Altijd al geweten dat jij die goed vondquote:
Dat vond ik best een goede film hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef GGMM het volgende:
Dan wordt je bij the shankshaw redemption opnieuw teleurgesteld.
Hoe wist je datquote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij die goed vond
Wat goed van jou dat je dat weet te voorspellenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef GGMM het volgende:
Dan wordt je bij the shankshaw redemption opnieuw teleurgesteld.
Iedereen die die film heeft gezien weet dat wel van jouquote:
Thnx. Maar zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat goed van jou dat je dat weet te voorspellen
Hoe weten ze dat danquote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen die die film heeft gezien weet dat wel van jou
+ godfather ook wat saai en langquote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:![]()
Ik ben al een tijdje bezig met het kijken van alle films uit de imdb top 250 en ben eindelijk bij de top 2 aangekomen, The Godfather part 1 en 2. Jammer zeg, vergeleken met andere films uit de lijst is dit echt een grote stap terug. Zo heb ik van de week pareltjes als 12 angry men en The good, the bad and the ugly gekeken.Wat een anti-climax dit.
Vanavond part 2 kijken, hopen dat die beter is.
Klacht: The Godfather is niet zo goed als ik had verwacht.
Klacht2: Star Wars en Indiana Jones, wat de fuck doen die films überhaupt in de top 250?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |