quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
Dat Stones T-shirt heb ik een jaartje geleden gekocht en na drie keer wassen was de print zo goed als vervaagd. mee opletten dus.
Zo te zien hoor je wel heel slank zijn voor zo'n model jurk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Tamashii het volgende:
Iemand die benieuwd is/koopt/wilt naar deze?
[ afbeelding ]
Mja das bij mij niet het probleem denk ik, maar ben wel bang dat m'n cup niet past en dattie een beetje kort is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Zo te zien hoor je wel heel slank zijn voor zo'n model jurk.
Ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Heb die besteld, voor die 5 euro.
... en ik ook.quote:
Ik heb hem in het effen zwart besteld. Ben niet superslank, dus zal wel voor geen meter staan. Heb hem dan ook gekocht met het idee dat hij terug kanquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Tamashii het volgende:
Iemand die benieuwd is/koopt/wilt naar deze?
[ afbeelding ]
Kan wel hoor, ik heb ook redelijk brede schoudersquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijken die schouders nog wel mee te vallen, maar het blijft zo tsja, grotesk! Aan de andere kant, voor 7,50
..
Dat ie kort is, geeft nietsquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja das bij mij niet het probleem denk ik, maar ben wel bang dat m'n cup niet past en dattie een beetje kort is.
schijnt een dun lubberstofje te zijn. Maar voor die prijs ga ik het nog wel eens proberen, riem erom ofzo, valt vast wel iets van te makenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:30 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik vraag misschien iets dat al 400x is gezegd, maar heeft iemand deze al?
[ afbeelding ]
En hoe issie?
Nee die staat bij best buyquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:04 schreef bluejean het volgende:
Kortom Breathtaking: jassie is leuk. Gewoon houden dus.
Is dat blauwe topje eronder trouwens van de garden-collectie? Ben benieuwd hoe dat topje valt namelijk. (Maar ik kan morgen ook even kijken of ik 'm in de winkel tegenkom, bedenk ik me.)
Ik heb 'm en ik vind 'm nice! Is natuurlijk wel een zomerjurkje maar hij schijnt bij mij niet door ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:30 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik vraag misschien iets dat al 400x is gezegd, maar heeft iemand deze al?
[ afbeelding ]
En hoe issie?
Wat leuk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:29 schreef alors het volgende:
Ik heb mn pakketje![]()
Alleen in de grijze Divided blazer zit een maatlabel 12, volgens mij is dat behoorlijk groot...
De nude blazer is wel heel mooi
Het spijkerjasje zit bij mn armen wel goed maar om mijn romp had ie wel wat smaller gemogen... Misschien nog een maatje kleiner proberen
Bestel dan ook even dat 5 euro bloemenjurkje en stuur 'm naar me doorquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
En in het wit, ga ze zo even bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |