Hoezo dat is toch mijn mening?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Mag je vinden en roepen, maar niet meer hier op op FOK!. Volgende keer mag je even nadenken over je posts.
Dank!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef broodroostertje180 het volgende:
Kan er eens een admin naar Adelante kijken?
Moest Ade even weten, vond ik
Je bent echt achterlijk, is het niet. Mijn god. Volgende keer wanneer ik het van je zie ga je er gewoon vanaf. Punt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hoezo dat is toch mijn mening?
Waarom zou ik zoiets niet mogen zeggen, waar staat in de policy of algemene voorwaarden dat ik zoiets niet mag zeggen? En waarom wordt het niet gewijzigd maar gelijk het topic dicht gegooid?
Adelante heeft het al getekend, hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:42 schreef Metalfrost het volgende:
TEKEN DEZE PETITIE (DAT DIT KAN IN NL)ALBERTOPIC
petietiebijtekenaanvraagtopic, zieltjeswinnerij
mods kunnen dat niet, je kan met de fa's pmmen/mailenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:06 schreef banaantjeEE het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/302730
Kan iemand die user eens checken op klonen?
kap maar weer eens met je 100 nietszeggende topics per dag, en nee ik ga niet in discussiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:13 schreef RichCalibier het volgende:
Flikker op met je voetbal!
Waarom gesloten? Klacht was toch duidelijk dacht ik zo?
opgeruimd en terug open, ookal is het een trolltopicquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:42 schreef zovty het volgende:
Mannen die in vrouwenauto's rijden
Ik krijg de indruk dat hier een topic wordt gesloten om een persoonlijke vete te beslechten.
Een topic is niet van TS maar van ons allemaal.
Dat mag, al wil ik wel even zeggen dat je duidelijk niet mijn topics gelezen hebt, met je 'nietszeggend'. Van 1 topic kan ik het begrijpen, maar wat je nu doet vind ik ietwat overdreven. Jij denkt dat je de rechten hebt om users als mij zo neer te zetten, maar zelfs dat pik ik niet, en heb nu niet de zin en energie om er werk van te maken. Ik vind dit op zijn zachtst gezegd een flink botte reactie. En dat je al direct niet in discussie wilt, getuigd van extreme zwakte vind ik zelf.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kap maar weer eens met je 100 nietszeggende topics per dag, en nee ik ga niet in discussie
Zeer kwetsend.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef TheKC het volgende:
Penisbaard baggert met "TS kijkt SBS6" in de SBS6 reeks. Is nu enkele keren voorgekomen, zeer kwetsend.
Voorbeeld: [SBS6] Undercover in NL + Reportage zondag 16 mei #13
Nog meer voorbeelden:quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef TheKC het volgende:
Penisbaard baggert met "TS kijkt SBS6" in de SBS6 reeks. Is nu enkele keren voorgekomen, zeer kwetsend.
Voorbeeld: [SBS6] Undercover in NL + Reportage zondag 16 mei #13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |