Ik snap hem niet.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh wacht, ik snap hem alStelletje pedo's zijn jullie zeg! Geen wildgroei, bah!
quote:
Bedankt voor je support.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
Zou er wat aan het uitdagen van Lamon danwel zijn kloon Madridista gedaan kunnen worden? Dank.
Je zit er naast. Geen kloon of een kloon van Lamon.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
Zou er wat aan het uitdagen van Lamon danwel zijn kloon Madridista gedaan kunnen worden? Dank.
Okay. Ik blijf het suspicious vinden, maar ik vertrouw op Bio.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je zit er naast. Geen kloon of een kloon van Lamon.
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:34 schreef 2cv het volgende:
voller
Mag dit wanstaltige topic weer open en vervolgens naar ONZ met een linkje naar het topic leger ?
opgelost zo te zienquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Swarma waarom gooi je al mn Topix dicht? En dat terwijl al die friet discussies wel gwn open blijven.Sad.
precies wat ik bedoel, cooper komt hier al jaren meelezen, moet ik hem voor de zoveelste keer vertellen dat hij dan maar een tr moet zetten, en ik zijn topic toevallig voor mn neus had en die andere nietquote:Op maandag 17 mei 2010 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
omdat het telkens dezelfde antwoorden zijn, wordt ik een beetje moe van
mischien moet ik maar een control c control v verhaaltje maken, scheelt elke keer weer typen
Net alsof alle tr's worden gelezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
precies wat ik bedoel, cooper komt hier al jaren meelezen, moet ik hem voor de zoveelste keer vertellen dat hij dan maar een tr moet zetten, en ik zijn topic toevallig voor mn neus had en die andere niet
is toch ook om simpel van te worden
dat worden ze ja, alleen niet altijd opgevolgdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof alle tr's worden gelezen
En ga nou niet ja zeggen want dat is opperste bullshit als je dat zegt!
Vaak genoeg een tr gedaan op een kuttopic.
Stop gewoon met modden als je het allemaal zo kut vindt
Ja of gewoon markeren als gelezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat worden ze ja, alleen niet altijd opgevolgd
Ik lees iedere TR waar ik niet voor hoef te scrollen. De meeste zijn wel terecht, maar vaak ook niet en dan wordt er niet zo heel veel mee gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof alle tr's worden gelezen
En ga nou niet ja zeggen want dat is opperste bullshit als je dat zegt!
Vaak genoeg een tr gedaan op een kuttopic.
Stop gewoon met modden als je het allemaal zo kut vindt
Hij was slecht, beneden jouw niveauquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:01 schreef Maisnon het volgende:
Nouja zeg, topics over stiften zo maar sluiten, geen waardering voor Jiskefet hier! Ik zal eens vaker mijn energie in zo'n mooi stukje poëzie steken!
Ik kwam serieus vragen waarom het zonder pardon dicht washeb je een slechte dag yvonne
En mijn Runescape topic, een oude klassieker?quote:
Dabedoelik, oudquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En mijn Runescape topic, een oude klassieker?
Om nog maar te zwijgen over de vele poeptopics die ik zie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Het is bar en boos, er is vrijwel geen enkel topic dat in Klaagbaak past, in geen enkel ander subforum eik, gewoon: nergens.
Je komt hier met een klacht
Niet met een of ander verzonnen kutverhaal.
Slowchatten doe je maar in het SC topic,
niemand heeft 20 klachten op 1 dag zoals sommigen hier.
We gaan het eens anders aanpakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |