Wat een leuk spijkerrokje!quote:Op zondag 21 maart 2010 10:39 schreef rena het volgende:
Leuk verregentmeisje!
Ik heb ook maar weer eens besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kreeg deze met 10 euro korting aangeboden bij de kassa, dus ook maar gedaan, heb hem al wel in het groen ook. Best een fijn jurkje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is nog lang geen zomer
Ja he! Ik ben heel benieuwd hoe hij valt. Op de foto lijkt het een normale lengte, dus ik hoop hetquote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een leuk spijkerrokje!
*in verlanglijstje zet
Ik heb hem al in het groen, maar mij bevalt hij persoonlijk welquote:Op zondag 21 maart 2010 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rene, ik heb die paarse jurk van de week binnengekregen maar dan in het zwart en ik vond hem ontzettend tegenvallen. Echt zo'n nietsig floppiestofje. Voelde heeeeel goedkopie aan.
Die groene wil ik ooit ook nogquote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb hem al in het groen, maar mij bevalt hij persoonlijk welIk houd wel van flodderstofjes
Bij Vero Moda hebben ze ook mooie treggings (ik vind ze zelfs mooier dan die van de H&M) en nu 2 voor 25 euroquote:Op zondag 21 maart 2010 15:34 schreef ElizabethI het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, voor maar 5 euro! Ik wil eigenlijk nog een broek/legging achtig ding voor er onder. Maar alle treggings (zo noem je zon broek/legging ding geloof ik) worden pas eind april geleverd
![]()
Dat vind ik wel jammer van H&M, dat je pas als je iets in je winkelwagentje hebt kan zien hoe lang de levertijden zijn. En dat je op veel dingen lang zit te wachten.
Maar verder ben ik super blij met de H&M web winkel. Ik koop daar veel meer dan in de echte H&M winkels
Bedankt voor de tip, ik zal deze week eens gaan kijken.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Bij Vero Moda hebben ze ook mooie treggings (ik vind ze zelfs mooier dan die van de H&M) en nu 2 voor 25 euroWeliswaar niet online, maar dan heb je ze iig voor eind april
Nee, alleen aan de voorkant. Maar verder is hij tof, de kleur is echt heel mooiquote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die groene wil ik ooit ook nogZitten die steentjes bij de hals ook aan de achterkant of niet?
Okquote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, alleen aan de voorkant. Maar verder is hij tof, de kleur is echt heel mooi
Daar zit ik ook al over te twijfelen, ik ben alleen bang dat het een soort pyjama-effect zal hebbenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Butterfly91 het volgende:
Leuk Heroinjunk. Dat blauw geruite blousje rechtsboven is leuk!
Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets, maar elke keer als ik er eentje pas lijkt het net zo'n hobbezak. Ik hoop dat het bij deze erg meevalt, want ik vind het patroontje juist wel leuk.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zit ik ook al over te twijfelen, ik ben alleen bang dat het een soort pyjama-effect zal hebben
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef Tamashii het volgende:
Vraagje, moet je nou als je het via internet betaald, een 0 voor je klantennummer doen? Ik heb het geloof ik een keer wel gedaan en een keer niet. En bij de acceptgiro staat er 09 voor mijn nummer.
:/
Ja hihi, hoe het er staat eigenlijk. Ik wil via internetbankieren betalen, maar dan moet je bij mededelingen toch je klantennummer schrijven. Maar een meneer van de klantenservice zei een keer tegen mij dat er 0 of 09 voor moest. Weten jullie dat?quote:
Volgens mij hoeft dat niet hoor. Maar als je een acceptgiro hebt kun je gewoon dat nummer doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hihi, hoe het er staat eigenlijk. Ik wil via internetbankieren betalen, maar dan moet je bij mededelingen toch je klantennummer schrijven. Maar een meneer van de klantenservice zei een keer tegen mij dat er 0 of 09 voor moest. Weten jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |