Hey, die blazers (met groen krulletje) zijn leuk! Maar ik zie ze niet op de sitequote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:07 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Mwaha! Deel is al binnen, deel komt vandaag binnen, deel net besteld.
euj, ik kreeg de melding dat ze om 8.10 even dicht gingen en om 8.25 weer terug warenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:38 schreef maartjeh het volgende:
Dat zwarte 'rushes'jurkje is zo leeeuk!
edit;
Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet geopend.
Wij zijn rond 07.55 uur weer open.
Hiervoor vragen we je begrip.
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
euj, ik kreeg de melding dat ze om 8.10 even dicht gingen en om 8.25 weer terug waren
Ja, die kreeg ik daarna ook weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
euj, ik kreeg de melding dat ze om 8.10 even dicht gingen en om 8.25 weer terug waren
Zijn zeker leuk heb nu die beige aan... maar mijn god wat moet ik wennen aan de schouders van dat jasje... ze maken me behoorlijk breed! Maar ja voor die 10,-- had ik ook geen zin om hem terug te sturen! Beetje vreemd trouwens in de online shop zijn ze 19,95 en in de winkel 24,95quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, die blazers (met groen krulletje) zijn leuk! Maar ik zie ze niet op de site.
Hij was er wel in die kleur hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het zo stom dat je deze op het plaatje ziet:
[ afbeelding ]
Maar dat ie er alleen in zwart of wit is.
oeeeh:o Kwestie van morgen/overmorgen weer checken dus.quote:
Nope, ik vond 'm niet leuk. Stof is hartstikke dik, al helemaal in de zomer, ik leek dr net zwanger in, en die flapstukjes zijn aan de zijkanten (dus onder je armen) niet aan elkaar genaaid. Voor 35 (?) euro kan ik 3 jurkjes vinden die 20 keer zo leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Enne, deze is er weer;
[ afbeelding ]
mensen die daar blij mee zijn?
Thanks, dan doe ik hem niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Nope, ik vond 'm niet leuk. Stof is hartstikke dik, al helemaal in de zomer, ik leek dr net zwanger in, en die flapstukjes zijn aan de zijkanten (dus onder je armen) niet aan elkaar genaaid. Voor 35 (?) euro kan ik 3 jurkjes vinden die 20 keer zo leuk zijn.
Yay. Ze zijn echt snel. :| Nuja, tnt zal nog wel langzaam zijn.quote:
Ik zat er nog over te twijfelen maar gezien de negatieve reacties hier en het feit dat alle leuke jurkjes bij mij altijd sletterig kort in S en omawijd in M zijn, zie ik er toch maar van afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Enne, deze is er weer;
[ afbeelding ]
mensen die daar blij mee zijn?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Nope, ik vond 'm niet leuk. Stof is hartstikke dik, al helemaal in de zomer, ik leek dr net zwanger in, en die flapstukjes zijn aan de zijkanten (dus onder je armen) niet aan elkaar genaaid. Voor 35 (?) euro kan ik 3 jurkjes vinden die 20 keer zo leuk zijn.
Ik Juni.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Envoi het volgende:
[..]
Leuke bestelling! Die gestreepte trui krijg ik ook ... in augustus.
quote:
Waar staat dat gekleurde jurkje? Ik kan hem niet vinden op de sitequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Oser het volgende:
Ook een verlanglijstje gemaakt. Stomme lentekriebels![]()
[ afbeelding ]
(PS. Weet niet of iemand mij nog kent, maar ik was 'vroegah' (ook wel 200+dagen geleden) Oserdare. Afijn, doet er ook niet toe.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |