Als je heel vroeg kijkt dan zijn er vast ook wel grotere matenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef francis998 het volgende:
hoi allemaal...
een vraagje aan diegenen die in de winkel zijn geweest onlangs..hebben jullie deze broek toevallig zien liggen? en zo ja, waar???
[ afbeelding ]
bedankt alvast.
Ik ga morgen iig naar de h&m om deze te zoeken, en te pasen..grootste maat die ze hebben online is een S en daar kom in nooit never in...dus moet morgen maar ff gaan kijken in de winkel
[ afbeelding ]
Tja, ik kan pas rond 2 uur gaan, maar er zijn 3 h&m op zeer korte afstand van elkaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je heel vroeg kijkt dan zijn er vast ook wel grotere maten.
Ik bedoel online.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
Tja, ik kan pas rond 2 uur gaan, maar er zijn 3 h&m op zeer korte afstand van elkaar
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef alors het volgende:
Mijn track en trace verandert elke keer van taal. Eerst was het Nederlands, toen Engels en nu staat er: Sendung wurde vorgemeldet
hmm..vaag. Je hebt gelijk. Maar ach..moet toch eerst passen aangezien ik meestal van truien een L draag, en er tot en met M is..quote:
Als je nog vroeger kijkt is er vast ook wel een L.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm..vaag. Je hebt gelijk. Maar ach..moet toch eerst passen aangezien ik meestal van truien een L draag, en er tot en met M is..En moet toch richting centrum
enig idee hoe dat komt? Vindt het wel vaag..quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je nog vroeger kijkt is er vast ook wel een L.
Iedere ochtend wordt het om 6:00 bijgevuld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef francis998 het volgende:
[..]
enig idee hoe dat komt? Vindt het wel vaag..
In welke H&M was dat?quote:
Ja hoor, heb ze dus gemist. Het ligt nu bij de buren maar haal het later wel even opquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelling is onderwegAlleen hoor ik de deurbel waarschijnlijk niet, want de droger staat aan en ik heb een koptelefoon op
Ik las op ellegirl forum dat dat jasje in het echt niet zo denderend is, stof lijkt idd lubberend...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:21 schreef Linnie20v het volgende:
Dat bikerjasje (mc jack) is 100% linnen (de bruine is 55% linnen) wat inhoud dat het dus gaat lubberen....
Moet ik dan gewoon een 34 nemen ipv een 36? met broeken werkt dit wel zo, maar daar beweeg je veel meer in....
Iemand dat jasje al gepast?
ooeeh ga je naar New Yorkquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Linnie20v het volgende:
hmm, ik krijg die toch pas eind april en eind mei binnen![]()
Tegen die tijd heb ik waarschijnlijk al een andere jas gevonden in NYC ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |