En tevensquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:02 schreef Penisbaard het volgende:
Haha, TS is jaloers dat iemand die zo gehandicapt als de tyfus is wel aandacht krijgt en wel een prettig leven kan hebben.
verkapte 'ik ben bij DWDD geweest' replyquote:Op maandag 10 mei 2010 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
DWDD is sowieso goed in het in de hemel prijzen van mongolen. Kijk eens naar die gasten altijd, Jan Mulder, Halina Reijn etc.
Halina Reijn kansloze meelifterquote:Op maandag 10 mei 2010 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
DWDD is sowieso goed in het in de hemel prijzen van mongolen. Kijk eens naar die gasten altijd, Jan Mulder, Halina Reijn etc.
Jan Mulder is een keizer en Halina Reijn is een van de betere mannelijke acteurs die we hebben in dit land.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jan Mulder is een keizer en Halina Reijn is een van de betere mannelijke acteurs die we hebben in dit land.
Heel vaak roept hij maar wat en ik ben het nauwelijks met hem eens, maar Jan Mulder mag dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Soms denk ik van, ik hoor wel wat Jan Mulder te zeggen heeft. Maar het is meestal zo'n loze rant en ik vind zijn intonatie en manier van praten gruwelijk irritant.
daar zijn de minderen toch voor? Om grapjes over te maken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:14 schreef blckbb het volgende:
Mwah om daar nu grapjes over te maken..
Vind 't zelf wel goed dat hij toch nog op een voor hem prettige manier in leven word gehouden.
Uiteraardquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
daar zijn de minderen toch voor? Om grapjes over te maken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jan Mulder is een keizer en Halina Reijn is een van de betere mannelijke acteurs die we hebben in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |