Nee joh, recentelijk gekocht.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien was ie gewoon over de datum ofzo!
En toch ben ik ouderquote:
Jij studeert zeker geen Nederlands?quote:
Het is daarentegen.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is 'daarentegen' en niet 'daarintegen'. Vandaar zijn opmerking.
Got the clue.quote:
Otis is een zuurpruim.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
Otis vindt mijn LA Lakers jacket niet tof die ik kreeg van een vriendin die uit LA kwam.
[ afbeelding ]
Die dingen zijn dan ook afzichtelijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
Otis vindt mijn LA Lakers jacket niet tof die ik kreeg van een vriendin die uit LA kwam.
[ afbeelding ]
Ik had hem nog niet eens gezien. Maar als jij zegt dat je een bomberjack hebt word ik niet erg enthousiast neequote:Op zondag 9 mei 2010 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Niet waar. Mijne had paarse armen ook, maar die kan ik nergens vinden op google. Simpelweg omdat geen zin in verder zoeken.quote:
Het is geen bomberjacket, lapzwans. Het is zo'n oldschool highschool jasje.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet eens gezien. Maar als jij zegt dat je een bomberjack hebt word ik niet erg enthousiast nee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |