Hhahaha, heb je hem zelf al besteld?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bestel dan ook even dat 5 euro bloemenjurkje en stuur 'm naar me door!
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hhahaha, heb je hem zelf al besteld?
Oh, hihi ik wil er nog een, maar je mag er dus maar een voor 5 euro.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! Maar als ik 'm zelf bestel ga ik weer meer dingen toevoegen omdat dat moet.
Ik ben ontzettend gigantisch vreselijk verliefd op bijna alle schoenen die er nu zijn van de H&M.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
Tassen en schoenen van de H&M zien er altijd toffer uit op de foto.
Zitten fijn, net iets langer, niet zo strak als het gewone merk (dit is LOGG)quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Tegan het volgende:
Wat is er nu zo fijn aan die twee shirtjes? Heb er echt niets mee.
True. Maar toch, soms valt het mee. Heb ook een tijdje terug een tas van de H&M via de shop gekocht en die heb ik wel gehouden, die was wel leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
Tassen en schoenen van de H&M zien er altijd toffer uit op de foto.
Op de foto of ook in het echt denk je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe geweldig.
Hihi, is eigenlijk een excuus om gewoon te bestellen om te kijken of ze in het echt ook zo leuk zijn he?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Op de foto of ook in het echt denk je?![]()
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:30 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik vraag misschien iets dat al 400x is gezegd, maar heeft iemand deze al?
[ afbeelding ]
En hoe issie?
Haha preciesquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihi, is eigenlijk een excuus om gewoon te bestellen om te kijken of ze in het echt ook zo leuk zijn he?
hier ben ik het ermee eens. Voor het eerst in lange tijd zie ik weer wat meer dingen in mijn smaak bij de h&m, alleen zit ik zonder geld. Maar ik kijk echt 4 tot 5 keer naar de online shop..en moet me echt gigantisch inhouden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik geloof dat ik het gigantisch moeilijk vind om niet heel de shop leeg te kopen.
Hmm, is er al aangevuld dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:49 schreef Breathtaking het volgende:
Wheee, net te vroeg voor het bijvullenmaar ik ga wel slapen
moet vroeg op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |