Dat was dus wat ik dacht, maar jij haatte mijn TR'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Het is bar en boos, er is vrijwel geen enkel topic dat in Klaagbaak past, in geen enkel ander subforum eik, gewoon: nergens.
Je komt hier met een klacht
Niet met een of ander verzonnen kutverhaal.
Slowchatten doe je maar in het SC topic,
niemand heeft 20 klachten op 1 dag zoals sommigen hier.
We gaan het eens anders aanpakken..
Schop die AP met zijn verzonnen verhalen dan ergens anders heen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Het is bar en boos, er is vrijwel geen enkel topic dat in Klaagbaak past, in geen enkel ander subforum eik, gewoon: nergens.
D'r staan nu geen AP top[ics meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schop die AP met zijn verzonnen verhalen dan ergens anders heen!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat was dus wat ik dacht, maar jij haatte mijn TR's
TOuché, Yvonne, Touché.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Kan je de mods dan ook even de slotjes laten zien die je hebt gezet. Dan kunnen ze het in de toekomst zelf.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef yvonne het volgende:
Ik ga een hoop slechte rommel sluiten, ze zijn zó slecht die topics dat ik iig niet de moeite neem een sluitekst te verzinnen....
Dat kunnen ze zelf zien, topichistorie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je de mods dan ook even de slotjes laten zien die je hebt gezet. Dan kunnen ze het in de toekomst zelf.
niet verzonnen, eerste klacht in maanden, een echte klacht, en ik mag meegenieten van deze klopjacht. Lekker is dat...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Moet ik soms bewijs leveren dat ik in Vegas was of zo?quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik soms bewijs leveren dat ik in Vegas was of zo?
Laat maar, ik kon een paar maanden zonder KLB, denk dat ik het nog wel een paar maanden red
Relax relax.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef yvonne het volgende:
Topics die hier niet thuishoren gaan naar het goede subforum
En de rest gaat dicht,
en voor kuttopics ga ik toch echt geen sluitpost verzinnen.[/b]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef yvonne het volgende:
In de rebound:
Topics die hier niet thuishoren gaan naar het goede subforum
En de rest gaat dicht,
en voor kuttopics ga ik toch echt geen sluitpost verzinnen.
Waar kan ik me aanmelden voor de KLB-vakgroep die onderzoekt of topics waargebeurd danwel verzonnen zijn? Lijkt me leuk om te doen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Schattebout, geef toe:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik voel me verder niet aangesproken ofzo maar ik verzin geen dingen hoor.
Dat er rucksichtloss maar slotjes op mijn topics gaan is dan ook erg jammer.
En je weet zelf ook dat dit een maandje wordt volgehouden en dat het dan allemaal weer opnieuw begint.
Naja, ok. Het had even tijd nodig inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schattebout, geef toe:
Mensen die materialistisch zijn ingesteld.
Hij was euhm, niet best.
Je kunt beter.
Ik zet ze ondertussen op slot, en jij buigt je een maandje of 3 over de vraag of het echt of niet isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden voor de KLB-vakgroep die onderzoekt of topics waargebeurd danwel verzonnen zijn? Lijkt me leuk om te doen!
Als je me garandeert dat je ze opendoet wanneer ik tot de conclusie kom dat ze waarheidsgetrouw zijn, hebben we een deal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zet ze ondertussen op slot, en jij buigt je een maandje of 3 over de vraag of het echt of niet is
Natte vingerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Naja, ok. Het had even tijd nodig inderdaad.![]()
Maar brengt bij mij toch de vraag naar boven hoe je gaat controleren of iets wel of niet gebeurd is.
Na 3 maanden onderzoek hè!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je me garandeert dat je ze opendoet wanneer ik tot de conclusie kom dat ze waarheidsgetrouw zijn, hebben we een deal.
Ja, klaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaat Fok nu ook een leugendetector aanschaffen om die verzonnen topics op te sporen?
Soms kan je nep niet van echt onderscheiden en andersom.
Oh, en ik ga ook weer een zooi klonen opruimen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaat Fok nu ook een leugendetector aanschaffen om die verzonnen topics op te sporen?
Soms kan je nep niet van echt onderscheiden en andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |