6.49 is de gewone prijsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Mirjam het volgende:
de uitverkoopbak heeft hier 2 dgen gestaan, daarna nooit meer wat.
in den haag staat een uitverkoop bak, daar kost een gosh lakje 6,49, beetje duur voor uitverkoopzooi
Hier staat al heel lang een uitverkoopbak, maar ook Gosh lakjes voor 6,50.. die kregen ze gewoon niet meer in het vak gepropt denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Mirjam het volgende:
de uitverkoopbak heeft hier 2 dgen gestaan, daarna nooit meer wat.
in den haag staat een uitverkoop bak, daar kost een gosh lakje 6,49, beetje duur voor uitverkoopzooi
Mooiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:00 schreef Ainnir het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Best wel een uitdaging voor mij, omdat ik niet van roze houd, al helemaal niet van oranje, en ik draag nooit felle kleuren. Mijn eerste reactie was dan ook pure haat haha. Maar vanwege de glitters moest ik het dan toch proberen. Na een paar uur wennen blijkt het nog niet zo erg te zijn. De kleur is erg veelzijdig dankzij de zilveren en gouden glitters, en wisselt af tussen fel roze, koraal en oranje. Niet iets wat ik zo op zichzelf zal dragen, maar zeer zeker een mooie kleur voor laagjes
F5-t op je blogquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Morning iedereen! Ben even de nageltjes aan het lakken, vandaag twéé verjaardagen dus druk druk druk![]()
Voor al die feestelijkheden draag ik RBL Frugalista
Ik vind het wel een hele mooie kleurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 07:00 schreef Ainnir het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
Met flits:
[afbeelding]
Zonder flits:
[afbeelding]
Best wel een uitdaging voor mij, omdat ik niet van roze houd, al helemaal niet van oranje, en ik draag nooit felle kleuren. Mijn eerste reactie was dan ook pure haat haha. Maar vanwege de glitters moest ik het dan toch proberen. Na een paar uur wennen blijkt het nog niet zo erg te zijn. De kleur is erg veelzijdig dankzij de zilveren en gouden glitters, en wisselt af tussen fel roze, koraal en oranje. Niet iets wat ik zo op zichzelf zal dragen, maar zeer zeker een mooie kleur voor laagjes
PRACHTIG!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef Krupelhintsje het volgende:
Hier dan toch me nieuwe nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:15 schreef Daph_ het volgende:
Ehhh ja dan moet ik tussen het opruimen en omkleden door zo nog even fotootjes schieten.. Geef me een half uurtje
Oja! Veel plezier samen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:
ik ga straks m'nm nageltjes laten doen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Pakjes openen met natte nagels is niet makkelijk! Mijn Art de Lautrecs zijn binnen!
Ik gebruik Nubar Diamont maar afbladeren komt denk ik eerder door je basecoat. Welke gebruik je? En ontvet je je nagels wel goed voor je gaat lakken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie weet er een hele goede topcoat?
Mij nagellak is er altijd na 1 dag al half af
Dacht ik idd ook toen ik wat beter keekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gebruik Nubar Diamont maar afbladeren komt denk ik eerder door je basecoat. Welke gebruik je? En ontvet je je nagels wel goed voor je gaat lakken?
@Nieners: het lijkt wel een combi van steentjes en foil maar het is lastig te zien. Wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |