Ik wist niet dat willem II uit almere kwamquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:44 schreef tha_one het volgende:
het zou buitengewoon treurig zijn als de zesde stad van het land geen betaald-voetbalclub meer zou hebben.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:44 schreef tha_one het volgende:
Ik heb jammer genoeg geen bron, maar heb wel opgevangen dat voetbalclub Willem II maandag hun failllissement wereldkundig wil maken.
ik kan je niet serieus nemen sorryquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:44 schreef tha_one het volgende:
Ik heb jammer genoeg geen bron, maar heb wel opgevangen dat voetbalclub Willem II maandag hun failllissement wereldkundig wil maken.
De clubleiding zou hiermee willen wachten tot na het weekend ivm de play-offs, bij degradatie zou het pleit zowiezo beslecht zijn en bij handhaving zou nog een beroep op de gemeente gedaan worden. De huidige economische situatie zou veel sponsors echter huiverig maken om er nog geld in te stoppen.
Het zou dus zomaar mogelijk zijn dat we na deze week naast BV Veendam van nog een club afscheid moeten nemen, het zou buitengewoon treurig zijn als de zesde stad van het land geen betaald-voetbalclub meer zou hebben.
Wat hij zegt: wie, wat, waar, hoe laat?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
trouwens als je het op hebt gevangen dan heb je toch een bron? dus van wie heb je het opgevangen?
Via via, uiteindelijke bron zou de directeur/voorzitter van Willem 2 zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
trouwens als je het op hebt gevangen dan heb je toch een bron? dus van wie heb je het opgevangen?
Tilburg is op het moment nog groter. Nog een jaartje of 5 a 10.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:48 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ik wist niet dat willem II uit almere kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |