Ja, dat was ik! Maar dan zal ik ze eens bestellen en kijken hoe ze mij staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:04 schreef maartjeh het volgende:
Had dit besteld;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 1 zwarte string, en 2 bruine bikinitopjes (beiden 1.95 per stuk) en dat witte kanten haarbandje.
Schoentjes gaan terug, roze shirtje gaat terug, roze jurkje gaat terug, één van de bikinitopjes gaat terug.
Dus ik hou alleen de oorbellen, string, zwarte jurkje, haarbandje en bikinitopje. Bestelling was 92,-, nu nog maar 32 incl. verzendkosten.Da's dan wel weer beter. Over het zwarte jurkje twijfel ik nog een beetje.. vind het een beetje een vormloos jurkje.
![]()
Er was iemand die graag wilde weten hoe de bruine schoentjes zijn IRL.. Ik vind ze superleuk, alleen staan dat soort schoentjes mij blijkbaar niet.Bij mij zie je trouwens wel de naad tussen m'n tenen (bij m'n kleine teentje en de teen ernaast, terwijl ik echt geen lange tenen heb. De voorkant/dichte kant van de schoentjes is dus wel vrij smal. Maat was verder goed.
Ik heb normaal 36 of 37, maar nu zat 36 goed. Alleen mijn linkervoet slipte er uit, maar die is ook IEEEETS kleiner dan m'n rechter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat was ik! Maar dan zal ik ze eens bestellen en kijken hoe ze mij staan.Gelukkig vallen ze wel goed uit.
Ik heb hem besteld en krijg hem als het goed is vanmiddag binnen, dan zal ik het wel even laten wetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Tamashii het volgende:
Iemand die benieuwd is/koopt/wilt naar deze?
[ afbeelding ]
Ik heb het bovenste shirtje, hij valt bij mij gewoon normaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:57 schreef Marloes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BesteldWeet iemand hoe deze vallen?
Ben benieuwd! Ik vind ´m heel schattig en lekker zomersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ik heb het bovenste shirtje, hij valt bij mij gewoon normaalErg leuk ding.
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef monikanyc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn zoo leukik denk dat ik ze ook maar in het zwart ga kopen
ja hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]Die heb ik ook besteld! Zien er goed uit.
Waar zie je die???? Kan hem niet vinden ben helemaal Bruce gek!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben nu ook een Bruce Springsteen-shirt. Maar daar heb ik dan weer niks mee.
Hij stond bij de Divided t-shirts, maar nu staat hij er opeens niet meer tussen. Ik denk dat hij uitverkocht is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:28 schreef Gerdaatje het volgende:
[..]
Waar zie je die???? Kan hem niet vinden ben helemaal Bruce gek!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:32 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Hij stond bij de Divided t-shirts, maar nu staat hij er opeens niet meer tussen. Ik denk dat hij uitverkocht is.
Ja, 's ochtends om 6 uur geloof ik.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:29 schreef Thijs045 het volgende:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_YTT_JAC&modelnum=726971&type=matching
Wll graag het jasje (lichttaupe) (zie link) bestellen voor een vriendin in maat 32, maar is uitverkocht. Weet iemand of dit nog bij wordt gevuld?
Ik zoek dat donkerblauwe jurkje onderin al heel langquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:46 schreef verregentmeisje het volgende:
Mijn veeeel te grote bestelling![]()
[ afbeelding ]
En dit deel komt later:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |