Graag gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Nieners het volgende:
Bedankt MiMu voor de tips!.
Alleen jammer dat iedereen zo wishlist gericht is als het op scrangie aankomt :p
Ik vind er vooralsnog niks aan. Eens kijken of zij dat kan veranderen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:30 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft Orly Metal Chic swatches online
Oh godzijdank ik vind ze nog steeds lelijk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind er vooralsnog niks aan. Eens kijken of zij dat kan veranderen...
Lolquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh godzijdank ik vind ze nog steeds lelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw topic, nieuwe nagels.
Is dat een geldig excuus voor 2 keer op een dag je nagels doen?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:20 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
tvpeetjeNee, nooit je wachtwoord geven. Anders zelf mailen naar Danny. Zou het berichtje zelf ook doorsturen naar een (andere) admin en vragen om bevestiging ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieeefquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word gelukkig van die kleine vingertjes en lieve nagels.
Beiden hebben we Ruby pumps op.
cute!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwww cutequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lief!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahgossssss!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat voor foto's! Beide errrrrg mooi!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Oh twee foto's in de OP!
Woeehoee nice!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kersverse gelnagels met Opal Hope.
Cute!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol ik ook. Wat ga je bestellen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:07 schreef Linnie20v het volgende:
Zijn we weer!
Ik moet mijn lijstje even klaarmaken voor morgen dan zou de HongKong collectie online komen op TD....
Lief!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
Deze net gekocht bij de Etos
[ afbeelding ]
Leuuuk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes Nune!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kersverse gelnagels met Opal Hope.
Hee die is leuk!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat zo'n flesje nog geen twee euro kost..quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Leuuuk!
Mag ik vragen hoeveel die heeft gekost?
Romika, moooooi
Hoi Daph, knikt......op mijn blog heb ik allebei de handen staan, de een zie je hier en op die andere heb ik dubbel gestempled. Maar dat is nog een lastig klusje vind ik......quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef Daph_ het volgende:
Leuk gedaan Romika! Leuk opgelost ook dat de plate niet je hele nagel bedekt
*gaat gelijk koekeloeren*quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:18 schreef romika het volgende:
[..]
Hoi Daph, knikt......op mijn blog heb ik allebei de handen staan, de een zie je hier en op die andere heb ik dubbel gestempled. Maar dat is nog een lastig klusje vind ik......
Dan loop ik morgen eens even naar de etosquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat zo'n flesje nog geen twee euro kost..
Wat zie je niet????quote:
Bij onze Etos hebben ze het nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan loop ik morgen eens even naar de etos
Als ze em bij de etos niet hebben, kijk in Hoofddorp dan wel even bij de dirxquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij onze Etos hebben ze het nietI kheb de mijne bij Dirx gekocht.
Ik wil in ieder geval Jade is the new black en Suzi Says FengShui hebben uit de HongKong-collectie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol ik ook. Wat ga je bestellen?
Ik wil de mijne goed uitzoeken, het is sowieso de laatste bestelling die ik in februari mag plaatsen van mezelf
Als je nou eeeecht niks kan bedenken, weet ik er wel 1quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:29 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval Jade is the new black en Suzi Says FengShui hebben uit de HongKong-collectie.
Verder van color club, Revvvolution, Wild at heart en Fashion addict!
De andere 4 kleuren wil ik nog even over nadenkenIk vind zoveel kleuren mooi maar heb ook al zoveel!
Wat heb jij op het oog?
Goede keuzesquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:29 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval Jade is the new black en Suzi Says FengShui hebben uit de HongKong-collectie.
Verder van color club, Revvvolution, Wild at heart en Fashion addict!
De andere 4 kleuren wil ik nog even over nadenkenIk vind zoveel kleuren mooi maar heb ook al zoveel!
Wat heb jij op het oog?
Kan uit ervaring zeggen dat die inderdaad gaaf isquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Kleintje19 het volgende:
whoaa ik moet echt een nieuw lijstje gaan maken want ik zie vééél leuks...
deze zijn ook gaaf:
[ afbeelding ]
met glanzende topcoat
[ afbeelding ]
Als het een breed flesje is: pakketpost. Anders is de kans te groot dat er toch iets mee gebeurt.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef princess-a het volgende:
Lakjes in de OP![]()
Heeft iemand een tip voor hoe ik veilig een nagellakje kan versturen? Ik wil het zo niet op mijn geweten hebben dat ie stuk gaat
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Nune het volgende:
Dank!Mooie nagels Romika!
En een leuk lakje van Sjeen!
Dank jewel allebeiquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef kieskleurig het volgende:
Mooie mani's Romika
Wat een gave kleur Kleintje! Zo'n kleur hoort gewoon echt thuis op een verlang/shoplijstje......
*noteert zelf ook even*
N00bie vraag maar hoe kan ik zien of en wie een admin is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nooit je wachtwoord geven. Anders zelf mailen naar Danny. Zou het berichtje zelf ook doorsturen naar een (andere) admin en vragen om bevestiging ofzo.
Met een rood kleurtje. Of je stuurt het naar een mod.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
N00bie vraag maar hoe kan ik zien of en wie een admin is?
Ohw ja, swatches zijn altijd welkom!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goede keuzesZal vanavond de Color Club Holo's (behalve fashion addict, want het weer betrok en zonder zonlicht kon ik geen goede foto's maken) even uploaden naar m'n blog.
Ik wil Jade, Suzi en misschien Hot n Spicy, Pearl of Wisdom en Meet me at the starferry. Ik wil een heleboel, dus ik moet echt schrappenYoga-ta have this blue, Suzi skis suede, Emerald Sparkle, Orly Wild Wisteria en nog een heleboel die op mijn lijstje staan. Dit wordt zwaar
Dat is lief, maar je gaat zelf voor hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ohw ja, swatches zijn altijd welkom!!
@ Joysa, als ik een plaatsje overhoudt dan laat ik wat weten
Die lijkt precies op de suede van OPI.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Kleintje19 het volgende:
whoaa ik moet echt een nieuw lijstje gaan maken want ik zie vééél leuks...
deze zijn ook gaaf:
[ afbeelding ]
met glanzende topcoat
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:07 schreef MissJ het volgende:
mijn allereerste nailart creatie ever![]()
Niet perfect, maar wel best goed gelukt vind ik![]()
Barry M grey met een striper van Essence
[ afbeelding ]
omg wat coolquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Met een rood kleurtje. Of je stuurt het naar een mod.
herkenbaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
willen jullie ook altijd het liefst je nagellak meerdere malen per dag veranderen![]()
ik heb verander echt teveel heb sinds vanmiddag op monarch van DC met daaroverheen paarse glitters van etos, erg leuk hoor maar wil nu alweer wat andersik ga mn nagelwielen maar opnieuw doen
Dank jequote:
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
willen jullie ook altijd het liefst je nagellak meerdere malen per dag veranderen![]()
ik heb verander echt teveel heb sinds vanmiddag op monarch van DC met daaroverheen paarse glitters van etos, erg leuk hoor maar wil nu alweer wat andersik ga mn nagelwielen maar opnieuw doen
Niet paar x per dag, maar lak ze wel (bijna) iedere avond, mijn tic is dat het qua kleur ook bij mijn kleding moet passen. Zoek 's avonds kleding uit voor volgende dag en daarbij een kleurtje lakquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
ik doe precies t zelfde alleen ik pas me kleding aan op mn lakquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet paar x per dag, maar lak ze wel (bijna) iedere avond, mijn tic is dat het qua kleur ook bij mijn kleding moet passen. Zoek 's avonds kleding uit voor volgende dag en daarbij een kleurtje lak
I know, maar ik heb op dit moment alle CC's die ik wil hebben (misschien Gossip Column, maar heb niet het gevoel dat ik die *NU* moet kopen) en ik wacht op de HK'squote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw Daph, CC kun je nu ook al kopen bij TD
Waarschijnlijk staat OPI HK collectie morgen voor het eerst online.
Yep, doet het!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:
Kan iemand even kijken of de afbeelding met Konad laadt? Ik vraag me af of het aan mijn laptop ligt..
Thanks, dan ligt het aan mijn laptopquote:
Volgens mij werkt het met alle nagellakken die heel goed dekken, liefst lakjes die je met 1 laagje al volledig op je nagel hebt zitten. Hoe dekkender de nagellak, hoe succesvoller je stempel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef miss--moana het volgende:
hmm...ik heb van de week bij kruitvat 2 stempelsetjes gekocht ben er helemaal blij mee MAAR......heb ze nog niet gebruikt omdat ik niet weet of je dit met alle nagellakjes kan gebruikten. Mijn is toen een keer gezegd dat het alleen met Konad kan maar dat heb ik niet....en op plaatjes zie ik soms kleurtjes waarvan ik dan denk ''goh volgens mij is dat geen Konad het kan dus wel!'' Maja wil het graag zeker weten voordat ik straks allemaal lakjes verknoei en uren voor niets zit te ploeteren...
Ben wel heel erg benieuwd hoe dat er op je nagels uitziet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben benieuwd of ie bij elke etos te krijgen is!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ben wel heel erg benieuwd hoe dat er op je nagels uitziet!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:29 schreef Kleintje19 het volgende:
whiiiiiiii ik heb me schraper en favo plate![]()
![]()
ik schraap altijd op een wit papiertje en die had ik weggegooid in een kartonnen doos die mee moest met het vuil
![]()
de schraper en de plate zaten op dat papiertje geplakt
wat een schatjequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Jeeejjquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Kleintje19 het volgende:
jaaaaaaaaaa goed nieuwsik heb me claim gewonnen en heb zojuist 64,57 euro terug gekregen van paypal
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Kleintje19 het volgende:
jaaaaaaaaaa goed nieuwsik heb me claim gewonnen en heb zojuist 64,57 euro terug gekregen van paypal
![]()
Ik wil de pret niet bederven maar dat is dus niet dezelfde.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeejj![]()
Ik heb ook leuk nieuws. Net de bon gecheckt van de Claire's en de nagellakjes die ik heb meegenomen heten
...tromgeroffel..
JADE![]()
wat nou Dream Catcher![]()
Welke?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
Inderdaad, veel pigment is goooood.. je kunt ook ff testen op papier eerst voordat je je nagels verprutst met niet stempelende lakquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het met alle nagellakken die heel goed dekken, liefst lakjes die je met 1 laagje al volledig op je nagel hebt zitten. Hoe dekkender de nagellak, hoe succesvoller je stempel.
Hm ik denk niet dat er ruimte overblijft in mijn bestelling, maar mocht dat zo zijn dan geef ik wel een gil!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik roep het hier ook nog maar een keer, als er 1 plaatsje in een TD over blijft.. ik zou heel graag Suzi skies in the Pyrenees suede meebestellen!
Ja das die nep dreamcatcherquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeejj![]()
Ik heb ook leuk nieuws. Net de bon gecheckt van de Claire's en de nagellakjes die ik heb meegenomen heten
...tromgeroffel..
JADE![]()
wat nou Dream Catcher![]()
Waar zou je die van Essie tegen willen ruilen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Zijn er hier nog dames die willen ruilen tegen de volgende lakjes? Deze gebruik ik nooit:
[ afbeelding ]
Van link snaar rechts:
Twee oudere lakjes in prima staat, wel gebruikt:
Manhattan 200, zwart met zilveren glitters, mooi over een laagje zwart, dekt van zichzelf erg slecht. Te donker voor mij.
Manhattan 93, paarse lak, duochrome achtig met groen/bruin. Deze bleek ik dubbel te hebben.
En nieuwe lakjes:
OPI Glove you so much mini, kleur staat me niet.... (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
OPI if the fuchsia fits mini, erg fel roze met glans, dekt erg slecht, daarom draag ik hem niet. Kan leuk zijn als één laagje over dekkend roze of met meer laagjes als pure kleur... (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami MINI, is te donker voor mij: (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
Ja iets leuksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
iets leuks?
(iig geen donkere of superdunne kleuren)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:02 schreef zoeperzazke het volgende:
De Essie Midnight is gerruildIemand nog interesse in de andere lakjes?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
Welke?heb iets gemist geloof ik haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem wel heel gaaf eigenlijk. Maar ik heb volgens mij niet echt iets om te ruilen. Ik wil hem anders ook wel van je overnemen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:51 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb nog steeds dat flesje koh holo lak van 14.95 te ruilAls iemand iets moois heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS: ik weet het, de randjes zijn niet netjes maar deze foto is al heel oud en heb dat lakje maar één keer opgehad omdat ik m gewoon niet mooi vind...(En mijn man maar schelden,dat ik 15 euro uitgaf voor een flesje nagellak............................En ik vind hem niet eens mooi, wahahahahaha)
Er staat nu *** Available on First Week of February ** , zal wel volgende week worden zeker weer denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef Daph_ het volgende:
Peri die zijn als het goed is ook vandaag verkrijgbaar
30 ? Waarom heb je er 30?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef Ooi86 het volgende:
Mocht iemand interesse hebben.... Ik kwam er net achter dat ik 3 (!) potjes Konad witte Special Nailpolish heb.....![]()
Ik kreeg vandaag trouwens de nailwheels binnen die ik besteld had. Supermooie, en dat voor 5 dollar![]()
Ik heb meteen mijn collectie even vastgelegd.
Via TDquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 15:59 schreef Daph_ het volgende:
GOSH Holographic![]()
Glitterlak.. Ja van wat voor kleuren hou je? Wil je het hier kunnen kopen of is via internet ook prima?
Ik zou de Essie wel willen ruilen tegen 1 van deze 3!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Zijn er hier nog dames die willen ruilen tegen de volgende lakjes? Deze gebruik ik nooit:
[ afbeelding ]
Van link snaar rechts:
Twee oudere lakjes in prima staat, wel gebruikt:
Manhattan 200, zwart met zilveren glitters, mooi over een laagje zwart, dekt van zichzelf erg slecht. Te donker voor mij.
Manhattan 93, paarse lak, duochrome achtig met groen/bruin. Deze bleek ik dubbel te hebben.
En nieuwe lakjes:
OPI Glove you so much mini, kleur staat me niet.... (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
OPI if the fuchsia fits mini, erg fel roze met glans, dekt erg slecht, daarom draag ik hem niet. Kan leuk zijn als één laagje over dekkend roze of met meer laagjes als pure kleur... (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami MINI, is te donker voor mij: (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Nune het volgende:
Foto's!![]()
[ afbeelding ]
Nfu Oh #51 in het beetje licht van vandaag.
[ afbeelding ]
En in het licht van mijn Wake Up Light.
Dat klinkt wel heel erg spannend zeg! Ik wacht af...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ooooohh ik zit al de hele week te hupsen! Ik heb zulk leuk nieuws maar ik mag het nog niet vertellen!![]()
Het heeft iets met nagellak en konad te maken en met een kortingscode...
Whehehe het gaat wel goed he! Je had ook al een bedrijf dat een giveaway wilde sponsoren dacht ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ooooohh ik zit al de hele week te hupsen! Ik heb zulk leuk nieuws maar ik mag het nog niet vertellen!![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is hetzelfde bedrijfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe het gaat wel goed he! Je had ook al een bedrijf dat een giveaway wilde sponsoren dacht ik
Oeeh, zet het heul stiekem in een spoilerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien vanavond al en anders morgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben benieuwdWanneer ga je meer vertellen?
*hoopt op vanavond omdat ze morgen haar vaders verjaardag viert en heul de dag niet kan internetten*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien vanavond al en anders morgen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Af en toe kom je echt verschrikkelijke dingen tegen he
Ik kan niet lezen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:02 schreef zoeperzazke het volgende:
De Essie Midnight is gerruildIemand nog interesse in de andere lakjes?
Dat kanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen!![]()
Ik heb ook wel interesse in OPI if the fuchsia fits en de duochrome manhattan, 93 geloof ik.
Oh mijn god wat erg!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Af en toe kom je echt verschrikkelijke dingen tegen he
Hoorde dat ze een beetje fok! moe was, dus denk dat ze daarom minder komt. Misschien is ze binnenkort wel weer terugquote:
Oh, ok! Miste haar nagels.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoorde dat ze een beetje fok! moe was, dus denk dat ze daarom minder komt. Misschien is ze binnenkort wel weer terug
Ik heb je niet op msn! Ga eens naar je DM op twitter...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*hoopt op vanavond omdat ze morgen haar vaders verjaardag viert en heul de dag niet kan internetten*
Gewone nagellak!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat kanis die konad nagellak alleen voor stempelen of ook voor gewone nagellak?
Wellus! Alleen ben ik nooit online op msnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb je niet op msn! Ga eens naar je DM op twitter...
http://www.scrangie.com/2(...)e-beauty-lounge.htmlquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:06 schreef Tammymara het volgende:
Wat is dit Scrangie lak eigenlijk waar ik al hier vaker over gelezen heb!?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel puh, bij TD staan die Hong Kong lakjes bij de display nog zonder order-knop, maar in het alfabetische overzicht staat er wél een order-knop actief bij. Maf.
*Gaat winkelwagentje vullen*
quote:Seche Vite
OPI-Silenct Mauvie
OPI-I am Fondue You
CG-Flirty Femininity
CG-Good Witch
OPI-Jade is the New Black
OPI-Suzi Says Feng Shui
CG-Happy Go Lucky
Leuk! Deep blue sea vind ik erg mooi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Net even snel 2 nieuwe lakjes gehaald!
[ afbeelding ]
Essence show your feet - deep blue sea en catrice nude sensation - soft coral.
Ja die andere valt vies tegen, hij heeft heel veel laagjes nodig wilt hij een beetje dekken. Maar deep bleu sea vind ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuk! Deep blue sea vind ik erg mooi!
MiMu had pas een nude comparison op haar blog, zij vond de kwaliteit van de Catrice ook tegenvallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die andere valt vies tegen, hij heeft heel veel laagjes nodig wilt hij een beetje dekken. Maar deep bleu sea vind iknormaal houd ik niet zo van shimers maar deze is de moeite waard.
Ja daarvan heb ik ze ook, maar ik wou het toch graag met eigen ogen zien omdat hij zo leuk leek maar goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
[..]
MiMu had pas een nude comparison op haar blog, zij vond de kwaliteit van de Catrice ook tegenvallen.Best jammer want Catrice heeft over het algemeen wel fijne lakjes.
Welkom!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
Oh een nageltopic!![]()
Ik zit al jaaaren op MUA, maar nooit het idee gehad om hier eens rond te neuzen haha.
Laat ik ook maar even mijn laatste 2 nieuwe lakjes posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is MUA toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
Oh een nageltopic!![]()
Ik zit al jaaaren op MUA, maar nooit het idee gehad om hier eens rond te neuzen haha.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij ken ik jou.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
Oh een nageltopic!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik OPI Ridgefiller of de natural nails base coat. Helemaal geen last van verkleuringen en blijft prima zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef Ainnir het volgende:
Wat gebruiken jullie trouwens standaard als basecoat en topcoat?
Ik gebruik al een tijd Orly Bonder en Poshe topcoat. Ben er op zich tevreden mee, de lak houdt bijna een week, alleen Orly Bonder verkleurt mijn nagels nogal..
Volgens mij doen een paar druppels knalroze goed dekkende creme wonderen in die lak. Ik wil er ook nog mee gaan frankenen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daarvan heb ik ze ook, maar ik wou het toch graag met eigen ogen zien omdat hij zo leuk leek maar goed
Welkom!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef Ainnir het volgende:
Ik gebruik al een tijd Orly Bonder en Poshe topcoat. Ben er op zich tevreden mee, de lak houdt bijna een week, alleen Orly Bonder verkleurt mijn nagels nogal..
Dat kloptquote:
Hm OPI Ridgefiller, dat is die witte toch? Die werkte nou just absoluut niet voor mij (terwijl ik OPI echt het beste merk vind voor lakjes).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik gebruik OPI Ridgefiller of de natural nails base coat. Helemaal geen last van verkleuringen en blijft prima zitten.
Voor mij ook Etos Ridgefiller en als topcoat Essie Good to Go. Overleeft zelfs bardiensten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef Ainnir het volgende:
Da's de witte ja. Ik vind hem prima, maakt mijn nagels in ieder geval niet oranje zoals die van de Hema deed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:56 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
![]()
[..]
Hm OPI Ridgefiller, dat is die witte toch? Die werkte nou just absoluut niet voor mij (terwijl ik OPI echt het beste merk vind voor lakjes).
gewoon proberen, als et niets is gooi eje er gewoon weer een gewone topcoat opquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef Nune het volgende:
Hoe is Nfu Oh met matte topcoat trouwens? Ik wil het er nu nog niet op doen, straks verpest ik alle mooiheid ervan.
Erg mooi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef Nune het volgende:
Hoe is Nfu Oh met matte topcoat trouwens? Ik wil het er nu nog niet op doen, straks verpest ik alle mooiheid ervan.
Dan wacht ik op het eindresultaatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij doen een paar druppels knalroze goed dekkende creme wonderen in die lak. Ik wil er ook nog mee gaan frankenen.
Lol ik herkende je foto's gewoon al in die balk bovenin bij dit topic!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
Oh een nageltopic!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk dat er over elkaar heen wordt gestempeld, eerst een takje, dan een bloemetje, dan nog een vlindertje enz.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:39 schreef Mirjam het volgende:
als mensen het wat konad betreft over 'double stamping' hebben, wat bedoelen ze dan precies?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
denk dat er over elkaar heen wordt gestempeld, eerst een takje, dan een bloemetje, dan nog een vlindertje enz.
essence rock it baby![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef Krupelhintsje het volgende:
Hier dan toch me nieuwe nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nagels zijn wel echt heel gaafquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
denk dat er over elkaar heen wordt gestempeld, eerst een takje, dan een bloemetje, dan nog een vlindertje enz.
essence rock it baby![]()
[ afbeelding ]
jaah, denk dat dat logischer isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik dacht altijd dat double stamping was, dat je het patroon een tweede keer op je nagels zet als bijv je nagels te lang zijn voor je konad design..?
Cool hoor Krupelhintsje en Buzz
Thanks, weet je toevallig ook welke H&M op de Kalverstraat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef PeRi het volgende:
Mooi hoor Buzz en Krupelhintsje!
Ik weet niet meer of teal er tussen zat Daph, maar wel dat de H&M in de Kalverstraat een heel groot rek had staan met lakjes in de mooiste kleuren. Dus als je in de buurt bent, kan je daar wel ff kijken.
Uhhhmzzz geen idee. Die ene hele grotequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks, weet je toevallig ook welke H&M op de Kalverstraat?Tegenover de Australian?
Lol ja daar zijn er twee van in de Kalverstraatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhhhmzzz geen idee. Die ene hele grote. Met de drie etages..
Ik gok op die bij de V&D dan - die het verst van de Dam af is. Ik weet wel dat het alleen dat het het vrouwenfiliaal is. Die andere heeft wel kleding voor mannen en kinderen toch ? Of niet? In laatstgenoemde kom ik nooitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol ja daar zijn er twee van in de KalverstraatEentje helemaal aan het einde, bijna bij de V&D en eentje halverwege, tegenover Australian/Esprit
Teal of turquoise/tiffany blauw? Ik heb gisteravond de laatste 2 (1 voor mij en 1 voor mams) mee genomen bij de H&M van de Kalvertoren, ik zet 'm morgen denk op m'n blog dus moet je maar even kijken of dat 'm is.. Bella's choice heet ie!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:28 schreef Daph_ het volgende:
Weet iemand van jullie iets over de spring collectie nagellakken van H&M en of daar een blauwe/teal kleurige lak in zit? Ik ga swappen met iemand uit Letland en ze vroeg ernaar, dus om te voorkomen dat ik alle H&M door ga.. Kan iemand me vertellen welke H&M in Amsterdam en omgeving deze heeft? Als die al te verkrijgen is in Nederland?
Ik heb geen idee, ze vroeg om een blauwe/teal nagellak van H&M van de Spring collectie. Ik zal wel even kijken morgen of dat erop lijkt, maar als jij zegt dat ie teal is dan zal dat hem wel zijn. Ik zal haar de link van je blogpost sturen, dan kan ze zelf even zeggen of het hem isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Teal of turquoise/tiffany blauw? Ik heb gisteravond de laatste 2 (1 voor mij en 1 voor mams) mee genomen bij de H&M van de Kalvertoren, ik zet 'm morgen denk op m'n blog dus moet je maar even kijken of dat 'm is.. Bella's choice heet ie!
Nieuwendijk heeft helemaal geen nagellak en ik ben er bij nog 1 geweest, die op de hoek van de kalverstr, en die hadden veel nagellak, maar niet die kleur..
Haha is goed! Hij is wel meer turquoise dan teal hoor :-). Maar een echte teal heb ik er sowieso niet gezien..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze vroeg om een blauwe/teal nagellak van H&M van de Spring collectie. Ik zal wel even kijken morgen of dat erop lijkt, maar als jij zegt dat ie teal is dan zal dat hem wel zijn. Ik zal haar de link van je blogpost sturen, dan kan ze zelf even zeggen of het hem is![]()
Ik heb zo'n zin om te swappen lol! Ik krijg wat lakken die alleen in Letland te krijgen zijn, ben benieuwd!!
Ben benieuwd! Morgen post je toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha is goed! Hij is wel meer turquoise dan teal hoor :-). Maar een echte teal heb ik er sowieso niet gezien..
Wat is er voor moois in Letland te krijgen? Leuk dat swappen! Volgens mij ben ik daar veel te lui voor
Onze uitverkoopbak klopte ook niet helemaal hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom heb ik hier geen uitverkoopbak?
6.49 is de gewone prijsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Mirjam het volgende:
de uitverkoopbak heeft hier 2 dgen gestaan, daarna nooit meer wat.
in den haag staat een uitverkoop bak, daar kost een gosh lakje 6,49, beetje duur voor uitverkoopzooi
Hier staat al heel lang een uitverkoopbak, maar ook Gosh lakjes voor 6,50.. die kregen ze gewoon niet meer in het vak gepropt denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Mirjam het volgende:
de uitverkoopbak heeft hier 2 dgen gestaan, daarna nooit meer wat.
in den haag staat een uitverkoop bak, daar kost een gosh lakje 6,49, beetje duur voor uitverkoopzooi
Mooiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:00 schreef Ainnir het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Best wel een uitdaging voor mij, omdat ik niet van roze houd, al helemaal niet van oranje, en ik draag nooit felle kleuren. Mijn eerste reactie was dan ook pure haat haha. Maar vanwege de glitters moest ik het dan toch proberen. Na een paar uur wennen blijkt het nog niet zo erg te zijn. De kleur is erg veelzijdig dankzij de zilveren en gouden glitters, en wisselt af tussen fel roze, koraal en oranje. Niet iets wat ik zo op zichzelf zal dragen, maar zeer zeker een mooie kleur voor laagjes
F5-t op je blogquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Morning iedereen! Ben even de nageltjes aan het lakken, vandaag twéé verjaardagen dus druk druk druk![]()
Voor al die feestelijkheden draag ik RBL Frugalista
Ik vind het wel een hele mooie kleurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 07:00 schreef Ainnir het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
Met flits:
[afbeelding]
Zonder flits:
[afbeelding]
Best wel een uitdaging voor mij, omdat ik niet van roze houd, al helemaal niet van oranje, en ik draag nooit felle kleuren. Mijn eerste reactie was dan ook pure haat haha. Maar vanwege de glitters moest ik het dan toch proberen. Na een paar uur wennen blijkt het nog niet zo erg te zijn. De kleur is erg veelzijdig dankzij de zilveren en gouden glitters, en wisselt af tussen fel roze, koraal en oranje. Niet iets wat ik zo op zichzelf zal dragen, maar zeer zeker een mooie kleur voor laagjes
PRACHTIG!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef Krupelhintsje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:15 schreef Daph_ het volgende:
Ehhh ja dan moet ik tussen het opruimen en omkleden door zo nog even fotootjes schieten.. Geef me een half uurtje
Oja! Veel plezier samen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:
ik ga straks m'nm nageltjes laten doen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Pakjes openen met natte nagels is niet makkelijk! Mijn Art de Lautrecs zijn binnen!
Ik gebruik Nubar Diamont maar afbladeren komt denk ik eerder door je basecoat. Welke gebruik je? En ontvet je je nagels wel goed voor je gaat lakken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie weet er een hele goede topcoat?
Mij nagellak is er altijd na 1 dag al half af
Dacht ik idd ook toen ik wat beter keekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gebruik Nubar Diamont maar afbladeren komt denk ik eerder door je basecoat. Welke gebruik je? En ontvet je je nagels wel goed voor je gaat lakken?
@Nieners: het lijkt wel een combi van steentjes en foil maar het is lastig te zien. Wel mooi.
Mooi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef Krupelhintsje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:42 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx liiszle!
OK, zijn jullie er klaar voor? 15 foto's!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:42 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx liiszle!
OK, zijn jullie er klaar voor? 15 foto's!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
Wild Lilac, Peachy en Cappucino
Peachy heb ik vanmiddag gehaald, toen kreeg ik ook ineens zin de de stash foto's
Ik wil die oook. Moet maar verder zoeken dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 17:53 schreef Nieners het volgende:
Geweldige collectie Puckzzz. Ik denk dat ik m'n favo kleur nagellak heb gevonden:paars
Net Rainbow van Gosh gehaald voor 25 cent (had hem al) dus nu heb ik er lekker twee!
En wat nailart dingens zoals steentjes en pareltjes, ga er straks mee aan de slag dus hopelijk wordt het wat.
¤10,= bij de Marskramerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je wel!Waar heb jij je opbergbox gehaald?
Men neme:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe krijgen jullie glitterlakken (bv. die etos glitters) en steentjes fatsoenlijk van je nagels af? Ik gebruik nu de nagellakremover zonder aceton van de etos en het duurt eeuwen voordat het allemaal eraf is.
Aceton gaat het alleen niet worden! Heb namelijk acrylnagelsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Men neme:
Wattenschijfjes of vilt, op maat (ongeveer) van je nagels geknipt in stukjes
Aluminiumfolie
Aceton
Je doordrenkt een stukje wat/vilt, legt het op je nagel en wikkelt het dicht met folie. 3 minuten wachten.. tadaa! Wel goed tegen je nagel aandrukken en er stevig van af trekken, dan haal je vrijwel alles er in 1x af!
Zelfde truc maar dan met acetonvrije remover en wat langer laten zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aceton gaat het alleen niet worden! Heb namelijk acrylnagels![]()
Nog andere tips misschien?
Ik lees het net!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zelfde truc maar dan met acetonvrije remover en wat langer laten zitten.![]()
Hebben jullie mijn grote nieuws al gezien?
Ik heb het gelezen! Ben enorm in de verleiding maar weet me momenteel nog in te houden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb gekliktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen! Ben enorm in de verleiding maar weet me momenteel nog in te houden.
Ik had nooit naar je blog moeten gaan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja.quote:
Powernapjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:53 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben zo moe, ik val bijna in slaap achter het toetsenbord. Nog een hele lange avond te gaan.
Hadden ze er meer van rainbow?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:53 schreef Nieners het volgende:
Geweldige collectie Puckzzz. Ik denk dat ik m'n favo kleur nagellak heb gevonden:paars
(hoe heet die van CG?) Net Rainbow van Gosh gehaald voor 25 cent (had hem al) dus nu heb ik er lekker twee!
En wat nailart dingens zoals steentjes en pareltjes, ga er straks mee aan de slag dus hopelijk wordt het wat.
Als ik hem nog een keer zie, moet ik hem dan voor je meenemen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil die oook. Moet maar verder zoeken dan.![]()
Ben je goed met nailart enzo?
Perfect om eindelijk eens Konad uit te proberenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
ja.. en dus moest ik gelijk bestellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
een 'gekopieerd' topic. dus soort gelijk aan een ander alleen met andere details.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil nieuwe lakjes.Alleen ik krijg maandag pas m'n salaris en ga over 2 weken naar Newcastle (minicruise met
) en daar moet ik ook geld voor sparen. Aargh.
JA tof nieuws maar ook slecht nieuwsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heb ik laatst gedaan en in New Castle hebben ze dus een winkeltje met China Glaze en nog véél meer nagelspullekes!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil nieuwe lakjes.Alleen ik krijg maandag pas m'n salaris en ga over 2 weken naar Newcastle (minicruise met
) en daar moet ik ook geld voor sparen. Aargh.
Welk winkeltje?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heb ik laatst gedaan en in New Castle hebben ze dus een winkeltje met China Glaze en nog véél meer nagelspullekes!!Dus spaar nog maar ff door
Ik baal dat ik donderdag geen tijd had om in de etos te kijken, volgende week hoop ik weer een kans, want dat ziet er toch wel heel gaaf uit!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:34 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Ik baal dat Etos het lakje niet had
De winkel heet Sally Hair & Beauty...nogwat (meer staat er niet in mijn gegevens van ING)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |