Aceton gaat het alleen niet worden! Heb namelijk acrylnagelsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Men neme:
Wattenschijfjes of vilt, op maat (ongeveer) van je nagels geknipt in stukjes
Aluminiumfolie
Aceton
Je doordrenkt een stukje wat/vilt, legt het op je nagel en wikkelt het dicht met folie. 3 minuten wachten.. tadaa! Wel goed tegen je nagel aandrukken en er stevig van af trekken, dan haal je vrijwel alles er in 1x af!
Zelfde truc maar dan met acetonvrije remover en wat langer laten zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aceton gaat het alleen niet worden! Heb namelijk acrylnagels![]()
Nog andere tips misschien?
Ik lees het net!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zelfde truc maar dan met acetonvrije remover en wat langer laten zitten.![]()
Hebben jullie mijn grote nieuws al gezien?
Ik heb het gelezen! Ben enorm in de verleiding maar weet me momenteel nog in te houden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb gekliktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen! Ben enorm in de verleiding maar weet me momenteel nog in te houden.
Ik had nooit naar je blog moeten gaan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja.quote:
Powernapjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:53 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben zo moe, ik val bijna in slaap achter het toetsenbord. Nog een hele lange avond te gaan.
Hadden ze er meer van rainbow?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:53 schreef Nieners het volgende:
Geweldige collectie Puckzzz. Ik denk dat ik m'n favo kleur nagellak heb gevonden:paars
(hoe heet die van CG?) Net Rainbow van Gosh gehaald voor 25 cent (had hem al) dus nu heb ik er lekker twee!
En wat nailart dingens zoals steentjes en pareltjes, ga er straks mee aan de slag dus hopelijk wordt het wat.
Als ik hem nog een keer zie, moet ik hem dan voor je meenemen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil die oook. Moet maar verder zoeken dan.![]()
Ben je goed met nailart enzo?
Perfect om eindelijk eens Konad uit te proberenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
ja.. en dus moest ik gelijk bestellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
een 'gekopieerd' topic. dus soort gelijk aan een ander alleen met andere details.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil nieuwe lakjes.Alleen ik krijg maandag pas m'n salaris en ga over 2 weken naar Newcastle (minicruise met
) en daar moet ik ook geld voor sparen. Aargh.
JA tof nieuws maar ook slecht nieuwsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heb ik laatst gedaan en in New Castle hebben ze dus een winkeltje met China Glaze en nog véél meer nagelspullekes!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil nieuwe lakjes.Alleen ik krijg maandag pas m'n salaris en ga over 2 weken naar Newcastle (minicruise met
) en daar moet ik ook geld voor sparen. Aargh.
Welk winkeltje?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heb ik laatst gedaan en in New Castle hebben ze dus een winkeltje met China Glaze en nog véél meer nagelspullekes!!Dus spaar nog maar ff door
Ik baal dat ik donderdag geen tijd had om in de etos te kijken, volgende week hoop ik weer een kans, want dat ziet er toch wel heel gaaf uit!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:34 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Ik baal dat Etos het lakje niet had
De winkel heet Sally Hair & Beauty...nogwat (meer staat er niet in mijn gegevens van ING)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |