wauwwww tofquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, jaaaaaa leuk heeen hele week!!!
Ik ga toch niet al die linkjes opzoeken en weer plakkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef alors het volgende:
De OP bestaat niet, dus niet knippen en plakken we handmatig uit het oude topic
ja dat bedoel ik, niet moest die zijn. Maar er is geen standaard OP ofzo ergens...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga toch niet al die linkjes opzoeken en weer plakken? Toen ik nog blauw was ging ik gewoon de post van de vorige TS editten en dan die hele post kopieren
!
Post van de TS quoten en dan knip &plak!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga toch niet al die linkjes opzoeken en weer plakken? Toen ik nog blauw was ging ik gewoon de post van de vorige TS editten en dan die hele post kopieren
!
Ik heb er ook zo'n zin in!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
wauwwww tof
Ik wil daar zo graag nog eens heen
tof, lekker de toerist uithangenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo'n zin in!!!!![]()
Dag 1 komen we aan en ga ik niets meer doen, dan ben ik dood denk ik
Dag 2 is buurt verkennen a.k.a Manhattan Mall leegplunderen enzo!!!
Dag 3 is zo'n bustour, whehe!! En de rest is nog niet ingepland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic, ik heb de 2 maten 36 eruit gepleurt, lubberende jasjes zijn stom!
Thanks!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Post van de TS quoten en dan knip &plak!
En de acceptgiro moet je binnen 14 dagen overmaken
Die heb ik ook besteldquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vanavond even bestellen, heb hem net in de winkel aangehad in een 34, maar ik denk toch dat ik een 36 nodig heb aangezien de mouwtjes een beetje kortig waren.
Het is ook een hele dunne jas! Bijna een vestje eigenlijk. En er zit inderdaad geen voering in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld! Ik heb alleen het vermoeden dat het een heel dun stofje is, zit geloof ik sowieso geen voering in...
Dat begrijp ik niet, heb je plaatjes van welke jasjes je het nu hebt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:21 schreef Linnie20v het volgende:
Dat bikerjasje (mc jack) is 100% linnen (de bruine is 55% linnen) wat inhoud dat het dus gaat lubberen....
Moet ik dan gewoon een 34 nemen ipv een 36? met broeken werkt dit wel zo, maar daar beweeg je veel meer in....
Iemand dat jasje al gepast?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, heb je plaatjes van welke jasjes je het nu hebt?
Ja maar de ene keer is het 55 procent linnen en de andere keer 100 procent?quote:
Die heb ik ook besteld, hij stond op die model wel leuk dus hoop niet dat het tegenvalt..quote:
Soms kan het gebeuren dat het eerder bezorgd wordt, maar dat is maar soms. Je kan bij de h&m erop rekenen dat ze meestal rijkelijk de tijd ergens voor nemen en zelfs te laat zijn met de levertijd. Helaasch, maar je kan het altijd proberen toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:38 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
Als er bij leverdatum eind april staat (wat ik dus te laat vind) is dat dan ook echt altijd zo of kan je geluk hebben dat het toch eerder komt?
Dus: zo lang wil ik zeker niet wachten maar als die indicatie het slechtse geval betreft dan kan ik het wel proberen?? iemand hier ervaring mee?
Toevallig kreeg ik gisteren een pakket bezorgd inclusief de artikelen die voor april en mei stonden (helaas, want die data kwamen mij eerlijk gezegd wel goed uit, maar soit). Het kàn dus wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:38 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
Als er bij leverdatum eind april staat (wat ik dus te laat vind) is dat dan ook echt altijd zo of kan je geluk hebben dat het toch eerder komt?
Hoe werkt die 10,- korting op jassen eigenlijk?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand even helpen.Ik deed net dus 2 keer korting boven op die 10 euro korting voor jassen, dat mag niet, dus ik annuleer, mag ik nou wel 1 keer 5,- korting doen of 25% korting?
Ik vind de sjaal echt heel erg leuk:Dquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef rena het volgende:
Ben geslaagd in de winkel vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een heel schattig haarbandje. Ik ga dus geheel tuttig de zomer inDie sjaal is huuuuuge overigens, echt geweldig
Dat is ook zo stom, de bruine is 55% linnen en 45% katoen...bij de lichtbeige staat 100% linnen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar de ene keer is het 55 procent linnen en de andere keer 100 procent?
automatisch als je afrekent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe werkt die 10,- korting op jassen eigenlijk?
en wat is beter?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Dat is ook zo stom, de bruine is 55% linnen en 45% katoen...bij de lichtbeige staat 100% linnen..
ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gesorteerd!! IK BEN GESORTEERD!!!![]()
![]()
![]()
Wanneer komt ie dan aan? Morgen of overmorgen?
oeh, ga ik ook doen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, dat weet ik dus nog niet![]()
Heb ze allebei besteldook om even de kleuren te vergelijken...weet niet wat beter staat!
Ow haha...sorry...zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht: Aaaarg toffe schoenen! Maar is het Tommy
Ja, ik had hem in de winkel gepast en hij valt idd erg grootquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:41 schreef alors het volgende:
Ik heb deze singletjes ook nog besteld
[ afbeelding ]
en in wit. Schijnt groot te vallen, dus maar een maat kleiner genomen
het kan leuk zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm blazertje wat ik had besteld heeft van die pofmouwtjes, echt wennen dat nieuwe silhouet met reusachtige schoudersik weet niet of ik nou fan ben.
Wat vinden jullie?
Hahaha, wowquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef alors het volgende:
[..]
het kan leuk zijnmits het niet Gaga achtige vormen aanneemt
[ afbeelding ]
De eerste zag ik in de winkel en daar vond ik het echt een grote doek/hobbezak lijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld![]()
Of kan iemand me nu al vertellen dat één van deze items in het echt heul kut is, dan gooi ik het er meteen weer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armband & ringen die ik had besteld waren ook tof. En de espadrilles heb ik ook nog in het zwart. De open schoenen moet ik nog ff over dubben.
En mijn moeder wil vandaag nog naar de winkel want ze wil ook zo'n jurkje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oh, greatquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De eerste zag ik in de winkel en daar vond ik het echt een grote doek/hobbezak lijken.
Maar misschien is het anders als je het aanhebt
Ja, hier ook, vandaag al in behandelingquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wow, sinds wanneer nemen ze het na een uur al in behandeling
Wou er nog van alles bij gooien. En wachten op geld, ik dacht ach, dat duurt nog eeuwig!
En als je (voor jou) rechtermouw naar beneden trekt en niet zo aan je revers trekt? De linkerschouder ziet er wel goed uit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijken die schouders nog wel mee te vallen, maar het blijft zo tsja, grotesk! Aan de andere kant, voor 7,50
..
Ja ik sta een beetje ongelukkig op de fotoquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
En als je (voor jou) rechtermouw naar beneden trekt en niet zo aan je revers trekt? De linkerschouder ziet er wel goed uit.
Ik heb altijd teveel heup en te weinig schouder. [of te weinig tiet, dat kan ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik sta een beetje ongelukkig op de foto.. Maar vind je het me niet te breed maken? Ik vind het zo veel schouder en zo weinig heup.
Nee. Supergoeie verhoudingen. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik sta een beetje ongelukkig op de foto.. Maar vind je het me niet te breed maken? Ik vind het zo veel schouder en zo weinig heup.
Niet waar manquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb altijd teveel heup en te weinig schouder. [of te weinig tiet, dat kan ook.]
Nah, het valt an sich wel mee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar man! Zijn je heupen breder dan je schouders
? Ik heb juist al wel redelijk brede schouders dus ik weet niet of ik dan ook nog weg kom met zo'n blazertje.
Volgens mij valt het heel erg mee jongedamequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah, het valt an sich wel mee.Maar als ik bodycon aantrek dan zie ik het wel.
Hoewel ik het nog steeds wel aantrek, daar niet van. Maar ik vind persoonlijk dat dingen met schoudervullingen me nét helemaal goed maken
.
Maar je komt er wel mee weg, m.i.
Wat je kan doen is het kaartje er nog niet afknippen en er elke dag even meelopen: kan je er toch maar niet aan wennen --> terug. Zo wel;
Ik ging nog es bij mezelf kijken en daar zie ik het nu ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijken die schouders nog wel mee te vallen, maar het blijft zo tsja, grotesk! Aan de andere kant, voor 7,50
..
Ik weet niet waar jij dat rozigs ziet maar ik vind hem toch echt beige!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:10 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze valt me tegen (is net 10 minuten geleden bezorgd). Op het plaatje heeft hij nog iets rozigs, in het echt is ie echt puur beige. Aan de andere kant, ik heb deze en de zwarte samen incl verzendkosten voor 15 euro, daarvoor doe je m ook weer niet weg :p.
Nouja misschien ligt t aan mn beeldinstellingen ofzo :p maar bij mij is ie op mn scherm veel minder gelig dan in t echt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dat rozigs ziet maar ik vind hem toch echt beige!
Sorry, het was niet lullig bedoeldquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
Dat Stones T-shirt heb ik een jaartje geleden gekocht en na drie keer wassen was de print zo goed als vervaagd. mee opletten dus.
Zo te zien hoor je wel heel slank zijn voor zo'n model jurk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Tamashii het volgende:
Iemand die benieuwd is/koopt/wilt naar deze?
[ afbeelding ]
Mja das bij mij niet het probleem denk ik, maar ben wel bang dat m'n cup niet past en dattie een beetje kort is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Zo te zien hoor je wel heel slank zijn voor zo'n model jurk.
Ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Heb die besteld, voor die 5 euro.
... en ik ook.quote:
Ik heb hem in het effen zwart besteld. Ben niet superslank, dus zal wel voor geen meter staan. Heb hem dan ook gekocht met het idee dat hij terug kanquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel hoor, ik heb ook redelijk brede schoudersquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
..
Dat ie kort is, geeft nietsquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja das bij mij niet het probleem denk ik, maar ben wel bang dat m'n cup niet past en dattie een beetje kort is.
schijnt een dun lubberstofje te zijn. Maar voor die prijs ga ik het nog wel eens proberen, riem erom ofzo, valt vast wel iets van te makenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:30 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik vraag misschien iets dat al 400x is gezegd, maar heeft iemand deze al?
[ afbeelding ]
En hoe issie?
Nee die staat bij best buyquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:04 schreef bluejean het volgende:
Kortom Breathtaking: jassie is leuk. Gewoon houden dus.
Is dat blauwe topje eronder trouwens van de garden-collectie? Ben benieuwd hoe dat topje valt namelijk. (Maar ik kan morgen ook even kijken of ik 'm in de winkel tegenkom, bedenk ik me.)
Ik heb 'm en ik vind 'm nice! Is natuurlijk wel een zomerjurkje maar hij schijnt bij mij niet door ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:30 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe issie?
Wat leuk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:29 schreef alors het volgende:
Ik heb mn pakketje![]()
Alleen in de grijze Divided blazer zit een maatlabel 12, volgens mij is dat behoorlijk groot...
De nude blazer is wel heel mooi
Het spijkerjasje zit bij mn armen wel goed maar om mijn romp had ie wel wat smaller gemogen... Misschien nog een maatje kleiner proberen
Bestel dan ook even dat 5 euro bloemenjurkje en stuur 'm naar me doorquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
En in het wit, ga ze zo even bestellen.
Hhahaha, heb je hem zelf al besteld?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bestel dan ook even dat 5 euro bloemenjurkje en stuur 'm naar me door!
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hhahaha, heb je hem zelf al besteld?
Oh, hihi ik wil er nog een, maar je mag er dus maar een voor 5 euro.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! Maar als ik 'm zelf bestel ga ik weer meer dingen toevoegen omdat dat moet.
Ik ben ontzettend gigantisch vreselijk verliefd op bijna alle schoenen die er nu zijn van de H&M.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
Tassen en schoenen van de H&M zien er altijd toffer uit op de foto.
Zitten fijn, net iets langer, niet zo strak als het gewone merk (dit is LOGG)quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Tegan het volgende:
Wat is er nu zo fijn aan die twee shirtjes? Heb er echt niets mee.
True. Maar toch, soms valt het mee. Heb ook een tijdje terug een tas van de H&M via de shop gekocht en die heb ik wel gehouden, die was wel leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
Tassen en schoenen van de H&M zien er altijd toffer uit op de foto.
Op de foto of ook in het echt denk je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe geweldig.
Hihi, is eigenlijk een excuus om gewoon te bestellen om te kijken of ze in het echt ook zo leuk zijn he?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Op de foto of ook in het echt denk je?![]()
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:30 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe issie?
Haha preciesquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihi, is eigenlijk een excuus om gewoon te bestellen om te kijken of ze in het echt ook zo leuk zijn he?
hier ben ik het ermee eens. Voor het eerst in lange tijd zie ik weer wat meer dingen in mijn smaak bij de h&m, alleen zit ik zonder geld. Maar ik kijk echt 4 tot 5 keer naar de online shop..en moet me echt gigantisch inhouden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik geloof dat ik het gigantisch moeilijk vind om niet heel de shop leeg te kopen.
Hmm, is er al aangevuld dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:49 schreef Breathtaking het volgende:
Wheee, net te vroeg voor het bijvullenmaar ik ga wel slapen
moet vroeg op.
Ja, dat was ik! Maar dan zal ik ze eens bestellen en kijken hoe ze mij staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:04 schreef maartjeh het volgende:
Had dit besteld;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 1 zwarte string, en 2 bruine bikinitopjes (beiden 1.95 per stuk) en dat witte kanten haarbandje.
Schoentjes gaan terug, roze shirtje gaat terug, roze jurkje gaat terug, één van de bikinitopjes gaat terug.
Dus ik hou alleen de oorbellen, string, zwarte jurkje, haarbandje en bikinitopje. Bestelling was 92,-, nu nog maar 32 incl. verzendkosten.Da's dan wel weer beter. Over het zwarte jurkje twijfel ik nog een beetje.. vind het een beetje een vormloos jurkje.
![]()
Er was iemand die graag wilde weten hoe de bruine schoentjes zijn IRL.. Ik vind ze superleuk, alleen staan dat soort schoentjes mij blijkbaar niet.Bij mij zie je trouwens wel de naad tussen m'n tenen (bij m'n kleine teentje en de teen ernaast, terwijl ik echt geen lange tenen heb. De voorkant/dichte kant van de schoentjes is dus wel vrij smal. Maat was verder goed.
Ik heb normaal 36 of 37, maar nu zat 36 goed. Alleen mijn linkervoet slipte er uit, maar die is ook IEEEETS kleiner dan m'n rechter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat was ik! Maar dan zal ik ze eens bestellen en kijken hoe ze mij staan.Gelukkig vallen ze wel goed uit.
Ik heb hem besteld en krijg hem als het goed is vanmiddag binnen, dan zal ik het wel even laten wetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het bovenste shirtje, hij valt bij mij gewoon normaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:57 schreef Marloes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BesteldWeet iemand hoe deze vallen?
Ben benieuwd! Ik vind ´m heel schattig en lekker zomersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ik heb het bovenste shirtje, hij valt bij mij gewoon normaalErg leuk ding.
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef monikanyc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn zoo leukik denk dat ik ze ook maar in het zwart ga kopen
ja hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]Die heb ik ook besteld! Zien er goed uit.
Waar zie je die???? Kan hem niet vinden ben helemaal Bruce gek!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben nu ook een Bruce Springsteen-shirt. Maar daar heb ik dan weer niks mee.
Hij stond bij de Divided t-shirts, maar nu staat hij er opeens niet meer tussen. Ik denk dat hij uitverkocht is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:28 schreef Gerdaatje het volgende:
[..]
Waar zie je die???? Kan hem niet vinden ben helemaal Bruce gek!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:32 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Hij stond bij de Divided t-shirts, maar nu staat hij er opeens niet meer tussen. Ik denk dat hij uitverkocht is.
Ja, 's ochtends om 6 uur geloof ik.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:29 schreef Thijs045 het volgende:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_YTT_JAC&modelnum=726971&type=matching
Wll graag het jasje (lichttaupe) (zie link) bestellen voor een vriendin in maat 32, maar is uitverkocht. Weet iemand of dit nog bij wordt gevuld?
Ik zoek dat donkerblauwe jurkje onderin al heel langquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:46 schreef verregentmeisje het volgende:
Mijn veeeel te grote bestelling![]()
[ afbeelding ]
En dit deel komt later:
[ afbeelding ]
Wat een leuk spijkerrokje!quote:Op zondag 21 maart 2010 10:39 schreef rena het volgende:
Leuk verregentmeisje!
Ik heb ook maar weer eens besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kreeg deze met 10 euro korting aangeboden bij de kassa, dus ook maar gedaan, heb hem al wel in het groen ook. Best een fijn jurkje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is nog lang geen zomer
Ja he! Ik ben heel benieuwd hoe hij valt. Op de foto lijkt het een normale lengte, dus ik hoop hetquote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een leuk spijkerrokje!
*in verlanglijstje zet
Ik heb hem al in het groen, maar mij bevalt hij persoonlijk welquote:Op zondag 21 maart 2010 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rene, ik heb die paarse jurk van de week binnengekregen maar dan in het zwart en ik vond hem ontzettend tegenvallen. Echt zo'n nietsig floppiestofje. Voelde heeeeel goedkopie aan.
Die groene wil ik ooit ook nogquote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb hem al in het groen, maar mij bevalt hij persoonlijk welIk houd wel van flodderstofjes
Bij Vero Moda hebben ze ook mooie treggings (ik vind ze zelfs mooier dan die van de H&M) en nu 2 voor 25 euroquote:Op zondag 21 maart 2010 15:34 schreef ElizabethI het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, voor maar 5 euro! Ik wil eigenlijk nog een broek/legging achtig ding voor er onder. Maar alle treggings (zo noem je zon broek/legging ding geloof ik) worden pas eind april geleverd
![]()
Dat vind ik wel jammer van H&M, dat je pas als je iets in je winkelwagentje hebt kan zien hoe lang de levertijden zijn. En dat je op veel dingen lang zit te wachten.
Maar verder ben ik super blij met de H&M web winkel. Ik koop daar veel meer dan in de echte H&M winkels
Bedankt voor de tip, ik zal deze week eens gaan kijken.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Bij Vero Moda hebben ze ook mooie treggings (ik vind ze zelfs mooier dan die van de H&M) en nu 2 voor 25 euroWeliswaar niet online, maar dan heb je ze iig voor eind april
Nee, alleen aan de voorkant. Maar verder is hij tof, de kleur is echt heel mooiquote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die groene wil ik ooit ook nogZitten die steentjes bij de hals ook aan de achterkant of niet?
Okquote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, alleen aan de voorkant. Maar verder is hij tof, de kleur is echt heel mooi
Daar zit ik ook al over te twijfelen, ik ben alleen bang dat het een soort pyjama-effect zal hebbenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Butterfly91 het volgende:
Leuk Heroinjunk. Dat blauw geruite blousje rechtsboven is leuk!
Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets, maar elke keer als ik er eentje pas lijkt het net zo'n hobbezak. Ik hoop dat het bij deze erg meevalt, want ik vind het patroontje juist wel leuk.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zit ik ook al over te twijfelen, ik ben alleen bang dat het een soort pyjama-effect zal hebben
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef Tamashii het volgende:
Vraagje, moet je nou als je het via internet betaald, een 0 voor je klantennummer doen? Ik heb het geloof ik een keer wel gedaan en een keer niet. En bij de acceptgiro staat er 09 voor mijn nummer.
:/
Ja hihi, hoe het er staat eigenlijk. Ik wil via internetbankieren betalen, maar dan moet je bij mededelingen toch je klantennummer schrijven. Maar een meneer van de klantenservice zei een keer tegen mij dat er 0 of 09 voor moest. Weten jullie dat?quote:
Volgens mij hoeft dat niet hoor. Maar als je een acceptgiro hebt kun je gewoon dat nummer doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hihi, hoe het er staat eigenlijk. Ik wil via internetbankieren betalen, maar dan moet je bij mededelingen toch je klantennummer schrijven. Maar een meneer van de klantenservice zei een keer tegen mij dat er 0 of 09 voor moest. Weten jullie dat?
Okey, tof! Ik heb gewoon dan maar alleen het klantnummer gedaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet hoor. Maar als je een acceptgiro hebt kun je gewoon dat nummer doen.
Ik wil je wel laten zien hoe die staat als ik hem binnen heb? Hij is nu al in behandeling namelijk, dus hij zal deze week wel binnen komen!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zit ik ook al over te twijfelen, ik ben alleen bang dat het een soort pyjama-effect zal hebben
Graag!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil je wel laten zien hoe die staat als ik hem binnen heb? Hij is nu al in behandeling namelijk, dus hij zal deze week wel binnen komen!
Hey, die blazers (met groen krulletje) zijn leuk! Maar ik zie ze niet op de sitequote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:07 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Mwaha! Deel is al binnen, deel komt vandaag binnen, deel net besteld.
euj, ik kreeg de melding dat ze om 8.10 even dicht gingen en om 8.25 weer terug warenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:38 schreef maartjeh het volgende:
Dat zwarte 'rushes'jurkje is zo leeeuk!
edit;
Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet geopend.
Wij zijn rond 07.55 uur weer open.
Hiervoor vragen we je begrip.
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
euj, ik kreeg de melding dat ze om 8.10 even dicht gingen en om 8.25 weer terug waren
Ja, die kreeg ik daarna ook weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
euj, ik kreeg de melding dat ze om 8.10 even dicht gingen en om 8.25 weer terug waren
Zijn zeker leuk heb nu die beige aan... maar mijn god wat moet ik wennen aan de schouders van dat jasje... ze maken me behoorlijk breed! Maar ja voor die 10,-- had ik ook geen zin om hem terug te sturen! Beetje vreemd trouwens in de online shop zijn ze 19,95 en in de winkel 24,95quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, die blazers (met groen krulletje) zijn leuk! Maar ik zie ze niet op de site.
Hij was er wel in die kleur hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het zo stom dat je deze op het plaatje ziet:
[ afbeelding ]
Maar dat ie er alleen in zwart of wit is.
oeeeh:o Kwestie van morgen/overmorgen weer checken dus.quote:
Nope, ik vond 'm niet leuk. Stof is hartstikke dik, al helemaal in de zomer, ik leek dr net zwanger in, en die flapstukjes zijn aan de zijkanten (dus onder je armen) niet aan elkaar genaaid. Voor 35 (?) euro kan ik 3 jurkjes vinden die 20 keer zo leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Enne, deze is er weer;
[ afbeelding ]
mensen die daar blij mee zijn?
Thanks, dan doe ik hem niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Nope, ik vond 'm niet leuk. Stof is hartstikke dik, al helemaal in de zomer, ik leek dr net zwanger in, en die flapstukjes zijn aan de zijkanten (dus onder je armen) niet aan elkaar genaaid. Voor 35 (?) euro kan ik 3 jurkjes vinden die 20 keer zo leuk zijn.
Yay. Ze zijn echt snel. :| Nuja, tnt zal nog wel langzaam zijn.quote:
Ik zat er nog over te twijfelen maar gezien de negatieve reacties hier en het feit dat alle leuke jurkjes bij mij altijd sletterig kort in S en omawijd in M zijn, zie ik er toch maar van afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Enne, deze is er weer;
[ afbeelding ]
mensen die daar blij mee zijn?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Nope, ik vond 'm niet leuk. Stof is hartstikke dik, al helemaal in de zomer, ik leek dr net zwanger in, en die flapstukjes zijn aan de zijkanten (dus onder je armen) niet aan elkaar genaaid. Voor 35 (?) euro kan ik 3 jurkjes vinden die 20 keer zo leuk zijn.
Ik Juni.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Envoi het volgende:
[..]
Leuke bestelling! Die gestreepte trui krijg ik ook ... in augustus.
quote:
Waar staat dat gekleurde jurkje? Ik kan hem niet vinden op de sitequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Oser het volgende:
Ook een verlanglijstje gemaakt. Stomme lentekriebels![]()
[ afbeelding ]
(PS. Weet niet of iemand mij nog kent, maar ik was 'vroegah' (ook wel 200+dagen geleden) Oserdare. Afijn, doet er ook niet toe.)
Dat kan!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef Quirine het volgende:
Ik heb 2 rekeningen die ik moet betalen.
Kan ik deze bedragen gewoon optellen en overmaken?
Het betaalkenmerk is hetzelfde.
Ik bestel met acceptgiro.
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef Quirine het volgende:
Ik heb 2 rekeningen die ik moet betalen.
Kan ik deze bedragen gewoon optellen en overmaken?
Het betaalkenmerk is hetzelfde.
Ik bestel met acceptgiro.
Jurken/rokken -> laat alles zien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:02 schreef rena het volgende:
[..]
Waar staat dat gekleurde jurkje? Ik kan hem niet vinden op de siteHij is leuk
!
Hier hangtie nog in de winkel; morgen haal ik m samen met een lange blouse.quote:
Je kan toch ook twee dingen invullen en dan tegelijk betalen zeg maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Quirine het volgende:
Nice.
Anders moet je weer twee keer die betalingsmodule door en ik ben al zo lui.
Dat kan volgens niet bij mijn bank. ;xquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan toch ook twee dingen invullen en dan tegelijk betalen zeg maar.
ohmy, wat stom. :/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:38 schreef Quirine het volgende:
[..]
Hier hangtie nog in de winkel; morgen haal ik m samen met een lange blouse.
En dan mag ik echt ECHT heel lang niet meer naar de H&M.
Lijkt me wel toch..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef Bob. het volgende:
Kun je iets ook nog terug sturen als je het plastic zakje wat er om heen zat kwijt bent? Het kaartje zit er nog wel aan, maar ik heb geen idee wat ik met dat zakje heb gedaan.
Denk het wel, want je kunt het ook naar de winkel terug brengen toch? En die hoeven ook geen zakje eromheen te hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef Bob. het volgende:
Kun je iets ook nog terug sturen als je het plastic zakje wat er om heen zat kwijt bent? Het kaartje zit er nog wel aan, maar ik heb geen idee wat ik met dat zakje heb gedaan.
ik las ergens 30 maart, maar dat weet ik niet zeker....quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:13 schreef tliciouz het volgende:
Tot wanneer is die actie van 10 euro korting op een jas?
Okee dank je wel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
ik las ergens 30 maart, maar dat weet ik niet zeker....
Bedoel je deze? http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KJO&modelnum=750151&originalmodelnum=750151&type=productquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef alors het volgende:
Ik dacht, mooi weer, nu wil ik nog een paar van die 5 euro rokjes... allemaal uitverkocht
Gelukkig, anders kan ik morgen twee keer heen en weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me geen probleem. Zolang duidelijk is wat bij welke bestelling/retourbon hoort.
Naar mijn eigen ervaringen zeg ik nee. Daarvoor is 'ie helaas net iets te kort.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoel je deze? http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KJO&modelnum=750151&originalmodelnum=750151&type=product
Tot hoe hoog kun je die ongeveer trekken? Kun je hem als een soort taile rokje dragen?
Oké, dan probeer ik het gewoon ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk het wel, want je kunt het ook naar de winkel terug brengen toch? En die hoeven ook geen zakje eromheen te hebben.
Ik heb laatst 2 zendingen in 1 zak gedaan, los de zakjes en bovenop de 2 bonnen. Ging prima. (een van de zendingen werd wel weer spontaan 5 euro meer waardquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Als je twee aparte retourzendingen hebt, van twee aparte bestellingen, mogen die dan ook in één doos terug? Desnoods dat ik ze apart in de doos verpak?
Jammerquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Naar mijn eigen ervaringen zeg ik nee. Daarvoor is 'ie helaas net iets te kort.
Esprit heeft het liever niet dacht ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 zendingen in 1 zak gedaan, los de zakjes en bovenop de 2 bonnen. Ging prima. (een van de zendingen werd wel weer spontaan 5 euro meer waard)
Oh! die lichte blazer wou ik ook...en nu is ie er niet meerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:07 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Mwaha! Deel is al binnen, deel komt vandaag binnen, deel net besteld.
Bij lukt het opzich wel, niet heel hoog in de taille, maar ong ter hoogte van mijn navel dan zit ie beneden nog wel goed. Maar dat is wel met een maillot waardoor ie niet opkruipt, met panty misschien wel want dat is gladder...quote:
Ja, navel lukt nog net. Maar ik vind dat niet lekker zitten, ik wil hem wel echt in de taille en dan zou ie net iets boven mn navel moeten. Maar het is idd wat je zelf lekker vind zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Bij lukt het opzich wel, niet heel hoog in de taille, maar ong ter hoogte van mijn navel dan zit ie beneden nog wel goed. Maar dat is wel met een maillot waardoor ie niet opkruipt, met panty misschien wel want dat is gladder...
Mijn theorie is dat ze het trucje van bijbestellen zonder extra verzendkosten zo willen omzeilenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:33 schreef Lyssa het volgende:
zomgmn bestelling is nu al gesorteerd in het sorteercentrum
maandag besteld.. zo snel is het nog nooit geweest! Zit er tegenwoordig een kledingding in NL ofzo, was toch altijd Zweden?
Mja, maar aan de andere kant was ik altijd sneller geneigd er nog wat bij te gooien als het nog niet in behandeling was :$ Ik zou nu niet een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb trouwens nog wat items die later verzonden worden, als ik nieuw bestel, komen daar wel nieuwe verzendkosten bij?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat ze het trucje van bijbestellen zonder extra verzendkosten zo willen omzeilen![]()
Mijn bestelling had ik 14 maart geplaatst en die was binnen op 18 maart.
Er zou in Belgie een distributiecentrum komen heb ik ooit eens gelezen, maar of dat is doorgegaan?
Nopequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant was ik altijd sneller geneigd er nog wat bij te gooien als het nog niet in behandeling was :$ Ik zou nu niet een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb trouwens nog wat items die later verzonden worden, als ik nieuw bestel, komen daar wel nieuwe verzendkosten bij?
Ik kreeg laatst in de winkel de vraag of ik dat de volgende keer wel wilde doen. Zo kon ze makkelijker zien om welk artikel het ging. Alsof je dat op de factuur/bon die ik bij me had niet kon zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk het wel, want je kunt het ook naar de winkel terug brengen toch? En die hoeven ook geen zakje eromheen te hebben.
Heb ik waarschijnlijk morgen voor jequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:17 schreef Eva4Evah het volgende:
Heeft iemand aanfoto's van dat mc-jack? Hij ziet er cool uit op de foto, maar valt die stof niet tegen in het echt?
Ik heb die lichte vandaag binnen gekregen, weet niet of jij die donkere hebt dan kunnen we een kijkenvergelijkcollage makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb ik waarschijnlijk morgen voor je
ja ghihi. ik heb de donkere :dquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik heb die lichte vandaag binnen gekregen, weet niet of jij die donkere hebt dan kunnen we een kijkenvergelijkcollage maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:57 schreef Weggeslet het volgende:
Mijn jasje
Zoals ik al zei; hij staat erg tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien bestel ik deze wel ipv een spijkerjasje.
Mijn bestelling was helemaal goed, op het spijkerjasje na, die hebben ze in de verkeerde maat geleverd![]()
Deze zit echt supermooi, ik heb hem in het taupe. Lekker glad dun stofje is het.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Zou je een aan foto willen maken van dat roze ding met die franjes achtige dingen eraan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:18 schreef Tamashii het volgende:
Okay, mijn bestelling:
[ afbeelding ]
Ik had van die eerste witte ding twee besteld, s was nog veel te groot en xs kan net, terwijl ik normaal s/m heb.
Van het roze dingetje 1 M besteld, nou echt veulste groot.![]()
De trui komt pas ergens in Juni
Het jack daar komen zo foto's van, ik vond hem op de foto mooier dan in het echt, hoe bevalt de jouwe Weggeslet?
Short komt pas over een maand
Bikini is goed.
Die twee blousjes krijg ik pas over een maand.
Dat roze ding kan ik volgens mij ook wel een maat kleiner nemen.
Jurkje ernaast is leuk! Wel beetje doorzichtig, maar als het gloedheet is met bikini eronder is da niet erg.
Grijze jurkje is iets te groot, maar dat komt wel goed. Ook houden dus.Voor 5 euro
Slippers komen nog, de flatjes zijn giga tof.
De hele oorbellen staan niet op het lijstje wat ik nogal stom vind. :s
En short komt dus later.
Nog een paar gestreepte truitjes en enkellaarzen.
Ja dat wil ik best doen maar het is geen vergelijkingsmateriaal aangezien dat ding me twee maten te groot is. Het is net een zak.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou je een aan foto willen maken van dat roze ding met die franjes achtige dingen eraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |