quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:29 schreef Kleintje19 het volgende:
whiiiiiiii ik heb me schraper en favo plate![]()
![]()
ik schraap altijd op een wit papiertje en die had ik weggegooid in een kartonnen doos die mee moest met het vuil
![]()
de schraper en de plate zaten op dat papiertje geplakt
wat een schatjequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
Deze net gekocht bij de Etos
[ afbeelding ]
Jeeejjquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Kleintje19 het volgende:
jaaaaaaaaaa goed nieuwsik heb me claim gewonnen en heb zojuist 64,57 euro terug gekregen van paypal
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Kleintje19 het volgende:
jaaaaaaaaaa goed nieuwsik heb me claim gewonnen en heb zojuist 64,57 euro terug gekregen van paypal
![]()
Ik wil de pret niet bederven maar dat is dus niet dezelfde.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeejj![]()
Ik heb ook leuk nieuws. Net de bon gecheckt van de Claire's en de nagellakjes die ik heb meegenomen heten
...tromgeroffel..
JADE![]()
wat nou Dream Catcher![]()
Welke?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
Inderdaad, veel pigment is goooood.. je kunt ook ff testen op papier eerst voordat je je nagels verprutst met niet stempelende lakquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het met alle nagellakken die heel goed dekken, liefst lakjes die je met 1 laagje al volledig op je nagel hebt zitten. Hoe dekkender de nagellak, hoe succesvoller je stempel.
Hm ik denk niet dat er ruimte overblijft in mijn bestelling, maar mocht dat zo zijn dan geef ik wel een gil!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik roep het hier ook nog maar een keer, als er 1 plaatsje in een TD over blijft.. ik zou heel graag Suzi skies in the Pyrenees suede meebestellen!
Ja das die nep dreamcatcherquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeejj![]()
Ik heb ook leuk nieuws. Net de bon gecheckt van de Claire's en de nagellakjes die ik heb meegenomen heten
...tromgeroffel..
JADE![]()
wat nou Dream Catcher![]()
Waar zou je die van Essie tegen willen ruilen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Zijn er hier nog dames die willen ruilen tegen de volgende lakjes? Deze gebruik ik nooit:
[ afbeelding ]
Van link snaar rechts:
Twee oudere lakjes in prima staat, wel gebruikt:
Manhattan 200, zwart met zilveren glitters, mooi over een laagje zwart, dekt van zichzelf erg slecht. Te donker voor mij.
Manhattan 93, paarse lak, duochrome achtig met groen/bruin. Deze bleek ik dubbel te hebben.
En nieuwe lakjes:
OPI Glove you so much mini, kleur staat me niet.... (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
OPI if the fuchsia fits mini, erg fel roze met glans, dekt erg slecht, daarom draag ik hem niet. Kan leuk zijn als één laagje over dekkend roze of met meer laagjes als pure kleur... (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami MINI, is te donker voor mij: (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
Ja iets leuksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
iets leuks?
(iig geen donkere of superdunne kleuren)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:02 schreef zoeperzazke het volgende:
De Essie Midnight is gerruildIemand nog interesse in de andere lakjes?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
Welke?heb iets gemist geloof ik haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem wel heel gaaf eigenlijk. Maar ik heb volgens mij niet echt iets om te ruilen. Ik wil hem anders ook wel van je overnemen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:51 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb nog steeds dat flesje koh holo lak van 14.95 te ruilAls iemand iets moois heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS: ik weet het, de randjes zijn niet netjes maar deze foto is al heel oud en heb dat lakje maar één keer opgehad omdat ik m gewoon niet mooi vind...(En mijn man maar schelden,dat ik 15 euro uitgaf voor een flesje nagellak............................En ik vind hem niet eens mooi, wahahahahaha)
Er staat nu *** Available on First Week of February ** , zal wel volgende week worden zeker weer denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef Daph_ het volgende:
Peri die zijn als het goed is ook vandaag verkrijgbaar
30 ? Waarom heb je er 30?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef Ooi86 het volgende:
Mocht iemand interesse hebben.... Ik kwam er net achter dat ik 3 (!) potjes Konad witte Special Nailpolish heb.....![]()
Ik kreeg vandaag trouwens de nailwheels binnen die ik besteld had. Supermooie, en dat voor 5 dollar![]()
Ik heb meteen mijn collectie even vastgelegd.
Via TDquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 15:59 schreef Daph_ het volgende:
GOSH Holographic![]()
Glitterlak.. Ja van wat voor kleuren hou je? Wil je het hier kunnen kopen of is via internet ook prima?
Ik zou de Essie wel willen ruilen tegen 1 van deze 3!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Zijn er hier nog dames die willen ruilen tegen de volgende lakjes? Deze gebruik ik nooit:
[ afbeelding ]
Van link snaar rechts:
Twee oudere lakjes in prima staat, wel gebruikt:
Manhattan 200, zwart met zilveren glitters, mooi over een laagje zwart, dekt van zichzelf erg slecht. Te donker voor mij.
Manhattan 93, paarse lak, duochrome achtig met groen/bruin. Deze bleek ik dubbel te hebben.
En nieuwe lakjes:
OPI Glove you so much mini, kleur staat me niet.... (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
OPI if the fuchsia fits mini, erg fel roze met glans, dekt erg slecht, daarom draag ik hem niet. Kan leuk zijn als één laagje over dekkend roze of met meer laagjes als pure kleur... (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami MINI, is te donker voor mij: (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Nune het volgende:
Foto's!![]()
[ afbeelding ]
Nfu Oh #51 in het beetje licht van vandaag.
[ afbeelding ]
En in het licht van mijn Wake Up Light.
Dat klinkt wel heel erg spannend zeg! Ik wacht af...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ooooohh ik zit al de hele week te hupsen! Ik heb zulk leuk nieuws maar ik mag het nog niet vertellen!![]()
Het heeft iets met nagellak en konad te maken en met een kortingscode...
Whehehe het gaat wel goed he! Je had ook al een bedrijf dat een giveaway wilde sponsoren dacht ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ooooohh ik zit al de hele week te hupsen! Ik heb zulk leuk nieuws maar ik mag het nog niet vertellen!![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is hetzelfde bedrijfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe het gaat wel goed he! Je had ook al een bedrijf dat een giveaway wilde sponsoren dacht ik
Oeeh, zet het heul stiekem in een spoilerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |