Lijkt me wel toch..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef Bob. het volgende:
Kun je iets ook nog terug sturen als je het plastic zakje wat er om heen zat kwijt bent? Het kaartje zit er nog wel aan, maar ik heb geen idee wat ik met dat zakje heb gedaan.
Denk het wel, want je kunt het ook naar de winkel terug brengen toch? En die hoeven ook geen zakje eromheen te hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef Bob. het volgende:
Kun je iets ook nog terug sturen als je het plastic zakje wat er om heen zat kwijt bent? Het kaartje zit er nog wel aan, maar ik heb geen idee wat ik met dat zakje heb gedaan.
ik las ergens 30 maart, maar dat weet ik niet zeker....quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:13 schreef tliciouz het volgende:
Tot wanneer is die actie van 10 euro korting op een jas?
Okee dank je wel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
ik las ergens 30 maart, maar dat weet ik niet zeker....
Bedoel je deze? http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KJO&modelnum=750151&originalmodelnum=750151&type=productquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef alors het volgende:
Ik dacht, mooi weer, nu wil ik nog een paar van die 5 euro rokjes... allemaal uitverkocht
Gelukkig, anders kan ik morgen twee keer heen en weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me geen probleem. Zolang duidelijk is wat bij welke bestelling/retourbon hoort.
Naar mijn eigen ervaringen zeg ik nee. Daarvoor is 'ie helaas net iets te kort.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoel je deze? http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KJO&modelnum=750151&originalmodelnum=750151&type=product
Tot hoe hoog kun je die ongeveer trekken? Kun je hem als een soort taile rokje dragen?
Oké, dan probeer ik het gewoon ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk het wel, want je kunt het ook naar de winkel terug brengen toch? En die hoeven ook geen zakje eromheen te hebben.
Ik heb laatst 2 zendingen in 1 zak gedaan, los de zakjes en bovenop de 2 bonnen. Ging prima. (een van de zendingen werd wel weer spontaan 5 euro meer waardquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Als je twee aparte retourzendingen hebt, van twee aparte bestellingen, mogen die dan ook in één doos terug? Desnoods dat ik ze apart in de doos verpak?
Jammerquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Naar mijn eigen ervaringen zeg ik nee. Daarvoor is 'ie helaas net iets te kort.
Esprit heeft het liever niet dacht ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 zendingen in 1 zak gedaan, los de zakjes en bovenop de 2 bonnen. Ging prima. (een van de zendingen werd wel weer spontaan 5 euro meer waard)
Oh! die lichte blazer wou ik ook...en nu is ie er niet meerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:07 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Mwaha! Deel is al binnen, deel komt vandaag binnen, deel net besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |