Het begon allemaal op zaterdag.
Of zondag.
Interessant fenomeen overigens, men pretendeert altijd op zaterdagavond uit te gaan, terwijl het overgrote deel van de avond zich toch wel degelijk 's nachts afspeelt!
Fascinerend.
Desalniettemin zal ik mijn verhaal continueren (check mij quasi-moeilijke woorden gebruiken in een wanhopige poging intelligent over te komen): Als een echte baas stapte ik rond middernacht de club binnen, uiteraard hartelijk lachend om de papi's die al reeds een uur binnenwaren, dwazen

!
Deze tijd heeft natuurlijk een hosseltactische achtergrond die ik nader zal toelichten, dus lees en leer zou ik zeggen: rond middernacht zijn de smatjes al enigzins opgewarmd, drank- en danstechnisch gezien, waardoor ze gewilliger en vatbaarder zijn voor de subtiele praatjes van ondergetekende.
Ik loop zo de club binnen, geef de uitsmijter een boks (altijd te vriend houden die boys), zet m'n hosselglasses op (
![]()
) en begeef me naar de bar alwaar ik een J&B Straight voor mezelf haal en wat biri's voor m'n vrienden.
Aan de bar speelt zich een belangrijk deel van de avond af (niet qua tijd), dit is immers de plaats waar je de DIMP van de week zal moeten spotten (shout-out naar Rotjoch) en overgaat op het zogenoemde 'regelen', al komt dit in de praktijk gewoon neer op het inpalmen van een dronken 16-jarig sletje, maar dat terzijde.
Zoals ik het graag mag zien ging het al flink los indaclub en kon ik overgaan op het spotten, gelukkig zie ik al gauw een chi-meisje met zieke potentie en loop naar haar toe om vervolgens mijn geniale openingszin op haar te gebruiken, voor speciale gelegenheden only:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit is aan, jullie weten het.
Anyways, sma natuurlijk de hele avond een beetje staan schuren tot bloedens aan toe, beetje met m'n handen onder haar truitje, in haar broekje, ik heb het zeer bescheiden gehouden

.
Als een echte heer bracht ik haar naar huis, subtiel afscheidskusje op haar wang, seks bewaar ik altijd voor later want echte players doen het nuchter.
Volgende dag.
Sma stuurt me een SMS: ''Ik ben in de buurt, zal ik even langskomen? xxx''
Is goed toch.
Eenmaal bij mijn huis aangekomen gewoon een mooi gesprek, jeweetzelf, zegt ze zo van: ''Ja, ik heb veel stress lately, school is druk enzo.''
Dus ik zo van: ''Awww, ja, dat is kut. Zal ik de stress eventjes wegmasseren?'' (Smooth playboystylo, ik breng die status.)
Zo gezegd zo gedaan, ik ben zo bezig om gewoon die heerlijke massage uit te delen, doet ze opeens haar BH-bandje los

.
Dus ik zo mijn shirt uittrekken om met mijn torso over haar heen te glijden, even laten voelen wie de baas is, jeweettoch.
Maar ze wilde gewoon die dominantie houden toch, terwijl het mijn huis is

!
Toen heb ik aangegeven dat ik daar gewoon niet van ben gediend

.
Klacht: Zie TT.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chriz2k op 22-09-2008 22:16:07 ]