Ja, navel lukt nog net. Maar ik vind dat niet lekker zitten, ik wil hem wel echt in de taille en dan zou ie net iets boven mn navel moeten. Maar het is idd wat je zelf lekker vind zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Bij lukt het opzich wel, niet heel hoog in de taille, maar ong ter hoogte van mijn navel dan zit ie beneden nog wel goed. Maar dat is wel met een maillot waardoor ie niet opkruipt, met panty misschien wel want dat is gladder...
Mijn theorie is dat ze het trucje van bijbestellen zonder extra verzendkosten zo willen omzeilenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:33 schreef Lyssa het volgende:
zomgmn bestelling is nu al gesorteerd in het sorteercentrum
maandag besteld.. zo snel is het nog nooit geweest! Zit er tegenwoordig een kledingding in NL ofzo, was toch altijd Zweden?
Mja, maar aan de andere kant was ik altijd sneller geneigd er nog wat bij te gooien als het nog niet in behandeling was :$ Ik zou nu niet een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb trouwens nog wat items die later verzonden worden, als ik nieuw bestel, komen daar wel nieuwe verzendkosten bij?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat ze het trucje van bijbestellen zonder extra verzendkosten zo willen omzeilen![]()
Mijn bestelling had ik 14 maart geplaatst en die was binnen op 18 maart.
Er zou in Belgie een distributiecentrum komen heb ik ooit eens gelezen, maar of dat is doorgegaan?
Nopequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant was ik altijd sneller geneigd er nog wat bij te gooien als het nog niet in behandeling was :$ Ik zou nu niet een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb trouwens nog wat items die later verzonden worden, als ik nieuw bestel, komen daar wel nieuwe verzendkosten bij?
Ik kreeg laatst in de winkel de vraag of ik dat de volgende keer wel wilde doen. Zo kon ze makkelijker zien om welk artikel het ging. Alsof je dat op de factuur/bon die ik bij me had niet kon zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk het wel, want je kunt het ook naar de winkel terug brengen toch? En die hoeven ook geen zakje eromheen te hebben.
Heb ik waarschijnlijk morgen voor jequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:17 schreef Eva4Evah het volgende:
Heeft iemand aanfoto's van dat mc-jack? Hij ziet er cool uit op de foto, maar valt die stof niet tegen in het echt?
Ik heb die lichte vandaag binnen gekregen, weet niet of jij die donkere hebt dan kunnen we een kijkenvergelijkcollage makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb ik waarschijnlijk morgen voor je
ja ghihi. ik heb de donkere :dquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik heb die lichte vandaag binnen gekregen, weet niet of jij die donkere hebt dan kunnen we een kijkenvergelijkcollage maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:57 schreef Weggeslet het volgende:
Mijn jasje
Zoals ik al zei; hij staat erg tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien bestel ik deze wel ipv een spijkerjasje.
Mijn bestelling was helemaal goed, op het spijkerjasje na, die hebben ze in de verkeerde maat geleverd![]()
Deze zit echt supermooi, ik heb hem in het taupe. Lekker glad dun stofje is het.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Zou je een aan foto willen maken van dat roze ding met die franjes achtige dingen eraan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:18 schreef Tamashii het volgende:
Okay, mijn bestelling:
[ afbeelding ]
Ik had van die eerste witte ding twee besteld, s was nog veel te groot en xs kan net, terwijl ik normaal s/m heb.
Van het roze dingetje 1 M besteld, nou echt veulste groot.![]()
De trui komt pas ergens in Juni
Het jack daar komen zo foto's van, ik vond hem op de foto mooier dan in het echt, hoe bevalt de jouwe Weggeslet?
Short komt pas over een maand
Bikini is goed.
Die twee blousjes krijg ik pas over een maand.
Dat roze ding kan ik volgens mij ook wel een maat kleiner nemen.
Jurkje ernaast is leuk! Wel beetje doorzichtig, maar als het gloedheet is met bikini eronder is da niet erg.
Grijze jurkje is iets te groot, maar dat komt wel goed. Ook houden dus.Voor 5 euro
Slippers komen nog, de flatjes zijn giga tof.
De hele oorbellen staan niet op het lijstje wat ik nogal stom vind. :s
En short komt dus later.
Nog een paar gestreepte truitjes en enkellaarzen.
Ja dat wil ik best doen maar het is geen vergelijkingsmateriaal aangezien dat ding me twee maten te groot is. Het is net een zak.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou je een aan foto willen maken van dat roze ding met die franjes achtige dingen eraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |