Na 3 maanden onderzoek hè!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je me garandeert dat je ze opendoet wanneer ik tot de conclusie kom dat ze waarheidsgetrouw zijn, hebben we een deal.
Ja, klaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaat Fok nu ook een leugendetector aanschaffen om die verzonnen topics op te sporen?
Soms kan je nep niet van echt onderscheiden en andersom.
Oh, en ik ga ook weer een zooi klonen opruimen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaat Fok nu ook een leugendetector aanschaffen om die verzonnen topics op te sporen?
Soms kan je nep niet van echt onderscheiden en andersom.
Op z'n mínst een maandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Minder kan ook natuurlijk, als ik het onderzoek dan reeds heb afgerond.
En wat nou als ik zo'n superieure onderzoeker ben die zijn onderzoeken in recordtempo weet af te ronden?quote:
http://forum.fok.nl/user/history/298602quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, en ik ga ook weer een zooi klonen opruimen.
Niet in KLB.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mag Paul nu echt geen topics openen?
Ligt eraan of het een KLB topic is of een EXA topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Kan ik hier klagen over examens of moet ik dat gewoon in EXA doen ?
Nou, mijn examen was te moeilijk, maar ik hou het wel in het SC topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een KLB topic is of een EXA topic
HAHA, mensen die buiten KLB komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Ensaf het volgende:
Ik post eigenlijk enkel in ONZ, KLB en STA. Oké, sporadisch in C&H, Sport en GC, maar dan houdt het snel op. Dat houdt mijn posthistorie mooi overzichtelijk. Maar tegenwoordig worden er zoveel topics vanuit KLB verplaatst! Ik zie nu opeens allemaal enge fora in mijn lijstje staan. DEF, LIF, F&L en nu zelfs TRU! Wat moeten mensen wel niet denken als ze mijn posthistorie zien?
Machtsmisbruik, je bent een heldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Adelante het volgende:
Dat is de opzet: kom eens buiten je vertrouwde grenzen op FOK!.
En anders gedraag je je even tegen de persoon die zich elke dag belangeloos inzet voor de goede zaak. De man die aardappelen en friet koud laat worden, zijn kant van het bed koud laat worden omdat er hoogoplopende ruzies zijn in KLB.quote:
Held was niet sarcastisch bedoeld hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En anders gedraag je je even tegen de persoon die zich elke dag belangeloos inzet voor de goede zaak. De man die aardappelen en friet koud laat worden, zijn kant van het bed koud laat worden omdat er hoogoplopende ruzies zijn in KLB.
Beetje meer respect voor je medemens die wel zijn nek uit durft te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |