Jij hebt zeker geen werk...quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:10 schreef NotYou het volgende:
Soberzo ein ontregten klachdt, tenzij je een professionele Fok!ker bent.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen werk..._!
Ik geef toch aan ik fok vrijwel alleen in de tijd dat de animaties aan het renderen zijn, dat kan uren duren maar zal ik wel bij moeten zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef klaagbaas het volgende:
je moet ook aan het werk zijn en totaal niet bezig zijn op een zielig forum als fok!
jij fokt tijdens de baas zijn tijd, tijdens dat renderen kan je makkelijk andere zaken regelen voor het bedrijf., en fokken hoort daar niet bij. hup werken zul je, het bedrijf moet winst maken en die komt niet aanwaaien, ga maar even lekker cold calls maken naar belangrijke prospects.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik geef toch aan ik fok vrijwel alleen in de tijd dat de animaties aan het renderen zijn, dat kan uren duren maar zal ik wel bij moeten zijn.
Lees eerst die kleine OP eens voor je reageert.
Gaarne geen kort pittige kapsel, wat moet mijn baas wel denken als die daar foto's van fullscreen ziet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef Chowi het volgende:
Oplossing: een tool die NSFW-plaatjes tussen 6 en 8 standaard vervangt door plaatjes van vrouwen die lekker gek zijn..
Ik.quote:
Hij zit zelf ook regelmatig op facebook en dergelijken. Daarbij ben ik momenteel nieuwe portfolio projecten aan het uploaden naar youtube en vimeo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
jij fokt tijdens de baas zijn tijd, tijdens dat renderen kan je makkelijk andere zaken regelen voor het bedrijf., en fokken hoort daar niet bij. hup werken zul je, het bedrijf moet winst maken en die komt niet aanwaaien, ga maar even lekker cold calls maken naar belangrijke prospects.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |