Nou oud zal hij heus niet worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:24 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Deze held is zomaar 31 geworden.
Wat een vieze kampsjaak is het ookquote:Op maandag 10 mei 2010 08:24 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Deze held is zomaar 31 geworden.
Dat dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een vieze kampsjaak is het ook
Ja, vroeger dan ik dacht.quote:
En ze hadden mij 1 dag extra vakantie moeten geven om mij op TV naar de giro en naar tennis te laten kijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:11 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een hoeredag. Ze hadden me vrij motten geven voor 2 uur en die fucking wielerploeg aan moeten laten moedigen.
Het enige waar "Fransie" iets aan heeft, is een goede diëtist.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:30 schreef WillFerrell het volgende:
Maakt niet uit, aan gloryhuntende fans heeft Fransie toch niets.
Waaarom ben je dan nu al wakkerquote:
Heb je niet gekeken naar de TV-serie? Dat heeft hij allang allemaal gehad. Hij gaat gewoon naar de sportschool en besteld voordeelpakken patat, frikandellen, kroketten en andere frituurspul. Hij is dus wel bezig met afvallen.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het enige waar "Fransie" iets aan heeft, is een goede diëtist.
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken naar de TV-serie? Dat heeft hij allang allemaal gehad. Hij gaat gewoon naar de sportschool en besteld voordeelpakken patat, frikandellen, kroketten en andere frituurspul. Hij is dus wel bezig met afvallen.
Penis in je kontgat.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken naar de TV-serie? Dat heeft hij allang allemaal gehad. Hij gaat gewoon naar de sportschool en besteld voordeelpakken patat, frikandellen, kroketten en andere frituurspul. Hij is dus wel bezig met afvallen.
Vorige week moest er ik om kwart over 5 uit, werken tot 8 en toen verder geslapen tot 17:15quote:Op maandag 10 mei 2010 08:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen zin.
Ik kan niet slapen als ik terug in bed ga liggen. of ik moet fuuuucking moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |