Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Topicpointers kun je alleen per topic instellen, dus niet per subforum.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Het lijkt me een goed idee om het verbod op plaatjes te vermelden wanneer users een topic openen of gewoon posten, want velen lijken het te vergeten. Was daar geen nieuwe mogelijke speciaal daarvoor recent gecreëerd?
leef je maar uit danquote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Fortitude het volgende:
buiteaarde wesens bestaan maar menzen geloven t niet
Neeeeeeeeeeeeeeeee, ik had grote plannen.
omdat je kuttopics maakt die over fok gaan, heb ik geen zin inquote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Even serieus swarmahoer....
Waarom sluit je zowel mijn topic over fokradio als over stelletjes die ruzie maken en laat je meerdere tyfustopics open??
Voorbeeld
waar of niet waar..
Waar slaat betweter nou weer op gefrustreerde.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je kuttopics maakt die over fok gaan, heb ik geen zin in
en als je andere topics kut vind zet maar lekker tr's, betweter
Heb je een link? Ik ga niet Zovty's hele geschiedenis doorzoeken voor een topic.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Adelante het volgende:
Zovty had hier al een topic over, zoek maar op.
Ga ze eens volgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:32 schreef o.us het volgende:
Ade, wil je even kijken naar Nickdepick en Jason_? Die lokken zo veel uit.![]()
Hier een magistraal voorbeeld die ik niet tolereer: Mensen die melk drinken ipv bier
En de topic van Jason_ die je net slotte.
Ik ga het nalopen en verwijderen en heb volgens de Yvonnen norm een lange ban aangevraagd.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef Trollface. het volgende:
Henrydg zit dit plaatje in elk topic dat ie tegenkomt te posten.
DAT DIT KAN OP FOK!! IK ZAL HET TOT DE BODEM UITZOEKEN!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[KLB RUKKERS SC 2657] RUKKEN IS ONS LEVEN
TT was eerst KLB VOETBAL SC, VOETBAL IS ONS LEVEN
Welke sadling heeft dit veranderd?![]()
![]()
Verander de TT, dan hoef je niets uit te zoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
DAT DIT KAN OP FOK!! IK ZAL HET TOT DE BODEM UITZOEKEN!!
Kun je zien wie het heeft gedaan? En wil je de tt weer teruzetten in [KLB VOETBAL SC 2657] VOETBAL IS ONS LEVENquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ja ehj chef, wij moeten altijd maar normaal doen maar jullie zitten dit keer te trollenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef L.no het volgende:
Kunnen jullie deze user eens bekijken. Het ruikt teveel naar een relkloon.
http://forum.fok.nl/user/history/302493
Hmm daar ben ik het niet helemaal mee eens, zeker als je ziet wat er wel open wordt gelatenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
omdat als je ongeveer bij alle voetbaltopics de regel ''klacht: ....'' weghaalt het gewoon een neutraal topic is met totaal geen klaagwaarde, het is discussiewaardig en voetbal gerelateerd, vandaar dat er n speciaal subforum voor is
dan moet je een tr zetten als je t niet eens bent met andere topics die open blijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik het niet helemaal mee eens, zeker als je ziet wat er wel open wordt gelaten
Ik ben blij dat je open staat voor vragen en bereid bent uitleg te gevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan moet je een tr zetten als je t niet eens bent met andere topics die open blijven
Beter kap je gewoon even met die onterechte feedbacks.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Dit bijvoorbeeld
Vriendin vind mijn serenade te vulgair.
Relatie klacht dus R&P?
Als je de klacht weghaalt blijft er enkel een zeer slecht grap over.
Ik zie geen verschil
is niet persoonlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Beter kap je gewoon even met die onterechte feedbacks.
Treurig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
is niet persoonlijkJouw topic stond gewoon even bovenaan, dus je was even populair. Zie het als een compliment
Ander voorbeeld:
De Badguy die nooit wint! (Films, boeken, enzovoorts...)
Kan deze dan niet naar TV, klacht gaat over films, daar is een subforum voor
Haal klacht weg en er is een normale discussie gaande
Klopt, van mij hoeven ze ook niet weg of dicht. Maar als deze open mogen blijven, waarom mag dan een zelfde type topic niet openblijven als het over voetbal gaatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Treurig.
Er staat een klacht bij, dus is het een klacht![]()
Jij bepaalt dat niet!
Dat post die broodmongool met Google translate overal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:43 schreef Jason__ het volgende:
Ik zat all about the chips toen je streste om je flippo's,
Mijn baard laat je denken aan kimbo
voor de zoveelste keer: het gaat niet om die topics, het is onmogelijk om alle topics aan te klikken en door te lezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Klopt, van mij hoeven ze ook niet weg of dicht. Maar als deze open mogen blijven, waarom mag dan een zelfde type topic niet openblijven als het over voetbal gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |