Awwww cutequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word gelukkig van die kleine vingertjes en lieve nagels.
Beiden hebben we Ruby pumps op.
Wat lief!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahgossssss!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat voor foto's! Beide errrrrg mooi!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Oh twee foto's in de OP!
Woeehoee nice!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kersverse gelnagels met Opal Hope.
Cute!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Nieners het volgende:
We love nail polish!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol ik ook. Wat ga je bestellen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:07 schreef Linnie20v het volgende:
Zijn we weer!
Ik moet mijn lijstje even klaarmaken voor morgen dan zou de HongKong collectie online komen op TD....
Lief!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
Deze net gekocht bij de Etos
[ afbeelding ]
Leuuuk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes Nune!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kersverse gelnagels met Opal Hope.
Hee die is leuk!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat zo'n flesje nog geen twee euro kost..quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Leuuuk!
Mag ik vragen hoeveel die heeft gekost?
Romika, moooooi
Hoi Daph, knikt......op mijn blog heb ik allebei de handen staan, de een zie je hier en op die andere heb ik dubbel gestempled. Maar dat is nog een lastig klusje vind ik......quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef Daph_ het volgende:
Leuk gedaan Romika! Leuk opgelost ook dat de plate niet je hele nagel bedekt
*gaat gelijk koekeloeren*quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:18 schreef romika het volgende:
[..]
Hoi Daph, knikt......op mijn blog heb ik allebei de handen staan, de een zie je hier en op die andere heb ik dubbel gestempled. Maar dat is nog een lastig klusje vind ik......
Dan loop ik morgen eens even naar de etosquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat zo'n flesje nog geen twee euro kost..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |