abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79274608
Ik ben gesorteerd!! IK BEN GESORTEERD!!!

Wanneer komt ie dan aan? Morgen of overmorgen?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79274728
Het gaat vast enorm tegenvallen, maar goed M'n bikini is nog in behandeling, dus als maten niet kloppen kan ik nog opnieuw bestellen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79274772
Tvp
pi_79275027
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gesorteerd!! IK BEN GESORTEERD!!!

Wanneer komt ie dan aan? Morgen of overmorgen?
ik ook

morgen. Alleen ben ik pas laat thuis en is er niemand thuis hoop maar dat de buren er zijn.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:25:22 #55
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_79275488
Ben gisteren alnog geslaagd in de winkel met dit bloesje (is dit een woord zo?). Had hem op de gok meegenomen in een maat 42, hij oogde al wat klein (heb normaal M of L). Kwam ik thuis....ja hoor, te klein. Gisteren terur, maar ze hadden geen 44 meer hangen. Toen maar op de gok 46!!!!! genomen en wat denk je....zit prima Nu heb ik een H&M-complex en moet ik toch echt aar de psych ben ik bang....maat 46 Maar goed, let dus op met dit bloesje, hij valt heel klein!!!! Heb hem overigens in lichtblauw met streepjes, maar die is niet te bestellen op de site. Is wel hezelfde bloesje.

Heb nu al echt zin in de zomer, want ga em combineren met dit :

En heb deze ook nog in rood :

En heb er hele toffe schoenen (met hele hoge hakken) onder in maritieme stijl (wit/rood/blauw). En heb toevallig bij Six hele leuke kettingen en armbanden gevonden in diezelfde stijl. Ik krijg al helemaal zin in de vakantie, flaneren over de boulevard van St. Tropez in maritieme stijl

Nu alleen nog deze Hilfiger-schoentjes (voor de betere wandelingetjes) en ik ben klaar voor de zomer!

To infinity…and beyond!
pi_79275589
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, dat weet ik dus nog niet
Heb ze allebei besteld ook om even de kleuren te vergelijken...weet niet wat beter staat!
oeh, ga ik ook doen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79276603
Ik dacht: Aaaarg toffe schoenen! Maar is het Tommy
Tap tap tap
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:54:31 #58
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_79276972
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht: Aaaarg toffe schoenen! Maar is het Tommy
Ow haha...sorry...zal het nooit meer doen Maar ze zijn wel leuk he
To infinity…and beyond!
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:01:03 #59
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_79282859
Bij mij maken ze er weer eens een zooitje van qua bestellingen... Vorige week zijn er spontaan 2 bestellingen verdwenen uit de Nog niet geleverde artikelen én de Geleverde artikelen/retouren op Mijn Pagina... Grrr.

Inmiddels is het opgelost via de Klantenservice, maar nu mag ik zelf korting gaan lopen verrekenen
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_79283600

Mine!
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 maart 2010 @ 08:54:32 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79283693
Die rode staat er nu al niet meer
Naar H&Mstandaard zijn die nieuwe items best prijzig, btw.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79283949
jaaa ik heb em

en nog deze van zhe garden collection

know'm sayin?
word? word.
pi_79284030
Ik was vooraf zo enthousiast over de gardencollectie, maar nu alles erop staat valt het me toch een beetje tegen eerlijk gezegd..
pi_79284127
Ik zag wel een paar leuke dingetjes, maar die zijn van polyester, dat draag ik 's zomers niet.

Paar andere dingen bestel ik nog wel als het zomer is.
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 maart 2010 @ 09:14:38 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79284170
Wel vervelend dat er niet zo'n vergrootglas bijstaat voor details kijken
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79284841
Ik heb deze singletjes ook nog besteld

en in wit. Schijnt groot te vallen, dus maar een maat kleiner genomen
know'm sayin?
word? word.
pi_79286304
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:41 schreef alors het volgende:
Ik heb deze singletjes ook nog besteld

[ afbeelding ]

en in wit. Schijnt groot te vallen, dus maar een maat kleiner genomen
Ja, ik had hem in de winkel gepast en hij valt idd erg groot
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:09:02 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79287510
Ik sta morgen wel vroeg op, er is nu al teveel weg van wat ik wil bestellen.

Niet dat ik geld heb maar bestellen en passen kan altijd? Toch?
pi_79287638
Hmm blazertje wat ik had besteld heeft van die pofmouwtjes, echt wennen dat nieuwe silhouet met reusachtige schouders ik weet niet of ik nou fan ben.

Wat vinden jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 11:12:19 ]
pi_79287872
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm blazertje wat ik had besteld heeft van die pofmouwtjes, echt wennen dat nieuwe silhouet met reusachtige schouders ik weet niet of ik nou fan ben.

Wat vinden jullie?
het kan leuk zijn mits het niet Gaga achtige vormen aanneemt

know'm sayin?
word? word.
pi_79287874

Net besteld
Of kan iemand me nu al vertellen dat één van deze items in het echt heul kut is, dan gooi ik het er meteen weer uit
pi_79288235
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef alors het volgende:

[..]

het kan leuk zijn mits het niet Gaga achtige vormen aanneemt

[ afbeelding ]
Hahaha, wow ! Ik ga zo wel even een foto maken van als ik het blazertje aan heb, mogen jullie oordelen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:51:27 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79289205
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[ afbeelding ]

Net besteld
Of kan iemand me nu al vertellen dat één van deze items in het echt heul kut is, dan gooi ik het er meteen weer uit
De eerste zag ik in de winkel en daar vond ik het echt een grote doek/hobbezak lijken.
Maar misschien is het anders als je het aanhebt
pi_79290791
Ik zag vanmorgen " chauffeur onderweg" , dus snel in de auto gestapt omdat ik wist dat mijn moeder niet thuis zou zijn. Bij mijn ouders stap ik uit de auto, gaat meteen aan de overkant een deur open Overbuuf met H&M-tas in de handen!

Alles is Alleen de Hello Kitty gaat terug denk ik, vind 'm wel leuk, maar hij staat me niet zo leuk qua kleur. Ik twijfel nog over het colbertje, mijn moeder vindt dat ie prima past, ik denk dat een maatje groter beter zal zitten. Maar hij was maar 7.50 met de 10 euro korting en de 25%, dus ik weet niet hoe dat met terugsturen dan moet enzo.

Feauteau's!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Armband & ringen die ik had besteld waren ook tof. En de espadrilles heb ik ook nog in het zwart. De open schoenen moet ik nog ff over dubben.

En mijn moeder wil vandaag nog naar de winkel want ze wil ook zo'n jurkje
pi_79290792
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

De eerste zag ik in de winkel en daar vond ik het echt een grote doek/hobbezak lijken.
Maar misschien is het anders als je het aanhebt
Oh, great Dan staat het vast ook zo Nouja, even pakketje afwachten en ik zie het vanzelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')