Graag gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Nieners het volgende:
Bedankt MiMu voor de tips!.
Alleen jammer dat iedereen zo wishlist gericht is als het op scrangie aankomt :p
Ik vind er vooralsnog niks aan. Eens kijken of zij dat kan veranderen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:30 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft Orly Metal Chic swatches online
Oh godzijdank ik vind ze nog steeds lelijk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind er vooralsnog niks aan. Eens kijken of zij dat kan veranderen...
Lolquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh godzijdank ik vind ze nog steeds lelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw topic, nieuwe nagels.
Is dat een geldig excuus voor 2 keer op een dag je nagels doen?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:20 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
tvpeetjeNee, nooit je wachtwoord geven. Anders zelf mailen naar Danny. Zou het berichtje zelf ook doorsturen naar een (andere) admin en vragen om bevestiging ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieeefquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word gelukkig van die kleine vingertjes en lieve nagels.
Beiden hebben we Ruby pumps op.
cute!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwww cutequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lief!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahgossssss!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat voor foto's! Beide errrrrg mooi!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Oh twee foto's in de OP!
Woeehoee nice!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kersverse gelnagels met Opal Hope.
Cute!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol ik ook. Wat ga je bestellen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:07 schreef Linnie20v het volgende:
Zijn we weer!
Ik moet mijn lijstje even klaarmaken voor morgen dan zou de HongKong collectie online komen op TD....
Lief!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
Deze net gekocht bij de Etos
[ afbeelding ]
Leuuuk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes Nune!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kersverse gelnagels met Opal Hope.
Hee die is leuk!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat zo'n flesje nog geen twee euro kost..quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Leuuuk!
Mag ik vragen hoeveel die heeft gekost?
Romika, moooooi
Hoi Daph, knikt......op mijn blog heb ik allebei de handen staan, de een zie je hier en op die andere heb ik dubbel gestempled. Maar dat is nog een lastig klusje vind ik......quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef Daph_ het volgende:
Leuk gedaan Romika! Leuk opgelost ook dat de plate niet je hele nagel bedekt
*gaat gelijk koekeloeren*quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:18 schreef romika het volgende:
[..]
Hoi Daph, knikt......op mijn blog heb ik allebei de handen staan, de een zie je hier en op die andere heb ik dubbel gestempled. Maar dat is nog een lastig klusje vind ik......
Dan loop ik morgen eens even naar de etosquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat zo'n flesje nog geen twee euro kost..
Wat zie je niet????quote:
Bij onze Etos hebben ze het nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan loop ik morgen eens even naar de etos
Als ze em bij de etos niet hebben, kijk in Hoofddorp dan wel even bij de dirxquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij onze Etos hebben ze het nietI kheb de mijne bij Dirx gekocht.
Ik wil in ieder geval Jade is the new black en Suzi Says FengShui hebben uit de HongKong-collectie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol ik ook. Wat ga je bestellen?
Ik wil de mijne goed uitzoeken, het is sowieso de laatste bestelling die ik in februari mag plaatsen van mezelf
Als je nou eeeecht niks kan bedenken, weet ik er wel 1quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:29 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval Jade is the new black en Suzi Says FengShui hebben uit de HongKong-collectie.
Verder van color club, Revvvolution, Wild at heart en Fashion addict!
De andere 4 kleuren wil ik nog even over nadenkenIk vind zoveel kleuren mooi maar heb ook al zoveel!
Wat heb jij op het oog?
Goede keuzesquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:29 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval Jade is the new black en Suzi Says FengShui hebben uit de HongKong-collectie.
Verder van color club, Revvvolution, Wild at heart en Fashion addict!
De andere 4 kleuren wil ik nog even over nadenkenIk vind zoveel kleuren mooi maar heb ook al zoveel!
Wat heb jij op het oog?
Kan uit ervaring zeggen dat die inderdaad gaaf isquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Kleintje19 het volgende:
whoaa ik moet echt een nieuw lijstje gaan maken want ik zie vééél leuks...
deze zijn ook gaaf:
[ afbeelding ]
met glanzende topcoat
[ afbeelding ]
Als het een breed flesje is: pakketpost. Anders is de kans te groot dat er toch iets mee gebeurt.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef princess-a het volgende:
Lakjes in de OP![]()
Heeft iemand een tip voor hoe ik veilig een nagellakje kan versturen? Ik wil het zo niet op mijn geweten hebben dat ie stuk gaat
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Nune het volgende:
Dank!Mooie nagels Romika!
En een leuk lakje van Sjeen!
Dank jewel allebeiquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef kieskleurig het volgende:
Mooie mani's Romika
Wat een gave kleur Kleintje! Zo'n kleur hoort gewoon echt thuis op een verlang/shoplijstje......
*noteert zelf ook even*
N00bie vraag maar hoe kan ik zien of en wie een admin is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nooit je wachtwoord geven. Anders zelf mailen naar Danny. Zou het berichtje zelf ook doorsturen naar een (andere) admin en vragen om bevestiging ofzo.
Met een rood kleurtje. Of je stuurt het naar een mod.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
N00bie vraag maar hoe kan ik zien of en wie een admin is?
Ohw ja, swatches zijn altijd welkom!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goede keuzesZal vanavond de Color Club Holo's (behalve fashion addict, want het weer betrok en zonder zonlicht kon ik geen goede foto's maken) even uploaden naar m'n blog.
Ik wil Jade, Suzi en misschien Hot n Spicy, Pearl of Wisdom en Meet me at the starferry. Ik wil een heleboel, dus ik moet echt schrappenYoga-ta have this blue, Suzi skis suede, Emerald Sparkle, Orly Wild Wisteria en nog een heleboel die op mijn lijstje staan. Dit wordt zwaar
Dat is lief, maar je gaat zelf voor hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ohw ja, swatches zijn altijd welkom!!
@ Joysa, als ik een plaatsje overhoudt dan laat ik wat weten
Die lijkt precies op de suede van OPI.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Kleintje19 het volgende:
whoaa ik moet echt een nieuw lijstje gaan maken want ik zie vééél leuks...
deze zijn ook gaaf:
[ afbeelding ]
met glanzende topcoat
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:07 schreef MissJ het volgende:
mijn allereerste nailart creatie ever![]()
Niet perfect, maar wel best goed gelukt vind ik![]()
Barry M grey met een striper van Essence
[ afbeelding ]
omg wat coolquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Met een rood kleurtje. Of je stuurt het naar een mod.
herkenbaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
willen jullie ook altijd het liefst je nagellak meerdere malen per dag veranderen![]()
ik heb verander echt teveel heb sinds vanmiddag op monarch van DC met daaroverheen paarse glitters van etos, erg leuk hoor maar wil nu alweer wat andersik ga mn nagelwielen maar opnieuw doen
Dank jequote:
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
willen jullie ook altijd het liefst je nagellak meerdere malen per dag veranderen![]()
ik heb verander echt teveel heb sinds vanmiddag op monarch van DC met daaroverheen paarse glitters van etos, erg leuk hoor maar wil nu alweer wat andersik ga mn nagelwielen maar opnieuw doen
Niet paar x per dag, maar lak ze wel (bijna) iedere avond, mijn tic is dat het qua kleur ook bij mijn kleding moet passen. Zoek 's avonds kleding uit voor volgende dag en daarbij een kleurtje lakquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
ik doe precies t zelfde alleen ik pas me kleding aan op mn lakquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet paar x per dag, maar lak ze wel (bijna) iedere avond, mijn tic is dat het qua kleur ook bij mijn kleding moet passen. Zoek 's avonds kleding uit voor volgende dag en daarbij een kleurtje lak
I know, maar ik heb op dit moment alle CC's die ik wil hebben (misschien Gossip Column, maar heb niet het gevoel dat ik die *NU* moet kopen) en ik wacht op de HK'squote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw Daph, CC kun je nu ook al kopen bij TD
Waarschijnlijk staat OPI HK collectie morgen voor het eerst online.
Yep, doet het!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:
Kan iemand even kijken of de afbeelding met Konad laadt? Ik vraag me af of het aan mijn laptop ligt..
Thanks, dan ligt het aan mijn laptopquote:
Volgens mij werkt het met alle nagellakken die heel goed dekken, liefst lakjes die je met 1 laagje al volledig op je nagel hebt zitten. Hoe dekkender de nagellak, hoe succesvoller je stempel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef miss--moana het volgende:
hmm...ik heb van de week bij kruitvat 2 stempelsetjes gekocht ben er helemaal blij mee MAAR......heb ze nog niet gebruikt omdat ik niet weet of je dit met alle nagellakjes kan gebruikten. Mijn is toen een keer gezegd dat het alleen met Konad kan maar dat heb ik niet....en op plaatjes zie ik soms kleurtjes waarvan ik dan denk ''goh volgens mij is dat geen Konad het kan dus wel!'' Maja wil het graag zeker weten voordat ik straks allemaal lakjes verknoei en uren voor niets zit te ploeteren...
Ben wel heel erg benieuwd hoe dat er op je nagels uitziet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |