abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79540025
zomg mn bestelling is nu al gesorteerd in het sorteercentrum maandag besteld.. zo snel is het nog nooit geweest! Zit er tegenwoordig een kledingding in NL ofzo, was toch altijd Zweden?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 maart 2010 @ 18:35:35 #277
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79540092
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef alors het volgende:

[..]

Bij lukt het opzich wel, niet heel hoog in de taille, maar ong ter hoogte van mijn navel dan zit ie beneden nog wel goed. Maar dat is wel met een maillot waardoor ie niet opkruipt, met panty misschien wel want dat is gladder...
Ja, navel lukt nog net. Maar ik vind dat niet lekker zitten, ik wil hem wel echt in de taille en dan zou ie net iets boven mn navel moeten. Maar het is idd wat je zelf lekker vind zitten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79540587
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:33 schreef Lyssa het volgende:
zomg mn bestelling is nu al gesorteerd in het sorteercentrum maandag besteld.. zo snel is het nog nooit geweest! Zit er tegenwoordig een kledingding in NL ofzo, was toch altijd Zweden?
Mijn theorie is dat ze het trucje van bijbestellen zonder extra verzendkosten zo willen omzeilen
Mijn bestelling had ik 14 maart geplaatst en die was binnen op 18 maart.

Er zou in Belgie een distributiecentrum komen heb ik ooit eens gelezen, maar of dat is doorgegaan?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79540689
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn theorie is dat ze het trucje van bijbestellen zonder extra verzendkosten zo willen omzeilen
Mijn bestelling had ik 14 maart geplaatst en die was binnen op 18 maart.

Er zou in Belgie een distributiecentrum komen heb ik ooit eens gelezen, maar of dat is doorgegaan?
Mja, maar aan de andere kant was ik altijd sneller geneigd er nog wat bij te gooien als het nog niet in behandeling was :$ Ik zou nu niet een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb trouwens nog wat items die later verzonden worden, als ik nieuw bestel, komen daar wel nieuwe verzendkosten bij?
pi_79541060
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Mja, maar aan de andere kant was ik altijd sneller geneigd er nog wat bij te gooien als het nog niet in behandeling was :$ Ik zou nu niet een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb trouwens nog wat items die later verzonden worden, als ik nieuw bestel, komen daar wel nieuwe verzendkosten bij?
Nope
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79541217
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Anne het volgende:

[..]

Denk het wel, want je kunt het ook naar de winkel terug brengen toch? En die hoeven ook geen zakje eromheen te hebben.
Ik kreeg laatst in de winkel de vraag of ik dat de volgende keer wel wilde doen. Zo kon ze makkelijker zien om welk artikel het ging. Alsof je dat op de factuur/bon die ik bij me had niet kon zien

Oeh; Zending gesorteerd in sorteercentrum
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_79548122
Yessss mijn jasje en vestjes zijn
pi_79548374
oooh, ik hoop zo dat het morgen komt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:17:50 #284
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_79550290
Heeft iemand aanfoto's van dat mc-jack? Hij ziet er cool uit op de foto, maar valt die stof niet tegen in het echt?
pi_79551075
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:17 schreef Eva4Evah het volgende:
Heeft iemand aanfoto's van dat mc-jack? Hij ziet er cool uit op de foto, maar valt die stof niet tegen in het echt?
Heb ik waarschijnlijk morgen voor je
pi_79552788
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Heb ik waarschijnlijk morgen voor je
Ik heb die lichte vandaag binnen gekregen, weet niet of jij die donkere hebt dan kunnen we een kijkenvergelijkcollage maken
pi_79553531
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef Weggeslet het volgende:

[..]

Ik heb die lichte vandaag binnen gekregen, weet niet of jij die donkere hebt dan kunnen we een kijkenvergelijkcollage maken
ja ghihi. ik heb de donkere :d
pi_79554151
Ik heb de donkere ( bruine met 55% linnen ) gisteren in de winkel gepast en een maat kleiner zit mij perfect.
Vond het model alleen echt niet leuk bij me staan en dus gauw de jasjes uit de bestelling gegooit!!

Heb dit jurkje in het zwart gekocht

En deze twee:

Zitten erg mooi, maar heb dan ook smalle schouders dan kan dat gepofte prima
pi_79554322
Ik heb tussen de zwarte en donkergrijze ook getwijfeld en ook gedacht 'fak it, 8 euro..' maar uiteindelijk toch alleen de zwarte.

Ik vind ze echt zo leuk.
pi_79554383
Ik vind deze net iets leuker.

pi_79554656
In het echt zijn die zoo mooi met dat kant. Ik vond het al jammer dat ze geen andere mooie kleuren hadden. (felgroen of iets anders zomers....) dat roze-achtig iets is niet mijn kleur en wit schijnt door....
pi_79558132
is er nou weer niet bijgevuld?
Tap tap tap
pi_79561147
Ik was om 6 uur op....het enige wat nieuw is, zijn wat divided items....
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:33:02 #294
123170 alors
zlata1234
pi_79561387
de hele week is er volgens mij al nauwelijks aangevuld..
know'm sayin?
word? word.
pi_79566534
Mijn jasje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79566754
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:57 schreef Weggeslet het volgende:
Mijn jasje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei; hij staat erg tof! Misschien bestel ik deze wel ipv een spijkerjasje.

Mijn bestelling was helemaal goed, op het spijkerjasje na, die hebben ze in de verkeerde maat geleverd

Deze zit echt supermooi, ik heb hem in het taupe. Lekker glad dun stofje is het.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_79567230
Okay, mijn bestelling:

Ik had van die eerste witte ding twee besteld, s was nog veel te groot en xs kan net, terwijl ik normaal s/m heb.
Van het roze dingetje 1 M besteld, nou echt veulste groot.
De trui komt pas ergens in Juni
Het jack daar komen zo foto's van, ik vond hem op de foto mooier dan in het echt, hoe bevalt de jouwe Weggeslet?
Short komt pas over een maand
Bikini is goed.
Die twee blousjes krijg ik pas over een maand.
Dat roze ding kan ik volgens mij ook wel een maat kleiner nemen.
Jurkje ernaast is leuk! Wel beetje doorzichtig, maar als het gloedheet is met bikini eronder is da niet erg.
Grijze jurkje is iets te groot, maar dat komt wel goed. Ook houden dus. Voor 5 euro
Slippers komen nog, de flatjes zijn giga tof.
De hele oorbellen staan niet op het lijstje wat ik nogal stom vind. :s
En short komt dus later.
Nog een paar gestreepte truitjes en enkellaarzen.
pi_79567462
Leuke bestelling Tamashii
pi_79567769
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:18 schreef Tamashii het volgende:
Okay, mijn bestelling:
[ afbeelding ]
Ik had van die eerste witte ding twee besteld, s was nog veel te groot en xs kan net, terwijl ik normaal s/m heb.
Van het roze dingetje 1 M besteld, nou echt veulste groot.
De trui komt pas ergens in Juni
Het jack daar komen zo foto's van, ik vond hem op de foto mooier dan in het echt, hoe bevalt de jouwe Weggeslet?
Short komt pas over een maand
Bikini is goed.
Die twee blousjes krijg ik pas over een maand.
Dat roze ding kan ik volgens mij ook wel een maat kleiner nemen.
Jurkje ernaast is leuk! Wel beetje doorzichtig, maar als het gloedheet is met bikini eronder is da niet erg.
Grijze jurkje is iets te groot, maar dat komt wel goed. Ook houden dus. Voor 5 euro
Slippers komen nog, de flatjes zijn giga tof.
De hele oorbellen staan niet op het lijstje wat ik nogal stom vind. :s
En short komt dus later.
Nog een paar gestreepte truitjes en enkellaarzen.
Zou je een aan foto willen maken van dat roze ding met die franjes achtige dingen eraan?
All good things are wild and free.
pi_79567919
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zou je een aan foto willen maken van dat roze ding met die franjes achtige dingen eraan?
Ja dat wil ik best doen maar het is geen vergelijkingsmateriaal aangezien dat ding me twee maten te groot is. Het is net een zak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')