ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gesorteerd!! IK BEN GESORTEERD!!!![]()
![]()
![]()
Wanneer komt ie dan aan? Morgen of overmorgen?
oeh, ga ik ook doen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, dat weet ik dus nog niet![]()
Heb ze allebei besteldook om even de kleuren te vergelijken...weet niet wat beter staat!
Ow haha...sorry...zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht: Aaaarg toffe schoenen! Maar is het Tommy
Ja, ik had hem in de winkel gepast en hij valt idd erg grootquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:41 schreef alors het volgende:
Ik heb deze singletjes ook nog besteld
[ afbeelding ]
en in wit. Schijnt groot te vallen, dus maar een maat kleiner genomen
het kan leuk zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm blazertje wat ik had besteld heeft van die pofmouwtjes, echt wennen dat nieuwe silhouet met reusachtige schoudersik weet niet of ik nou fan ben.
Wat vinden jullie?
Hahaha, wowquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef alors het volgende:
[..]
het kan leuk zijnmits het niet Gaga achtige vormen aanneemt
[ afbeelding ]
De eerste zag ik in de winkel en daar vond ik het echt een grote doek/hobbezak lijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld![]()
Of kan iemand me nu al vertellen dat één van deze items in het echt heul kut is, dan gooi ik het er meteen weer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armband & ringen die ik had besteld waren ook tof. En de espadrilles heb ik ook nog in het zwart. De open schoenen moet ik nog ff over dubben.
En mijn moeder wil vandaag nog naar de winkel want ze wil ook zo'n jurkje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oh, greatquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De eerste zag ik in de winkel en daar vond ik het echt een grote doek/hobbezak lijken.
Maar misschien is het anders als je het aanhebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |