Wat daar toch werkt tegenwoordig
Ik bel namens die en die, we hebben een vraag over een mobiel abonnement.
ok, men laat je door de instellingen glijden alsof je op een stroeve glijbaan zit.
Uiteindelijk moet je te vaak iets uitleggen want begrijpen doen ze je niet snel. Wel handig natuurlijk bij die 10 cent per minuut.(10 eurocenten p m)Maar vandaag sloeg de bom in bij mij. Ik dacht dit bestaat niet!

Er werd mij gevraagd of de eigenaar van het abonnement aanwezig was.
Dus ik zeg zo van ja...
Mag ik diegene dan even spreken om na te checken of dit abonnement echt van diegene is.
Ik : euh hoe zo dan
Oh dat moet volgens de wet.
Ik glimlachen

... denk dies nie goed hé
Ergerde me al flink natuurlijk, dus telefoon even overhandigd aan diegene die eigenaar was van het abonnement.
Vraagt die helpdesk, vindt u het goed dat die andere persoon de vragen stelt..
Ik denk wel gvd, nu breekt me de klompen! Wat is dit voor nonsens?
WTF?
Gaan we nou krijgen zeg...
Wat een flauwekul dit, dus stel de eigenaar van het abonnement is niet aanwezig, dus moet je dan
A: ophangen en terugbellen als diegene naast je zit
B: Een zakdoek om je mond doen en doen alsof je diegene bent
Come on zeg! Wat nu dit is een wet!
Een regel. Donder toch op met die gestoorde regels zeg...
Argh