abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:16:24 #251
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81689057
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Sowieso niet.

Als je wil schrijven moet je dat maar lekker in je dagboek doen.
Dan leest toch niemand het? Waarom mag je je klacht hier niet leuk verpakken? Ik weet zeker dat >70% van KLB zo'n topic liever heeft dan een of ander kuttopic over egaal blauwe spijkerbroeken of dat er teveel zon is.

En zo kan ik wel bij elke klacht zeggen: Schrijf maar in je dagboek.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_81689115
Ik wil Sky's topic open.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_81689348
Op zich prima dat je topics sluit wanneer ze nergens over gaan, maar dan moet je dat bij alle topics doen die nergens over gaan. En dan begrijp ik nog wel dat je dat niet redt, om álle topics die nergens over gaan te sluiten, maar kies dan in ieder geval topics uit die niet leuk zijn geschreven. Skylark is één van de weinigen die moeite in zijn OP's stopt om het een beetje leuk leesbaar te houden.

Neem nu bijvoorbeeld dit topic. Dit is natuurlijk een topic met net zoveel inhoud als die van Skylark. Alleen deze is in twee zinnen geschreven en blijft dan wel open. Ik weet zeker dat als Skylark een topic met hetzelfde onderwerp had gemaakt als die in het door mij genoemde topic maar dan een vergelijkbare OP met die in zijn gesloten topic, dat die op slot gegaan zou zijn.

Is het de bedoeling dat alle KLB-topics bestaan uit twee zinnen met daaronder nog in vier woorden de klacht uitgelegd? Lijkt me niet toch?
-
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:24:57 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_81689475
-edit-
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_81689477
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Als je wil schrijven moet je dat maar lekker in je dagboek doen.
En deze reply is natuurlijk al helemaal te treurig voor woorden. Ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat dit echt kant noch wal raakt? Zet het dan in íeder topic neer .
-
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 20:35:24 #256
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81689958
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Dan leest toch niemand het? Waarom mag je je klacht hier niet leuk verpakken? Ik weet zeker dat >70% van KLB zo'n topic liever heeft dan een of ander kuttopic over egaal blauwe spijkerbroeken of dat er teveel zon is.

En zo kan ik wel bij elke klacht zeggen: Schrijf maar in je dagboek.
Omdat het onzinnig is dat je je klacht moet aankleden met onzin. Daarnaast gaat je klacht echt nergens over. Het is gewoon onzin.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 20:36:40 #257
Toezicht is gezond!
pi_81690019
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Op zich prima dat je topics sluit wanneer ze nergens over gaan, maar dan moet je dat bij alle topics doen die nergens over gaan. En dan begrijp ik nog wel dat je dat niet redt, om álle topics die nergens over gaan te sluiten, maar kies dan in ieder geval topics uit die niet leuk zijn geschreven. Skylark is één van de weinigen die moeite in zijn OP's stopt om het een beetje leuk leesbaar te houden.

Neem nu bijvoorbeeld dit topic. Dit is natuurlijk een topic met net zoveel inhoud als die van Skylark. Alleen deze is in twee zinnen geschreven en blijft dan wel open. Ik weet zeker dat als Skylark een topic met hetzelfde onderwerp had gemaakt als die in het door mij genoemde topic maar dan een vergelijkbare OP met die in zijn gesloten topic, dat die op slot gegaan zou zijn.

Is het de bedoeling dat alle KLB-topics bestaan uit twee zinnen met daaronder nog in vier woorden de klacht uitgelegd? Lijkt me niet toch?
Die klacht is duidelijk, het topic loopt goed. geen onzin over kwark... JE moet nu niet alle topics gaan vergelijken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_81690059
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Die klacht is duidelijk, het topic loopt goed. geen onzin over kwark... JE moet nu niet alle topics gaan vergelijken.
Dus duidelijkheid is de norm?
-
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 20:38:05 #259
Toezicht is gezond!
pi_81690100
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

En deze reply is natuurlijk al helemaal te treurig voor woorden. Ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat dit echt kant noch wal raakt? Zet het dan in íeder topic neer .
Neuj,,

alleen bij topics waar we geen fuck mee kunnen en lekker leuk geschreven zijn omdat de 'klacht' alleen ook al reden is voor een slotje
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:40:18 #260
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81690199
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Neuj,,

alleen bij topics waar we geen fuck mee kunnen en lekker leuk geschreven zijn omdat de 'klacht' alleen ook al reden is voor een slotje
Dit kun je niet menen .

Omdat ik details beschrijf heeft mijn topic geen bestaansrecht? Meen je dit serieus? En omdat jij mijn klacht niet herkent?

Geef je fout gewoon toe man, dit is echt een argumentatie van niks.
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 20:40:21 #261
Toezicht is gezond!
pi_81690202
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Dus duidelijkheid is de norm?
Nee, er is geen norm of vaste set aan regels....

Gewoon normaal zonder kwark!
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 20:41:04 #262
Toezicht is gezond!
pi_81690236
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:39 schreef Farenji het volgende:
Surveillance-fiets, jij wandelend zwaktebod, makkelijk zjin die mod-rechten he, kun je gewoon alles editen wat niet in je straatje past. Hoef je je ook niet te verantwoorden. Loser.
zeg, ga je die ogen gebruiken of blaat je gewoon maar wat.

Daarnaast vraag ik je gewoon wat.
pi_81690262
Okay, ik heb het begrepen. Thanks!
-
pi_81690324
Ik heb niks meer met jou te bespreken. Ik ben bereid om er een project van te maken om jouw uit de crew te schoppen, waardeloze nageboorte.

Het UPC topic dat computers laat crashen - mods doen niks
pi_81690381
Dus zo is het wel goed, S-F? Zonder kwark, een duidelijke klacht, geen details .
's Middags meer mooie meisjes dan 's avonds.
-
pi_81690477
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Dus zo is het wel goed, S-F? Zonder kwark, een duidelijke klacht, geen details .
's Middags meer mooie meisjes dan 's avonds.
opzouten, het was een kuttopic
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_81690487
SF , ik kan dat topic ook niet in zonder dat mijn laptopje ontploft
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 20:46:39 #268
Toezicht is gezond!
pi_81690556
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:40 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Dit kun je niet menen .

Omdat ik details beschrijf heeft mijn topic geen bestaansrecht? Meen je dit serieus? En omdat jij mijn klacht niet herkent?

Geef je fout gewoon toe man, dit is echt een argumentatie van niks.
Ik maak geen fout hier!

Dan was het een heeeeel ander topic geweest.
pi_81690583
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:45 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

Nogmaals, waarom is dit topic van Skylark een kuttopic en dit topic niet? S-F zegt dat het komt omdat de klacht in dat topic duidelijk is en omdat het goed loopt.
Wellicht zou het topic van Skylark ook wel goed gelopen hebben als je het de kans gaf.
Het is in ieder geval een leuker geschreven topic.
-
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:47:26 #270
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81690600
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:45 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

swarmahoer, jij bent voor rede vatbaar. Het was serieus geen kuttopic, maar omdat ik iets - zoals jullie altijd vragen - iets van de OP maak en er even tijd in steek wordt hij gesloten? Dit klopt toch niet.
pi_81690621
Whehe. Leuke discussie dit.
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 20:47:57 #272
Toezicht is gezond!
pi_81690632
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:42 schreef Farenji het volgende:
Ik heb niks meer met jou te bespreken. Ik ben bereid om er een project van te maken om jouw uit de crew te schoppen, waardeloze nageboorte.

Het UPC topic dat computers laat crashen - mods doen niks

goed topic. Nah ik hoor het wel he!
pi_81690656
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik maak geen fout hier!

[ afbeelding ]

Dus je wil serieus dat topics zo worden geschreven? Puur zakelijk, zonder ook maar enige vorm van humor of entertainment?

En dan zeggen dat er users zijn die KLB verpesten...
-
pi_81690711
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik maak geen fout hier!

[ afbeelding ]

Die tekst er om heen was om kracht te geven aan de klacht. En S-F, topics die leuk geschreven zijn met een geldige kracht zijn toch veel leuker om te lezen dan de gemiddelde rotzooi die er in de KLB verschijnt.
pi_81690727
upc onzin weggeflikkerd, kutpics
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')