Ze zouden jou goftedomme tot acht uur des avonds op school moeten houden, als je serieus altijd zo je Nederlands op schrift brengt..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef chetec21 het volgende:
school tijden tot 14:00 uur ook stage tijden van het mbo moetten om laag in plaats van omhoog
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef ManianMan het volgende:
Terechte klacht TS. Ik zit hier vrijwel alleen in het gebouw waar ik stage loop.
AP is weer aan het klonen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef Salamando het volgende:
TS heeft zich speciaal hiervoor geregistreerd
Kom maar eens hierheen dan zul je zien wat ik bedoel. Al mijn ICT-gerelateerde collega's zijn thuis of met vakantie. De overige werklui zijn ook bijna allemaal weg op 5 mensen na. Dus terechte klacht of eerder weg of een goede stagequote:
oh wacht, in dat gevalquote:
Ik leef met je mee. Open er een topic over.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kom maar eens hierheen dan zul je zien wat ik bedoel. Al mijn ICT-gerelateerde collega's zijn thuis of met vakantie. De overige werklui zijn ook bijna allemaal weg op 5 mensen na. Dus terechte klacht of eerder weg of een goede stage
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |