je mot ook niet op collectie zoekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Mss het volgende:
Ik kan de OMG collectie niet vinden op TD, ben ik nu achterlijk?
Ik zag het al op je twitter, dus je blog.quote:
Dus zoeken op BFF, OMG enz enz enz enz enz enzquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Mss het volgende:
Ik kan de OMG collectie niet vinden op TD, ben ik nu achterlijk?
*is jaloers op P2 flakies*quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de grote foto's, ben te hyper om te verkleinen!!
Nou ik vind het meer een 'satijn' finish :pquote:
Snkr heeft de lichtgele (naughty but nice) op haar blog gepost: www.lacquerized.comquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef AmNaBa het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of je ook kunt stempelen met de cute as hell serie en hoe ze dekken.
Iemand er al ervaring mee?
thnxquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Snkr heeft de lichtgele (naughty but nice) op haar blog gepost: www.lacquerized.com
ja hoor, ik assisteer wel tussen het klussen doorquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:38 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik zometeen toch maar ga bestellen. Willen jullie helpen want ik heb dit nog nooit gedaan
Ben je aan het klussen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, ik assisteer wel tussen het klussen door
Welkom!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:00 schreef xkellyyyyyy het volgende:
hoi allemaal.
allereerst wil ik jullie complimenteren met jullie prachtige nagels allemaal!
Zoveel mooie creaties gezien afgelopen weken.
ik was een beetje een stille volger maar vandaag heb ik me voor het eerst niet kunnen inhouden met nagellak!
hopelijk word ik ooit net zo goed als jullie.
ik heb ook een stempelsetje gekocht van essence maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe ik dat moet gaan gebruiken hihi..![]()
Dit heb ik vandaag allemaal gekocht!.. allemaal redelijk goedkoop want als het me op een gegeven moment na veel oefenen nog steeds niet lukt is het natuurlijk zonde geld haha
[ afbeelding ]
ik ben al anderhalf jaar aan het klussenquote:
Debster heb jij een foto van voor en na? Hoe je nagels waren zonder acryl en nu met? Ik twijfel namelijk ook al erug langquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooie kleur hoor.
Ik heb acryl, mijn nagels waren flinterdun en groeiden in verschillende vormen.. ik ben een ramp met vijlen en alles scheurde altijd, dus laat ik elke 4 weken voor 2 tientjes m'n acryl bijvullen.
of drie. Justincase.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Tip van flip: Gebruik bij de 2true lakken een goede basecoat, of twee laagjes basecoat!
Welkom en leuke buit! Over zes maanden ga je dus ook een nagellakkast bouwenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:00 schreef xkellyyyyyy het volgende:
hoi allemaal.
allereerst wil ik jullie complimenteren met jullie prachtige nagels allemaal!
Zoveel mooie creaties gezien afgelopen weken.
ik was een beetje een stille volger maar vandaag heb ik me voor het eerst niet kunnen inhouden met nagellak!
hopelijk word ik ooit net zo goed als jullie.
ik heb ook een stempelsetje gekocht van essence maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe ik dat moet gaan gebruiken hihi..![]()
Dit heb ik vandaag allemaal gekocht!.. allemaal redelijk goedkoop want als het me op een gegeven moment na veel oefenen nog steeds niet lukt is het natuurlijk zonde geld haha
[ afbeelding ]
Was maar een geintje hoor, van die driequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:04 schreef xkellyyyyyy het volgende:
[..]
en die moet als allereerste toch? die basecoat?
ik heb alleen van manhatten op dit moment
nope, alleen Orly is .6 oz volgens mij, de rest allemaal .5 of minderquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
Nou, ik heb mijn lijstje van 9 lakjes bij elkaar. Ik neem aan dat CG en OPI allemaal niet zwaarder zijn dan 0.6oz want dan klopt het zo qua gewicht. Nu eerst even paypal aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |