Misschien vanavond al en anders morgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben benieuwdWanneer ga je meer vertellen?
*hoopt op vanavond omdat ze morgen haar vaders verjaardag viert en heul de dag niet kan internetten*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien vanavond al en anders morgen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Af en toe kom je echt verschrikkelijke dingen tegen he
Ik kan niet lezen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:02 schreef zoeperzazke het volgende:
De Essie Midnight is gerruildIemand nog interesse in de andere lakjes?
Dat kanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen!![]()
Ik heb ook wel interesse in OPI if the fuchsia fits en de duochrome manhattan, 93 geloof ik.
Oh mijn god wat erg!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Af en toe kom je echt verschrikkelijke dingen tegen he
Hoorde dat ze een beetje fok! moe was, dus denk dat ze daarom minder komt. Misschien is ze binnenkort wel weer terugquote:
Oh, ok! Miste haar nagels.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoorde dat ze een beetje fok! moe was, dus denk dat ze daarom minder komt. Misschien is ze binnenkort wel weer terug
Ik heb je niet op msn! Ga eens naar je DM op twitter...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*hoopt op vanavond omdat ze morgen haar vaders verjaardag viert en heul de dag niet kan internetten*
Gewone nagellak!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat kanis die konad nagellak alleen voor stempelen of ook voor gewone nagellak?
Wellus! Alleen ben ik nooit online op msnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb je niet op msn! Ga eens naar je DM op twitter...
http://www.scrangie.com/2(...)e-beauty-lounge.htmlquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:06 schreef Tammymara het volgende:
Wat is dit Scrangie lak eigenlijk waar ik al hier vaker over gelezen heb!?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel puh, bij TD staan die Hong Kong lakjes bij de display nog zonder order-knop, maar in het alfabetische overzicht staat er wél een order-knop actief bij. Maf.
*Gaat winkelwagentje vullen*
quote:Seche Vite
OPI-Silenct Mauvie
OPI-I am Fondue You
CG-Flirty Femininity
CG-Good Witch
OPI-Jade is the New Black
OPI-Suzi Says Feng Shui
CG-Happy Go Lucky
Leuk! Deep blue sea vind ik erg mooi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Net even snel 2 nieuwe lakjes gehaald!
[ afbeelding ]
Essence show your feet - deep blue sea en catrice nude sensation - soft coral.
Ja die andere valt vies tegen, hij heeft heel veel laagjes nodig wilt hij een beetje dekken. Maar deep bleu sea vind ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuk! Deep blue sea vind ik erg mooi!
MiMu had pas een nude comparison op haar blog, zij vond de kwaliteit van de Catrice ook tegenvallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die andere valt vies tegen, hij heeft heel veel laagjes nodig wilt hij een beetje dekken. Maar deep bleu sea vind iknormaal houd ik niet zo van shimers maar deze is de moeite waard.
Ja daarvan heb ik ze ook, maar ik wou het toch graag met eigen ogen zien omdat hij zo leuk leek maar goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
[..]
MiMu had pas een nude comparison op haar blog, zij vond de kwaliteit van de Catrice ook tegenvallen.Best jammer want Catrice heeft over het algemeen wel fijne lakjes.
Welkom!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
Oh een nageltopic!![]()
Ik zit al jaaaren op MUA, maar nooit het idee gehad om hier eens rond te neuzen haha.
Laat ik ook maar even mijn laatste 2 nieuwe lakjes posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is MUA toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
Oh een nageltopic!![]()
Ik zit al jaaaren op MUA, maar nooit het idee gehad om hier eens rond te neuzen haha.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij ken ik jou.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
Oh een nageltopic!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik OPI Ridgefiller of de natural nails base coat. Helemaal geen last van verkleuringen en blijft prima zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef Ainnir het volgende:
Wat gebruiken jullie trouwens standaard als basecoat en topcoat?
Ik gebruik al een tijd Orly Bonder en Poshe topcoat. Ben er op zich tevreden mee, de lak houdt bijna een week, alleen Orly Bonder verkleurt mijn nagels nogal..
Volgens mij doen een paar druppels knalroze goed dekkende creme wonderen in die lak. Ik wil er ook nog mee gaan frankenen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daarvan heb ik ze ook, maar ik wou het toch graag met eigen ogen zien omdat hij zo leuk leek maar goed
Welkom!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef Ainnir het volgende:
Ik gebruik al een tijd Orly Bonder en Poshe topcoat. Ben er op zich tevreden mee, de lak houdt bijna een week, alleen Orly Bonder verkleurt mijn nagels nogal..
Dat kloptquote:
Hm OPI Ridgefiller, dat is die witte toch? Die werkte nou just absoluut niet voor mij (terwijl ik OPI echt het beste merk vind voor lakjes).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik gebruik OPI Ridgefiller of de natural nails base coat. Helemaal geen last van verkleuringen en blijft prima zitten.
Voor mij ook Etos Ridgefiller en als topcoat Essie Good to Go. Overleeft zelfs bardiensten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef Ainnir het volgende:
Da's de witte ja. Ik vind hem prima, maakt mijn nagels in ieder geval niet oranje zoals die van de Hema deed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:56 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
![]()
[..]
Hm OPI Ridgefiller, dat is die witte toch? Die werkte nou just absoluut niet voor mij (terwijl ik OPI echt het beste merk vind voor lakjes).
gewoon proberen, als et niets is gooi eje er gewoon weer een gewone topcoat opquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef Nune het volgende:
Hoe is Nfu Oh met matte topcoat trouwens? Ik wil het er nu nog niet op doen, straks verpest ik alle mooiheid ervan.
Erg mooi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef Nune het volgende:
Hoe is Nfu Oh met matte topcoat trouwens? Ik wil het er nu nog niet op doen, straks verpest ik alle mooiheid ervan.
Dan wacht ik op het eindresultaatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij doen een paar druppels knalroze goed dekkende creme wonderen in die lak. Ik wil er ook nog mee gaan frankenen.
Lol ik herkende je foto's gewoon al in die balk bovenin bij dit topic!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:34 schreef Ainnir het volgende:
Oh een nageltopic!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |