SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sub Focus. <3
Bullshit, zonder users geen content, zonder content geen fok.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef henrydg het volgende:
Zoals vaker op Fok! staat: Fok is geen democratie.
Mods en admins hebben alle macht in handen!
Inderdaad, laten we een mirror maken!!1!!einz!111quote:Op maandag 10 mei 2010 21:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Bullshit, zonder users geen content, zonder content geen fok.
Whut?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we een mirror maken!!1!!einz!111
O wacht.
Van swarma mag je niks in de FB. Ik vroeg eens waarom een bepaald topic gesloten was, werd mijn post verwijderd en kreeg ik een PM dat ik niet de originele aanvrager was van de heropening, dus dat ik me er ook niet mee hoefde te bemoeien en dat de FB geen speeltuin isquote:Op maandag 10 mei 2010 21:21 schreef zovty het volgende:
Het is vooral swarmahoer die echt niet met kritiek om kan gaan. Hij geeft de andere mods een veel slechter imago dan ze verdienen.
Nee vraag me gewoon af waarom je niet onder je eigen naam post. Zo erg is dit nou ook weer niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Slidehz het volgende:
[..]
Maakt dat uit voor het punt dat ik hier probeer te maken?
Nee, me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |