Kappen nu.quote:Op maandag 26 april 2010 09:53 schreef zovty het volgende:
Hoi, het is jullie eer en geweten, zovty. Achter wie zal ik aanlopen?
De meesten van jullie kennen het niet of kan het niks schelen; het KLB-FB topic. In dit topic kan gesproken worden over de kwaliteit van moderatie en de sfeer in KLB.
Sommigen misbruiken dit topic om topic reports te doen of te zeuren over slotjes.
Voor topic reports is natuurlijk een mooi knopske, klagen over onterechte slotjes kan natuurlijk via PM met de betreffende mod of xA.
Sinds kort krijg je als gewaardeerde user die waardevolle feedback wil geven om de kwaliteit en sfeer van KLB te verbeteren een waarschuwing dat je geen feedback mag geven.
Klacht: gooi het hele topic dan gewoon dicht als je er niks mee wil doen![]()
.
Ik slowchat niet, soms heb ik meerdere posts nodig om m'n punt over te brengen. Ik ben gewoon niet zo'n goeie schrijver. Maar je kan dan weer wel met me lachen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:54 schreef Penisbaard het volgende:
Jij bent toch die vaste SC'er van de KLB-FB?
quote:Op maandag 26 april 2010 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar je kan dan weer wel met om me lachen..
Is goed! Doe ik m'n groene pruik en blauwe jurk aan!quote:Op maandag 26 april 2010 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Loop maar achter mij aan zovty, dan ga ik vlak voor de klif naar rechts en loop jij door heheiiehiheiehaaha
Ga naar het feedback topic.quote:Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdomme, hier hebben we niks aan. Alleen maar insinuaties..
Zeg dan ook welke baas je post heeft weggehaald, waar het over ging en of er foto's van bepaalde admins aan te pas kwamen. Post dan ook het hele verhaal, luster.
Nou durft helemaal niemand nog wat te zeggen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
Gewoon een tvp omdat het een zovty topic is en hij altijd gelijk heeft.
Je wet dat dat woordje "alweer" een eigen leven gaat leiden en de aandacht van je boodschap afleidt hè?quote:Op maandag 26 april 2010 14:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou durft helemaal niemand nog wat te zeggen..
Maar yvonne.... ik heb toch ook gewoon (alweer) gelijk in deze?
Of snap ik nou echt de functie van het feedback topic verkeerd?
altijd nietquote:Op maandag 26 april 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
Gewoon een tvp omdat het een zovty topic is en hij altijd gelijk heeft.
Dat is gewoon een garpje yvonne. Dat weet je. Ik ben zelfverzekerd, maar niet arrogant.quote:Op maandag 26 april 2010 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wet dat dat woordje "alweer" een eigen leven gaat leiden en de aandacht van je boodschap afleidt hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |