als je zonder mandje naar binnen loopt.
Da's teundebeunquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Die rechtse, die ziet er gezond uit, die.
Hier ook bij Super De Boer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |