Thanks, dan doe ik hem niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Nope, ik vond 'm niet leuk. Stof is hartstikke dik, al helemaal in de zomer, ik leek dr net zwanger in, en die flapstukjes zijn aan de zijkanten (dus onder je armen) niet aan elkaar genaaid. Voor 35 (?) euro kan ik 3 jurkjes vinden die 20 keer zo leuk zijn.
Yay. Ze zijn echt snel. :| Nuja, tnt zal nog wel langzaam zijn.quote:
Ik zat er nog over te twijfelen maar gezien de negatieve reacties hier en het feit dat alle leuke jurkjes bij mij altijd sletterig kort in S en omawijd in M zijn, zie ik er toch maar van afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het zo stom dat je deze op het plaatje ziet:
[ afbeelding ]
Maar dat ie er alleen in zwart of wit is.
Enne, deze is er weer;
[ afbeelding ]
mensen die daar blij mee zijn?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Nope, ik vond 'm niet leuk. Stof is hartstikke dik, al helemaal in de zomer, ik leek dr net zwanger in, en die flapstukjes zijn aan de zijkanten (dus onder je armen) niet aan elkaar genaaid. Voor 35 (?) euro kan ik 3 jurkjes vinden die 20 keer zo leuk zijn.
Ik Juni.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Envoi het volgende:
[..]
Leuke bestelling! Die gestreepte trui krijg ik ook ... in augustus.
quote:
Waar staat dat gekleurde jurkje? Ik kan hem niet vinden op de sitequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Oser het volgende:
Ook een verlanglijstje gemaakt. Stomme lentekriebels![]()
[ afbeelding ]
(PS. Weet niet of iemand mij nog kent, maar ik was 'vroegah' (ook wel 200+dagen geleden) Oserdare. Afijn, doet er ook niet toe.)
Dat kan!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef Quirine het volgende:
Ik heb 2 rekeningen die ik moet betalen.
Kan ik deze bedragen gewoon optellen en overmaken?
Het betaalkenmerk is hetzelfde.
Ik bestel met acceptgiro.
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef Quirine het volgende:
Ik heb 2 rekeningen die ik moet betalen.
Kan ik deze bedragen gewoon optellen en overmaken?
Het betaalkenmerk is hetzelfde.
Ik bestel met acceptgiro.
Jurken/rokken -> laat alles zien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:02 schreef rena het volgende:
[..]
Waar staat dat gekleurde jurkje? Ik kan hem niet vinden op de siteHij is leuk
!
Hier hangtie nog in de winkel; morgen haal ik m samen met een lange blouse.quote:
Je kan toch ook twee dingen invullen en dan tegelijk betalen zeg maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Quirine het volgende:
Nice.
Anders moet je weer twee keer die betalingsmodule door en ik ben al zo lui.
Dat kan volgens niet bij mijn bank. ;xquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan toch ook twee dingen invullen en dan tegelijk betalen zeg maar.
ohmy, wat stom. :/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:38 schreef Quirine het volgende:
[..]
Hier hangtie nog in de winkel; morgen haal ik m samen met een lange blouse.
En dan mag ik echt ECHT heel lang niet meer naar de H&M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |