ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gesorteerd!! IK BEN GESORTEERD!!!![]()
![]()
![]()
Wanneer komt ie dan aan? Morgen of overmorgen?
oeh, ga ik ook doen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, dat weet ik dus nog niet![]()
Heb ze allebei besteldook om even de kleuren te vergelijken...weet niet wat beter staat!
Ow haha...sorry...zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht: Aaaarg toffe schoenen! Maar is het Tommy
Ja, ik had hem in de winkel gepast en hij valt idd erg grootquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:41 schreef alors het volgende:
Ik heb deze singletjes ook nog besteld
[ afbeelding ]
en in wit. Schijnt groot te vallen, dus maar een maat kleiner genomen
het kan leuk zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm blazertje wat ik had besteld heeft van die pofmouwtjes, echt wennen dat nieuwe silhouet met reusachtige schoudersik weet niet of ik nou fan ben.
Wat vinden jullie?
Hahaha, wowquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef alors het volgende:
[..]
het kan leuk zijnmits het niet Gaga achtige vormen aanneemt
[ afbeelding ]
De eerste zag ik in de winkel en daar vond ik het echt een grote doek/hobbezak lijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld![]()
Of kan iemand me nu al vertellen dat één van deze items in het echt heul kut is, dan gooi ik het er meteen weer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armband & ringen die ik had besteld waren ook tof. En de espadrilles heb ik ook nog in het zwart. De open schoenen moet ik nog ff over dubben.
En mijn moeder wil vandaag nog naar de winkel want ze wil ook zo'n jurkje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oh, greatquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De eerste zag ik in de winkel en daar vond ik het echt een grote doek/hobbezak lijken.
Maar misschien is het anders als je het aanhebt
Ja, hier ook, vandaag al in behandelingquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wow, sinds wanneer nemen ze het na een uur al in behandeling
Wou er nog van alles bij gooien. En wachten op geld, ik dacht ach, dat duurt nog eeuwig!
En als je (voor jou) rechtermouw naar beneden trekt en niet zo aan je revers trekt? De linkerschouder ziet er wel goed uit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijken die schouders nog wel mee te vallen, maar het blijft zo tsja, grotesk! Aan de andere kant, voor 7,50
..
Ja ik sta een beetje ongelukkig op de fotoquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
En als je (voor jou) rechtermouw naar beneden trekt en niet zo aan je revers trekt? De linkerschouder ziet er wel goed uit.
Ik heb altijd teveel heup en te weinig schouder. [of te weinig tiet, dat kan ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik sta een beetje ongelukkig op de foto.. Maar vind je het me niet te breed maken? Ik vind het zo veel schouder en zo weinig heup.
Nee. Supergoeie verhoudingen. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik sta een beetje ongelukkig op de foto.. Maar vind je het me niet te breed maken? Ik vind het zo veel schouder en zo weinig heup.
Niet waar manquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb altijd teveel heup en te weinig schouder. [of te weinig tiet, dat kan ook.]
Nah, het valt an sich wel mee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar man! Zijn je heupen breder dan je schouders
? Ik heb juist al wel redelijk brede schouders dus ik weet niet of ik dan ook nog weg kom met zo'n blazertje.
Volgens mij valt het heel erg mee jongedamequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah, het valt an sich wel mee.Maar als ik bodycon aantrek dan zie ik het wel.
Hoewel ik het nog steeds wel aantrek, daar niet van. Maar ik vind persoonlijk dat dingen met schoudervullingen me nét helemaal goed maken
.
Maar je komt er wel mee weg, m.i.
Wat je kan doen is het kaartje er nog niet afknippen en er elke dag even meelopen: kan je er toch maar niet aan wennen --> terug. Zo wel;
Ik ging nog es bij mezelf kijken en daar zie ik het nu ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijken die schouders nog wel mee te vallen, maar het blijft zo tsja, grotesk! Aan de andere kant, voor 7,50
..
Ik weet niet waar jij dat rozigs ziet maar ik vind hem toch echt beige!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:10 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze valt me tegen (is net 10 minuten geleden bezorgd). Op het plaatje heeft hij nog iets rozigs, in het echt is ie echt puur beige. Aan de andere kant, ik heb deze en de zwarte samen incl verzendkosten voor 15 euro, daarvoor doe je m ook weer niet weg :p.
Nouja misschien ligt t aan mn beeldinstellingen ofzo :p maar bij mij is ie op mn scherm veel minder gelig dan in t echt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dat rozigs ziet maar ik vind hem toch echt beige!
Sorry, het was niet lullig bedoeldquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |