denk dat er over elkaar heen wordt gestempeld, eerst een takje, dan een bloemetje, dan nog een vlindertje enz.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:39 schreef Mirjam het volgende:
als mensen het wat konad betreft over 'double stamping' hebben, wat bedoelen ze dan precies?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
denk dat er over elkaar heen wordt gestempeld, eerst een takje, dan een bloemetje, dan nog een vlindertje enz.
essence rock it baby![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef Krupelhintsje het volgende:
Hier dan toch me nieuwe nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nagels zijn wel echt heel gaafquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
denk dat er over elkaar heen wordt gestempeld, eerst een takje, dan een bloemetje, dan nog een vlindertje enz.
essence rock it baby![]()
[ afbeelding ]
jaah, denk dat dat logischer isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik dacht altijd dat double stamping was, dat je het patroon een tweede keer op je nagels zet als bijv je nagels te lang zijn voor je konad design..?
Cool hoor Krupelhintsje en Buzz
Thanks, weet je toevallig ook welke H&M op de Kalverstraat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef PeRi het volgende:
Mooi hoor Buzz en Krupelhintsje!
Ik weet niet meer of teal er tussen zat Daph, maar wel dat de H&M in de Kalverstraat een heel groot rek had staan met lakjes in de mooiste kleuren. Dus als je in de buurt bent, kan je daar wel ff kijken.
Uhhhmzzz geen idee. Die ene hele grotequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks, weet je toevallig ook welke H&M op de Kalverstraat?Tegenover de Australian?
Lol ja daar zijn er twee van in de Kalverstraatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhhhmzzz geen idee. Die ene hele grote. Met de drie etages..
Ik gok op die bij de V&D dan - die het verst van de Dam af is. Ik weet wel dat het alleen dat het het vrouwenfiliaal is. Die andere heeft wel kleding voor mannen en kinderen toch ? Of niet? In laatstgenoemde kom ik nooitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol ja daar zijn er twee van in de KalverstraatEentje helemaal aan het einde, bijna bij de V&D en eentje halverwege, tegenover Australian/Esprit
Teal of turquoise/tiffany blauw? Ik heb gisteravond de laatste 2 (1 voor mij en 1 voor mams) mee genomen bij de H&M van de Kalvertoren, ik zet 'm morgen denk op m'n blog dus moet je maar even kijken of dat 'm is.. Bella's choice heet ie!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:28 schreef Daph_ het volgende:
Weet iemand van jullie iets over de spring collectie nagellakken van H&M en of daar een blauwe/teal kleurige lak in zit? Ik ga swappen met iemand uit Letland en ze vroeg ernaar, dus om te voorkomen dat ik alle H&M door ga.. Kan iemand me vertellen welke H&M in Amsterdam en omgeving deze heeft? Als die al te verkrijgen is in Nederland?
Ik heb geen idee, ze vroeg om een blauwe/teal nagellak van H&M van de Spring collectie. Ik zal wel even kijken morgen of dat erop lijkt, maar als jij zegt dat ie teal is dan zal dat hem wel zijn. Ik zal haar de link van je blogpost sturen, dan kan ze zelf even zeggen of het hem isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Teal of turquoise/tiffany blauw? Ik heb gisteravond de laatste 2 (1 voor mij en 1 voor mams) mee genomen bij de H&M van de Kalvertoren, ik zet 'm morgen denk op m'n blog dus moet je maar even kijken of dat 'm is.. Bella's choice heet ie!
Nieuwendijk heeft helemaal geen nagellak en ik ben er bij nog 1 geweest, die op de hoek van de kalverstr, en die hadden veel nagellak, maar niet die kleur..
Haha is goed! Hij is wel meer turquoise dan teal hoor :-). Maar een echte teal heb ik er sowieso niet gezien..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze vroeg om een blauwe/teal nagellak van H&M van de Spring collectie. Ik zal wel even kijken morgen of dat erop lijkt, maar als jij zegt dat ie teal is dan zal dat hem wel zijn. Ik zal haar de link van je blogpost sturen, dan kan ze zelf even zeggen of het hem is![]()
Ik heb zo'n zin om te swappen lol! Ik krijg wat lakken die alleen in Letland te krijgen zijn, ben benieuwd!!
Ben benieuwd! Morgen post je toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha is goed! Hij is wel meer turquoise dan teal hoor :-). Maar een echte teal heb ik er sowieso niet gezien..
Wat is er voor moois in Letland te krijgen? Leuk dat swappen! Volgens mij ben ik daar veel te lui voor
Onze uitverkoopbak klopte ook niet helemaal hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom heb ik hier geen uitverkoopbak?
6.49 is de gewone prijsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Mirjam het volgende:
de uitverkoopbak heeft hier 2 dgen gestaan, daarna nooit meer wat.
in den haag staat een uitverkoop bak, daar kost een gosh lakje 6,49, beetje duur voor uitverkoopzooi
Hier staat al heel lang een uitverkoopbak, maar ook Gosh lakjes voor 6,50.. die kregen ze gewoon niet meer in het vak gepropt denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Mirjam het volgende:
de uitverkoopbak heeft hier 2 dgen gestaan, daarna nooit meer wat.
in den haag staat een uitverkoop bak, daar kost een gosh lakje 6,49, beetje duur voor uitverkoopzooi
Mooiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:00 schreef Ainnir het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Best wel een uitdaging voor mij, omdat ik niet van roze houd, al helemaal niet van oranje, en ik draag nooit felle kleuren. Mijn eerste reactie was dan ook pure haat haha. Maar vanwege de glitters moest ik het dan toch proberen. Na een paar uur wennen blijkt het nog niet zo erg te zijn. De kleur is erg veelzijdig dankzij de zilveren en gouden glitters, en wisselt af tussen fel roze, koraal en oranje. Niet iets wat ik zo op zichzelf zal dragen, maar zeer zeker een mooie kleur voor laagjes
F5-t op je blogquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Morning iedereen! Ben even de nageltjes aan het lakken, vandaag twéé verjaardagen dus druk druk druk![]()
Voor al die feestelijkheden draag ik RBL Frugalista
Ik vind het wel een hele mooie kleurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 07:00 schreef Ainnir het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
Met flits:
[afbeelding]
Zonder flits:
[afbeelding]
Best wel een uitdaging voor mij, omdat ik niet van roze houd, al helemaal niet van oranje, en ik draag nooit felle kleuren. Mijn eerste reactie was dan ook pure haat haha. Maar vanwege de glitters moest ik het dan toch proberen. Na een paar uur wennen blijkt het nog niet zo erg te zijn. De kleur is erg veelzijdig dankzij de zilveren en gouden glitters, en wisselt af tussen fel roze, koraal en oranje. Niet iets wat ik zo op zichzelf zal dragen, maar zeer zeker een mooie kleur voor laagjes
PRACHTIG!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef Krupelhintsje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:15 schreef Daph_ het volgende:
Ehhh ja dan moet ik tussen het opruimen en omkleden door zo nog even fotootjes schieten.. Geef me een half uurtje
Oja! Veel plezier samen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:
ik ga straks m'nm nageltjes laten doen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Pakjes openen met natte nagels is niet makkelijk! Mijn Art de Lautrecs zijn binnen!
Ik gebruik Nubar Diamont maar afbladeren komt denk ik eerder door je basecoat. Welke gebruik je? En ontvet je je nagels wel goed voor je gaat lakken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie weet er een hele goede topcoat?
Mij nagellak is er altijd na 1 dag al half af
Dacht ik idd ook toen ik wat beter keekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gebruik Nubar Diamont maar afbladeren komt denk ik eerder door je basecoat. Welke gebruik je? En ontvet je je nagels wel goed voor je gaat lakken?
@Nieners: het lijkt wel een combi van steentjes en foil maar het is lastig te zien. Wel mooi.
Mooi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef Krupelhintsje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |