Inderdaad, en het is zo'n serieus topic, daar willen we geen gebagger in.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef TheKC het volgende:
Penisbaard baggert met "TS kijkt SBS6" in de SBS6 reeks. Is nu enkele keren voorgekomen, zeer kwetsend.
Voorbeeld: [SBS6] Undercover in NL + Reportage zondag 16 mei #13
hij kan een nieuwe in vbl openenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Willem II technisch falliet
Open graag met opschoning.
Actueel en TS heeft niets teveel gezegd.
het is een mededeling/nieuwsbericht, kan prima in vblquote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
Oh dus voetbalgerelateerde klachten mogen niet meer in KLB?
heeft ade al in gepost en je weet best dat we ze dan niet op slot flikkerenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
Mededeling/nieuwsbericht;
Willem II gaat failliet
Waarom ben je altijd boos/chagrijnig/gefrustreerd?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
leuk voor je, die topics ben ik net niet tegengekomen
Aha ik ben dus niet de enige die het opvalt. Zo bot cq. lomp deed hij eerder niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef RichCalibier het volgende:
Waarom ben je altijd boos/chagrijnig/gefrustreerd?
Zo kom je over op mij in ieder geval
Ik heb je nog maar weinig op vriendelijke posts kunnen bespeuren sinds ik weer post.
Dat viel mij ook al op maar als ik dat zeg dan krijg ik een note of een andere mededeling met dat ik moet stoppen met baggeren.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ik ben dus niet de enige die het opvalt. Zo bot cq. lomp deed hij eerder niet.
Ben ik het mee eens, ..ik heb ook nog weinig zin om hier in FB een klacht te posten over iets dat me niet zint in KLB. Juist grotendeels door swarmahoer zijn vreemde voorspelbare postgedragquote:Op maandag 17 mei 2010 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ik ben dus niet de enige die het opvalt. Zo bot cq. lomp deed hij eerder niet.
En wanneer je hier een vraag of opmerking plaatst dan is het bij Swarma de laatste tijd met max. 1 zin afgedaan. Beetje jammer, dacht dat het hier FB was.
En dat terwijl de vragen toch anders zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
omdat het telkens dezelfde antwoorden zijn, wordt ik een beetje moe van
Tuurlijk wel niet zo overdrijvenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
Oh dus voetbalgerelateerde klachten mogen niet meer in KLB?
Klopt.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een dergelijk topic past gewoon beter in voetbal.
met mate(mits leuk enzo, geen wildgroei) Als KLB er niet mee kan omgaan dan niet. Mijn mening hequote:
zijn al genoeg discussies die over het zelfde gaan hoor, doe je niemand n plezier mee ze telkens te startenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het is, en dat begrijp ik, gewoon lastig om grenzen te trekken in deze voor jullie. Echter vind ik de reactie zoals Swarma hem gaf een non-argument, want dan kan je wel alles dichtgooien.
Maar goed. Het overdrijven doe ik ook om even een discussie te starten. Ook af en toe nodig
Zonder discussies roest de zooi hier vast
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef zquing het volgende:
[..]
met mate(mits leuk enzo, geen wildgroei)
Oh wacht, ik snap hem alquote:Op maandag 17 mei 2010 19:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]Maar waarom wordt heel soms mijn post geëdit als ik hendig sjieke 15 jarige sexy meisjes post?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |