nee want die zijn knapperquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:06 schreef Noodly het volgende:
[..]
Meteen wat ik dacht toen ik het zag en dat programma kijk ik nooit![]()
Ze hadden trouwens ook van Beauty & De Nerd kunnen zijn met dat soort opmerkingen
"Ik zal vast niet de enigste zijn die der zo over denk or"quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:58 schreef MaJo het volgende:
En die onverschilligheid van Sharon betreffende dodenherdenking was wel heel erg zeg
ja je hebt ook van 10 en 20quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
'Hoeveel eieren zitten er in een dozijn?'
'Nou, dat hangt er vanaf of je een pakje van 6 of 12 koopt!'
En dan ging ze ook nog serieus denken dat Jensen d'r voor de gek hield
Provincies.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef TryX het volgende:
Hoeveel provincie's heeft NL?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:23 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Provincies.
Mensen die niet goed hebben opgelet bij de curus 'meervoud voor beginners'
Goede reactie, zo hadden de dames uit de dop ook gereageerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef TryX het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ohnoes!
Die weten waarschijnlijk niet eens hoe een computer aan moet. Laat staan 3 afbeeldingen op een forum plaatsen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede reactie, zo hadden de dames uit de dop ook gereageerd.
Correct. Jensen heeft geen inhoud, hij bedenkt zelfs niet eens zijn eigen "grapjes".quote:Op maandag 5 mei 2008 22:46 schreef cdneger het volgende:
Hoe kan iemand zo weinig inhoud hebben?
Maar verdient wel bakken met geldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct. Jensen heeft geen inhoud, hij bedenkt zelfs niet eens zijn eigen "grapjes".
Ze hebben gewoon andere skilzzzquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die weten waarschijnlijk niet eens hoe een computer aan moet. Laat staan 3 afbeeldingen op een forum plaatsen.
aww voelde je je aangesproken ?!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede reactie, zo hadden de dames uit de dop ook gereageerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |