abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2010 @ 12:43:14 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_79401081
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:39 schreef rena het volgende:
Leuk verregentmeisje!

Ik heb ook maar weer eens besteld
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kreeg deze met 10 euro korting aangeboden bij de kassa, dus ook maar gedaan, heb hem al wel in het groen ook. Best een fijn jurkje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is nog lang geen zomer
Wat een leuk spijkerrokje!
*in verlanglijstje zet
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_79405165
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat een leuk spijkerrokje!
*in verlanglijstje zet
Ja he! Ik ben heel benieuwd hoe hij valt. Op de foto lijkt het een normale lengte, dus ik hoop het
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_79405275
Rene, ik heb die paarse jurk van de week binnengekregen maar dan in het zwart en ik vond hem ontzettend tegenvallen. Echt zo'n nietsig floppiestofje. Voelde heeeeel goedkopie aan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_79405889
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rene, ik heb die paarse jurk van de week binnengekregen maar dan in het zwart en ik vond hem ontzettend tegenvallen. Echt zo'n nietsig floppiestofje. Voelde heeeeel goedkopie aan.
Ik heb hem al in het groen, maar mij bevalt hij persoonlijk wel Ik houd wel van flodderstofjes
And you know I might
  zondag 21 maart 2010 @ 15:13:26 #180
123170 alors
zlata1234
pi_79406144
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef rena het volgende:

[..]

Ik heb hem al in het groen, maar mij bevalt hij persoonlijk wel Ik houd wel van flodderstofjes
Die groene wil ik ooit ook nog Zitten die steentjes bij de hals ook aan de achterkant of niet?
know'm sayin?
word? word.
pi_79406370
Even een verlanglijstje maken.
pi_79406868

Deze besteld, voor maar 5 euro ! Ik wil eigenlijk nog een broek/legging achtig ding voor er onder. Maar alle treggings (zo noem je zon broek/legging ding geloof ik) worden pas eind april geleverd
Dat vind ik wel jammer van H&M, dat je pas als je iets in je winkelwagentje hebt kan zien hoe lang de levertijden zijn. En dat je op veel dingen lang zit te wachten.
Maar verder ben ik super blij met de H&M web winkel. Ik koop daar veel meer dan in de echte H&M winkels
  zondag 21 maart 2010 @ 20:09:31 #183
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_79417498
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:34 schreef ElizabethI het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, voor maar 5 euro ! Ik wil eigenlijk nog een broek/legging achtig ding voor er onder. Maar alle treggings (zo noem je zon broek/legging ding geloof ik) worden pas eind april geleverd
Dat vind ik wel jammer van H&M, dat je pas als je iets in je winkelwagentje hebt kan zien hoe lang de levertijden zijn. En dat je op veel dingen lang zit te wachten.
Maar verder ben ik super blij met de H&M web winkel. Ik koop daar veel meer dan in de echte H&M winkels
Bij Vero Moda hebben ze ook mooie treggings (ik vind ze zelfs mooier dan die van de H&M) en nu 2 voor 25 euro Weliswaar niet online, maar dan heb je ze iig voor eind april
pi_79417732
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Bij Vero Moda hebben ze ook mooie treggings (ik vind ze zelfs mooier dan die van de H&M) en nu 2 voor 25 euro Weliswaar niet online, maar dan heb je ze iig voor eind april
Bedankt voor de tip, ik zal deze week eens gaan kijken.
pi_79423799
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef alors het volgende:

[..]

Die groene wil ik ooit ook nog Zitten die steentjes bij de hals ook aan de achterkant of niet?
Nee, alleen aan de voorkant. Maar verder is hij tof, de kleur is echt heel mooi
And you know I might
  zondag 21 maart 2010 @ 22:00:50 #186
123170 alors
zlata1234
pi_79426073
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef rena het volgende:

[..]

Nee, alleen aan de voorkant. Maar verder is hij tof, de kleur is echt heel mooi
Ok Ik ben normaal niet zo van het groen, maar dit vind ik wel een mooie kleur en de andere kleuren vind ik helemaal niet mooi of zomers genoeg. Maar ik bestel hem wel als het jurkjesweer wordt
know'm sayin?
word? word.
pi_79427553

Besteld!

Kut twitpic.

[ Bericht 33% gewijzigd door Heroinjunk op 21-03-2010 22:24:43 ]
pi_79428183
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]

Besteld!
het is helaas niet mogelijk om te reageren hierop..aangezien het plaatje niet zichtbaar is.
pi_79428725
Leuk Heroinjunk. Dat blauw geruite blousje rechtsboven is leuk!
pi_79441608
Ik had mijzelf eigenlijk beloofd niets meer te kopen bij de H&M, omdat ik de ervaring heb dat er vaak gaatjes in shirts komen enzo. Maar ik kon mijzelf niet meer inhouden .

Dit komt begin april:

En dit komt later:

En nu ik dit besteld heb, heb ik ondertussen al weer meer dingen gezien die ik wel zou willen bestellen.
Maar die doe ik de volgende keer dan wel weer. Even kijken wat ik van bovenstaande ga houden en hoeveel geld ik dan nog over heb .
pi_79442173
Whoesch, eindelijk weer wat spul besteld ^^/

Maar dan in het zwart, de roze heb ik al

Die vlinderring is mooi trouwens o.O
pi_79444711
Dat rokje is echt geweldig!! Waarom heb ik die niet gezien toen ik ging bestellen
pi_79444752
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Butterfly91 het volgende:
Leuk Heroinjunk. Dat blauw geruite blousje rechtsboven is leuk!
Daar zit ik ook al over te twijfelen, ik ben alleen bang dat het een soort pyjama-effect zal hebben
Tap tap tap
pi_79445976
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar zit ik ook al over te twijfelen, ik ben alleen bang dat het een soort pyjama-effect zal hebben
Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets, maar elke keer als ik er eentje pas lijkt het net zo'n hobbezak. Ik hoop dat het bij deze erg meevalt, want ik vind het patroontje juist wel leuk.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:22:39 #195
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_79447226
Grrr. Ik wil die donkergrijze top met ruches aan de zijkant, uit de garden collection, zijn ze er alleen nog in het poederroze en blauw... En vanochtend stond hij er nog wel in in 't grijs...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_79447528
Ben vanmorgen om 6 uur gaan kijken voor het jurkje maar helaasch, alleen maat 38 en 42...
Morgenvroeg maar even de wekker zetten, en dan maar hopen
pi_79447529
Vraagje, moet je nou als je het via internet betaald, een 0 voor je klantennummer doen? Ik heb het geloof ik een keer wel gedaan en een keer niet. En bij de acceptgiro staat er 09 voor mijn nummer.

:/
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79447562
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef Tamashii het volgende:
Vraagje, moet je nou als je het via internet betaald, een 0 voor je klantennummer doen? Ik heb het geloof ik een keer wel gedaan en een keer niet. En bij de acceptgiro staat er 09 voor mijn nummer.

:/
Hoe bedoel je?
pi_79447605
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ja hihi, hoe het er staat eigenlijk. Ik wil via internetbankieren betalen, maar dan moet je bij mededelingen toch je klantennummer schrijven. Maar een meneer van de klantenservice zei een keer tegen mij dat er 0 of 09 voor moest. Weten jullie dat?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79447657
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja hihi, hoe het er staat eigenlijk. Ik wil via internetbankieren betalen, maar dan moet je bij mededelingen toch je klantennummer schrijven. Maar een meneer van de klantenservice zei een keer tegen mij dat er 0 of 09 voor moest. Weten jullie dat?
Volgens mij hoeft dat niet hoor. Maar als je een acceptgiro hebt kun je gewoon dat nummer doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')