abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77685201
als mensen het wat konad betreft over 'double stamping' hebben, wat bedoelen ze dan precies?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:50:10 #206
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77685670
Dorothy Who?
Zit nu op mijn nageltjes, zal morgen even een foto maken!

Oh, en ik wist niet dat diamond cosmetics een matte topcoat heeft! Dat is wel tof!
Don't come closer, I might hurt you
pi_77686281
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:39 schreef Mirjam het volgende:
als mensen het wat konad betreft over 'double stamping' hebben, wat bedoelen ze dan precies?
denk dat er over elkaar heen wordt gestempeld, eerst een takje, dan een bloemetje, dan nog een vlindertje enz.

essence rock it baby
pi_77686369
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef buzzwheedle het volgende:

[..]

denk dat er over elkaar heen wordt gestempeld, eerst een takje, dan een bloemetje, dan nog een vlindertje enz.

essence rock it baby
[ afbeelding ]
Het zijn net vlammen!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:04:38 #209
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_77686375
Hier dan toch me nieuwe nagels

*** The Truth Is Out There ***
pi_77686602
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef Krupelhintsje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_77686790
Ik dacht altijd dat double stamping was, dat je het patroon een tweede keer op je nagels zet als bijv je nagels te lang zijn voor je konad design..?

Cool hoor Krupelhintsje en Buzz
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:17:40 #212
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77686853
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef buzzwheedle het volgende:

[..]

essence rock it baby
[ afbeelding ]
Die nagels zijn wel echt heel gaaf
pi_77686943
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik dacht altijd dat double stamping was, dat je het patroon een tweede keer op je nagels zet als bijv je nagels te lang zijn voor je konad design..?

Cool hoor Krupelhintsje en Buzz
jaah, denk dat dat logischer is . you're right
pi_77687206
Weet iemand van jullie iets over de spring collectie nagellakken van H&M en of daar een blauwe/teal kleurige lak in zit? Ik ga swappen met iemand uit Letland en ze vroeg ernaar, dus om te voorkomen dat ik alle H&M door ga.. Kan iemand me vertellen welke H&M in Amsterdam en omgeving deze heeft? Als die al te verkrijgen is in Nederland?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:31:56 #215
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77687311
Mooi hoor Buzz en Krupelhintsje!

Ik weet niet meer of teal er tussen zat Daph, maar wel dat de H&M in de Kalverstraat een heel groot rek had staan met lakjes in de mooiste kleuren. Dus als je in de buurt bent, kan je daar wel ff kijken.
Whatever I want.
pi_77687340
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef PeRi het volgende:
Mooi hoor Buzz en Krupelhintsje!

Ik weet niet meer of teal er tussen zat Daph, maar wel dat de H&M in de Kalverstraat een heel groot rek had staan met lakjes in de mooiste kleuren. Dus als je in de buurt bent, kan je daar wel ff kijken.
Thanks, weet je toevallig ook welke H&M op de Kalverstraat? Tegenover de Australian?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:33:48 #217
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77687373
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Thanks, weet je toevallig ook welke H&M op de Kalverstraat? Tegenover de Australian?
Uhhhmzzz geen idee. Die ene hele grote . Met de drie etages..
Whatever I want.
pi_77687563
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:33 schreef PeRi het volgende:

[..]

Uhhhmzzz geen idee. Die ene hele grote . Met de drie etages..
Lol ja daar zijn er twee van in de Kalverstraat Eentje helemaal aan het einde, bijna bij de V&D en eentje halverwege, tegenover Australian/Esprit
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:41:10 #219
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77687618
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol ja daar zijn er twee van in de Kalverstraat Eentje helemaal aan het einde, bijna bij de V&D en eentje halverwege, tegenover Australian/Esprit
Ik gok op die bij de V&D dan - die het verst van de Dam af is. Ik weet wel dat het alleen dat het het vrouwenfiliaal is. Die andere heeft wel kleding voor mannen en kinderen toch ? Of niet? In laatstgenoemde kom ik nooit . Nouja, anyway eentje heeft dus veel nagellak .
Whatever I want.
pi_77687670
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:28 schreef Daph_ het volgende:
Weet iemand van jullie iets over de spring collectie nagellakken van H&M en of daar een blauwe/teal kleurige lak in zit? Ik ga swappen met iemand uit Letland en ze vroeg ernaar, dus om te voorkomen dat ik alle H&M door ga.. Kan iemand me vertellen welke H&M in Amsterdam en omgeving deze heeft? Als die al te verkrijgen is in Nederland?
Teal of turquoise/tiffany blauw? Ik heb gisteravond de laatste 2 (1 voor mij en 1 voor mams) mee genomen bij de H&M van de Kalvertoren, ik zet 'm morgen denk op m'n blog dus moet je maar even kijken of dat 'm is.. Bella's choice heet ie!

Nieuwendijk heeft helemaal geen nagellak en ik ben er bij nog 1 geweest, die op de hoek van de kalverstr, en die hadden veel nagellak, maar niet die kleur..
pi_77687880
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Teal of turquoise/tiffany blauw? Ik heb gisteravond de laatste 2 (1 voor mij en 1 voor mams) mee genomen bij de H&M van de Kalvertoren, ik zet 'm morgen denk op m'n blog dus moet je maar even kijken of dat 'm is.. Bella's choice heet ie!

Nieuwendijk heeft helemaal geen nagellak en ik ben er bij nog 1 geweest, die op de hoek van de kalverstr, en die hadden veel nagellak, maar niet die kleur..

Ik heb geen idee, ze vroeg om een blauwe/teal nagellak van H&M van de Spring collectie. Ik zal wel even kijken morgen of dat erop lijkt, maar als jij zegt dat ie teal is dan zal dat hem wel zijn. Ik zal haar de link van je blogpost sturen, dan kan ze zelf even zeggen of het hem is

Ik heb zo'n zin om te swappen lol! Ik krijg wat lakken die alleen in Letland te krijgen zijn, ben benieuwd!!
pi_77687938
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ze vroeg om een blauwe/teal nagellak van H&M van de Spring collectie. Ik zal wel even kijken morgen of dat erop lijkt, maar als jij zegt dat ie teal is dan zal dat hem wel zijn. Ik zal haar de link van je blogpost sturen, dan kan ze zelf even zeggen of het hem is

Ik heb zo'n zin om te swappen lol! Ik krijg wat lakken die alleen in Letland te krijgen zijn, ben benieuwd!!
Haha is goed! Hij is wel meer turquoise dan teal hoor :-). Maar een echte teal heb ik er sowieso niet gezien..
Wat is er voor moois in Letland te krijgen? Leuk dat swappen! Volgens mij ben ik daar veel te lui voor
pi_77688090
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Haha is goed! Hij is wel meer turquoise dan teal hoor :-). Maar een echte teal heb ik er sowieso niet gezien..
Wat is er voor moois in Letland te krijgen? Leuk dat swappen! Volgens mij ben ik daar veel te lui voor
Ben benieuwd! Morgen post je toch? Zal het zondag even bekijken want morgen heb ik er echt geen tijd voor..

Er is één merk schijnbaar, Kinetics, ziet er leuk uit in ieder geval! Daar krijg ik in ieder geval een paarse shimmer/glitter lak van plus Nubar Indigo Illusion en nog wat lakken. Ik stuur haar GOSH en P2, denk dat ik ook wat Essence mee stuur want dat kent ze daar ook niet. Is ook mijn eerste echte internationale swap hoor, vind het best een beetje spannend

Vandaag bij de Kruidvat drie GOSH lakken uit de uitverkoopbak gehaald. Bleek er eentje 6.49 te zijn, eentje 0.25 en eentje 0.00 euro
pi_77688186
Waarom heb ik hier geen uitverkoopbak?
pi_77688297
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom heb ik hier geen uitverkoopbak?
Onze uitverkoopbak klopte ook niet helemaal hoor We hadden twee van die uitverkoopbakken, als iemand nog eyemajix oogschaduwpads wil?
pi_77688365
de uitverkoopbak heeft hier 2 dgen gestaan, daarna nooit meer wat.
in den haag staat een uitverkoop bak, daar kost een gosh lakje 6,49, beetje duur voor uitverkoopzooi
pi_77688398
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Mirjam het volgende:
in den haag staat een uitverkoop bak, daar kost een gosh lakje 6,49, beetje duur voor uitverkoopzooi
6.49 is de gewone prijs
pi_77688480
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Mirjam het volgende:
Hier staat al heel lang een uitverkoopbak, maar ook Gosh lakjes voor 6,50.. die kregen ze gewoon niet meer in het vak gepropt denk ik
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77688496
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

6.49 is de gewone prijs
nou, kijk
pi_77694947
Mijn nieuwste aanwinst:

Met flits:

Zonder flits:

Best wel een uitdaging voor mij, omdat ik niet van roze houd, al helemaal niet van oranje, en ik draag nooit felle kleuren. Mijn eerste reactie was dan ook pure haat haha. Maar vanwege de glitters moest ik het dan toch proberen. Na een paar uur wennen blijkt het nog niet zo erg te zijn. De kleur is erg veelzijdig dankzij de zilveren en gouden glitters, en wisselt af tussen fel roze, koraal en oranje. Niet iets wat ik zo op zichzelf zal dragen, maar zeer zeker een mooie kleur voor laagjes
  zaterdag 6 februari 2010 @ 08:56:38 #231
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77695260
Het is een erg mooie Ainnir .
Whatever I want.
pi_77695273
Mooi Ainnir!
pi_77695700
Morning iedereen! Ben even de nageltjes aan het lakken, vandaag twéé verjaardagen dus druk druk druk

Voor al die feestelijkheden draag ik RBL Frugalista
pi_77696002
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 07:00 schreef Ainnir het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:

Met flits:
[ afbeelding ]

Zonder flits:
[ afbeelding ]

Best wel een uitdaging voor mij, omdat ik niet van roze houd, al helemaal niet van oranje, en ik draag nooit felle kleuren. Mijn eerste reactie was dan ook pure haat haha. Maar vanwege de glitters moest ik het dan toch proberen. Na een paar uur wennen blijkt het nog niet zo erg te zijn. De kleur is erg veelzijdig dankzij de zilveren en gouden glitters, en wisselt af tussen fel roze, koraal en oranje. Niet iets wat ik zo op zichzelf zal dragen, maar zeer zeker een mooie kleur voor laagjes
Mooi
Roze is ook niet echt mijn ding.
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Morning iedereen! Ben even de nageltjes aan het lakken, vandaag twéé verjaardagen dus druk druk druk

Voor al die feestelijkheden draag ik RBL Frugalista
F5-t op je blog
There is no love sincerer than the love of food.
pi_77696046
Ehhh ja dan moet ik tussen het opruimen en omkleden door zo nog even fotootjes schieten.. Geef me een half uurtje
pi_77696174
Gefeliciteerd met je vader Daph! Fijne dag vandaag.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:23:59 #237
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77696178
Ik vind de kwastjes van Diamond Cosmetics wel zut lakken , .
Whatever I want.
pi_77696895
Nou MiMu, ze staat erop hoor Nou ik ga naar de visite en taart eten.. Fijne dag iedereen!
pi_77696913
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 @ 07:00 schreef Ainnir het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:

Met flits:
[afbeelding]

Zonder flits:
[afbeelding]

Ik vind het wel een hele mooie kleur
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:19:15 #240
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77697165
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
PRACHTIG!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_77697482
ik ga straks m'nm nageltjes laten doen

pi_77697502
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:15 schreef Daph_ het volgende:
Ehhh ja dan moet ik tussen het opruimen en omkleden door zo nog even fotootjes schieten.. Geef me een half uurtje

Pakjes openen met natte nagels is niet makkelijk! Mijn Art de Lautrecs zijn binnen!
pi_77697512
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:
ik ga straks m'nm nageltjes laten doen

Oja! Veel plezier samen.
pi_77697526
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oja! Veel plezier samen.
senks
pi_77697607
Wie weet er een hele goede topcoat?
Mij nagellak is er altijd na 1 dag al half af
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:50:46 #246
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77697860
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Pakjes openen met natte nagels is niet makkelijk! Mijn Art de Lautrecs zijn binnen!
Tof!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:19:26 #247
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77698560
Ainnir, mooooooooooi! Ik vind roze juist heel leuk maar heb het nooit op .
Krupel, erg gaaf zeg
Mirjam, veel plezier alvast met je mooie nageltjes.
Daph, gefeliciteerd en succes met de ''drukte'' .
MiMu, ik las het op je twitter haha, show je ze ook nog even? .

Hoop dat ik niemand heb gemist, anders m'n excuses ervoor! Bij ons in de uitverkoopbak staan trouwens geen prijsjes of stickers dus het is meestal op de gok naar de kassa en hopen dat het 25 cent is .

Weet iemand trouwens hoe ik dit zou kunnen doen? Vind het echt onwijs mooi en ga denk ik straks even kliederen, hoopte alleen op wat tips of anders de naam/blog van degene van wie ze zijn (stond er niet bij)

Bedenk me net dat ik geen eens steentjes heb, wordt dus niks .
Living and loving in the moment.
pi_77700040
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie weet er een hele goede topcoat?
Mij nagellak is er altijd na 1 dag al half af
Ik gebruik Nubar Diamont maar afbladeren komt denk ik eerder door je basecoat. Welke gebruik je? En ontvet je je nagels wel goed voor je gaat lakken?

@Nieners: het lijkt wel een combi van steentjes en foil maar het is lastig te zien. Wel mooi.
pi_77700165
Ik heb iets heel stoms gedaan met de betaling van TD. Ik heb ze een betalingsvraag gestuurd ipv een betaling Omdat ik geen commentbox zag bij de normale betaling Grote faal.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:29:06 #250
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77700553
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik gebruik Nubar Diamont maar afbladeren komt denk ik eerder door je basecoat. Welke gebruik je? En ontvet je je nagels wel goed voor je gaat lakken?

@Nieners: het lijkt wel een combi van steentjes en foil maar het is lastig te zien. Wel mooi.
Dacht ik idd ook toen ik wat beter keek . Die roos, is dat denk je uit de hand getekend gewoon?
Ga vanavond wel wat proberen, heb er zin in!

Weet iemand trouwens of die matte topcoat van Diamond Cosmetics goed is?
pi_77700588
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi!
Mijn nagels zijn op het moment een beetje saai, rood en met op de wijsvingers een wit konadbloemetje
pi_77701986
Ik opende net de brievenbus en toen zag ik een envelop liggen Lakje die ik geruild heb met zoeperzazke is binnen, Essie Midnight Cami

Nogmaals bedankt.
All good things are wild and free.
pi_77702151
Ik droomde vannacht dat ik essie matte about you ging kopen. En toen liep de droom helemaal raar af enzo. Maar toen werd ik wakker en had ik geen essie meer.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:17:47 #254
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77703610
Mijn holo's van CG zijn binnen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:19:09 #255
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77703661
Die hartjesnagellak van Etos is hier niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')