Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Met een rood kleurtje. Of je stuurt het naar een mod.
herkenbaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
willen jullie ook altijd het liefst je nagellak meerdere malen per dag veranderen![]()
ik heb verander echt teveel heb sinds vanmiddag op monarch van DC met daaroverheen paarse glitters van etos, erg leuk hoor maar wil nu alweer wat andersik ga mn nagelwielen maar opnieuw doen
Dank jequote:
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
willen jullie ook altijd het liefst je nagellak meerdere malen per dag veranderen![]()
ik heb verander echt teveel heb sinds vanmiddag op monarch van DC met daaroverheen paarse glitters van etos, erg leuk hoor maar wil nu alweer wat andersik ga mn nagelwielen maar opnieuw doen
Niet paar x per dag, maar lak ze wel (bijna) iedere avond, mijn tic is dat het qua kleur ook bij mijn kleding moet passen. Zoek 's avonds kleding uit voor volgende dag en daarbij een kleurtje lakquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
ik doe precies t zelfde alleen ik pas me kleding aan op mn lakquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet paar x per dag, maar lak ze wel (bijna) iedere avond, mijn tic is dat het qua kleur ook bij mijn kleding moet passen. Zoek 's avonds kleding uit voor volgende dag en daarbij een kleurtje lak
I know, maar ik heb op dit moment alle CC's die ik wil hebben (misschien Gossip Column, maar heb niet het gevoel dat ik die *NU* moet kopen) en ik wacht op de HK'squote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw Daph, CC kun je nu ook al kopen bij TD
Waarschijnlijk staat OPI HK collectie morgen voor het eerst online.
Yep, doet het!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:
Kan iemand even kijken of de afbeelding met Konad laadt? Ik vraag me af of het aan mijn laptop ligt..
Thanks, dan ligt het aan mijn laptopquote:
Volgens mij werkt het met alle nagellakken die heel goed dekken, liefst lakjes die je met 1 laagje al volledig op je nagel hebt zitten. Hoe dekkender de nagellak, hoe succesvoller je stempel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef miss--moana het volgende:
hmm...ik heb van de week bij kruitvat 2 stempelsetjes gekocht ben er helemaal blij mee MAAR......heb ze nog niet gebruikt omdat ik niet weet of je dit met alle nagellakjes kan gebruikten. Mijn is toen een keer gezegd dat het alleen met Konad kan maar dat heb ik niet....en op plaatjes zie ik soms kleurtjes waarvan ik dan denk ''goh volgens mij is dat geen Konad het kan dus wel!'' Maja wil het graag zeker weten voordat ik straks allemaal lakjes verknoei en uren voor niets zit te ploeteren...
Ben wel heel erg benieuwd hoe dat er op je nagels uitziet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
Deze net gekocht bij de Etos
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |